Tiedän että se liittyy jotenkin kiihottumiseen tai seksiin, mutta mitä se tarkoittaa?
Mitä on sagging
18
1523
Vastaukset
- JontteX
Uskoisin sen olevan housujen roikottamista niin että boxerit näkyy.
- ggggggggggg
Saggin eli housujen roikottamista.
Sana tuli siitä kun mustaihoiset vangit pitivät housuja erittäin alhaalla ja keksittiin sana "saggin" joka on toisinpäin luettuna "niggas" - säkki
Koskeeks tämä tapa caan jätkiä? Voiko olla niin alhaalla että peppuvako ha mubakarvst näkyy? Oon kuullu et Justin Bieberillä näkyy.
- jfiop
Netis olus kuulema siistei säging pätkii, mut mis? Onks joku kattonu kerro
- ::punk4ZZ
Zaggin meinaa housujen roikottamista hip hop -tyyliin. Ei liityy seksiin ainakaan alun perin. Alkuperä on jossain kasariluvun jenkkilaisessa jengikulttuurissa ja tarkemmin siina, että vankiloissa vyöt oli kielletty ja tyyppien housut roikku. Se levis sieltä muurien ulkopuolelle. Huom tsekkaa sana takaperin, ei oo sattuma sekään
- en kehtais
Onko sekin sagginkia kun jollain on alkkarit normaalisti mut housut ihan munien alapuolella?
- siispä
Joo, niinhä toi eka kommentti jo sanoo
- pöppö
On kyl eri asia et bokserit näkyy jkv, mutta jos housut on jopa munien alapuolel ni eiks se oo jo aika rajuu?
- kuvakiva
En yiä. Mitä mieltä muut on?
- Tiedoittaja
"Zaggin meinaa housujen roikottamista hip hop -tyyliin. Ei liityy seksiin ainakaan alun perin. Alkuperä on jossain kasariluvun jenkkilaisessa jengikulttuurissa ja tarkemmin siina, että vankiloissa vyöt oli kielletty ja tyyppien housut roikku. Se levis sieltä muurien ulkopuolelle. Huom tsekkaa sana takaperin, ei oo sattuma sekään"
Sagging nimenomaan lähti vankilasta liikkeelle. Seksi oli kielletty kaikin puolin, joten vangit kehittivät keinon, jolla ilmaista muille vangeille olevansa valmis seksiin.
Sitä se tarkoittaa. Voitte tarkistaa tämän asian mistä vain ja merkata sen sinne pikkupoikien huhupuhe kirjaan. Eli kaikki housujaan roikottavat pojat ovat munaa haluavia bottomeita. - poiuytäöl
Ai hyvä tietää. Jos vaa on totta.
- Tiedoittaja
Siinä jonneille oikeaa alkuperää. Ja myöskin nykyaikaa.. mutta alkuperää ei monikaan tiedä tai tajua, mutta siitä huolimatta jokainen sagging harrastaja on munaa haluava bottom, joko kaappihomo tai julkihomo.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=sagging
- nettisivu?
Mist hyvii saggin pätkii?
- hianoo
Onko teist ketää joka säggää niin et vyö on munie alapuolel?
- ääääää
Minä joskus. Ei kehtaa jokapaikas.
- wannabe sagger
ääääää kirjoitti:
Minä joskus. Ei kehtaa jokapaikas.
No mis oot sit sägänny niin et vyö oli munien alapuolella?
- .....o.....
Et varmaa oikeesti missään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815