käytetyistä peleistä jos myy gamestoppiin? pelit ovat bo2, mw2, mw3, nhl 09, 12 ja 13, resident evil ja fifa 13. kaikki siis ps3:lle. kuinka paljon noista saisi yhteensä?
paljon saa...
bgvifuaiu
3
52
Vastaukset
- soita tai laita emai
Se selviää vain kysymällä, villi veikkaus pyörii siinä kolmenkympin tietämillä perustuen siihen mitä itse olen sinne pelejä vienyt vaihdossa.
Antaako ne sitten rahana sitä, en tiedä kun olen ottanut aina pelin vaihdossa. - Hmm...
Mulla ois jotenkin sellanen mielikuva, että vaihdossa voittaa enemmän kun pelkästään myymällä.
NHL ja fifat on arvottomia jos ne ei oo niitä editioneja. Mw2 ja Mw3 ei kauheesti saa Bo2 voi saada vähän enemmän mutta ei kauheesti ja evilistä en tierä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501799
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121661Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301242Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931161- 911123
- 741021
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351961- 62839
- 49811
- 50806