Tunteeko kukaan merkkiä? Suomessa ei ole jälleenmyyjää... Norjassa taitanee olla lähin. Wally suksia voi käydä ihmettelemässä osoittessa http://www.wally.com .
Eniten kiinnostaa, että mitä ne mahtaa maksaa ja mistä kannattaa ostaa.
Wally -sukset
4
317
Vastaukset
- nähnyt olen...
...muistaakseni Lechissä(St. Antonin naapurikylä) oli eräässä kaupassa myynnissä. Hinnat olivat aivan tolkuttomat! En kyllä ymmärrä miksi semmoset hankkia täytyis, enempikin tehty pelkästään juppailuun...kunnon skimboja eri tarkoituksiin saa aivan eri hinnalla!
- Kynäilijä
Jees, niin vähän arvelinkin. Kalliita siis ovat. Lähinnä erikoisuuden tavoittelun takia olisin niitä ehkä harkinnut - tositarkoituksella parhaat merkit löytyvät akselilta Salomon, Atomic, Fischer yms. Mutta en usko että Wallyt ovat huonoja: niiden kehitystyössä on ollut mukana sellainen lauma ammattilaislaskijoita.
Wally osaa kuitenkin komposiittirakentamisen ja aidosti hiilikuituinen suksi houkuttaisi.
- aku.p
en ole nähnyt enkä ikinä kuullukkaa iha outo juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013