Mitä "Live updater" tarkoittaa

onko päivitettävä

Onko se tärkeä?. Usein tulee ilmoitus oikeaan alakulmaan että sen päivitykset on saatavilla.

46

5469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko kyse mistä ohjelmasta? Ainakin Nortonilla on tällainen ominaisuus virustorjuntaohjelmassa.

    • onko päivitettävä

      Ohjelmien listassa on vaan Live updater, Acer Corporated.

      Ihmettelen miksi tämä ei tule automaattisesti muiden joukkoon.

      • Anonyymi

        Acerin bloadware, enemmän haitake kuin hyötyohjelma, pitää vaan huolen että tiedät ajella päivityksiä koneeseesi ... ja nuuskii niistä ne mistä acerin softa ei tykkää - pois listalta ... Ei kuitenkaan mikää erityinen hyötyohjelma eikä haittaohjelmakaan. Täytetäyhkää jota ei tarvi jos osaa itse huolehtia päivitysten tarkastamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Acerin bloadware, enemmän haitake kuin hyötyohjelma, pitää vaan huolen että tiedät ajella päivityksiä koneeseesi ... ja nuuskii niistä ne mistä acerin softa ei tykkää - pois listalta ... Ei kuitenkaan mikää erityinen hyötyohjelma eikä haittaohjelmakaan. Täytetäyhkää jota ei tarvi jos osaa itse huolehtia päivitysten tarkastamisesta.

        Tietokone valmistajilla on noita omia juttujaan mitä ne työntävät koneisiinsa. Esim. HP työntää kaikenlaista mukaan. HP koneeseen kannattaa suoraan sanoen tehdä puhdas käyttöjärjestelmän asennus oston jälkeen. Siis windows sellainen, jos sitä käyttää.


    • Eli kyseessä on Acerin oma päivitysohjelma, joka tarkistaa onko ajureihin tai Acerin ohjelmiin tullut päivityksiä. Voi poistaa jos mitään ei löydy. ( Päivityksiä ei tule siihen melkein koskaan oman kokemukseni mukaan).

      • Kiinnostuin

        Olen itse poistanut Acerista kaikki Acerin jutut, mutta voiko tuota live updateria ladata jostain erikseen koneeseen kuin koneeseen, jos se nyt jotain päivityksiä joskus löytäisi?


      • Kiinnostuin kirjoitti:

        Olen itse poistanut Acerista kaikki Acerin jutut, mutta voiko tuota live updateria ladata jostain erikseen koneeseen kuin koneeseen, jos se nyt jotain päivityksiä joskus löytäisi?

        "...koneeseen kuin koneeseen..."

        Ei ole vähääkään toimiva idea vaikka saisikin. Tuo viritys on selvääkin selvemmin joku kone ja merkkikohtainen viritys.


    • aloittaja....

      Nyt vasta tajusin googlata Live update ja siellä oli kohta, jossa 17% oli poistanut Acer updaterin ja 83% pitänyt

      • huijaussivut

        se on huijaus sivusto se should I remove it jokasella ohjelmalla siellä on lähes samat arvostelut jopa viruksilla että suurin osa pitää niitä.


    • Itse olen aina poistanut sen jos se ei ole löytänyt yhtään päivitystä.

    • HMl

      HELP! BT:llä lähettäminen matkapuhelimesta läppäriin, yhteys saatu, ei sen pitemmälle

      • rhnggdrmmm

        Taas ilmestyi. Miten toimin.


    • eeroeilehti

      Joka päivä tulee "päivityskäsky". Antakaa toimintaohjeita, mulla Win 8.1.

    • Vartti53c40eMinPlus

      Apua !

      Eikö ketään kiinnosta auttaa tässä asiassa. Onko Vapunen enää palstalla, häneltä sain aina avun vuosia sitten.

    • acer_omia_juttuja

      Jos pidät ja käytät koneella Acerin ohjelmia niin päivität. Jos et päivitä, niin poista koko ohjelma ohjauspaneelista. Toiset poistavat, toiset pitävät. Minulla ei ole Aceria, niin en tiedä, mutta eikö se ihan turvallinen mahda olla.

      • Anonyymi

        Enemmänkin sen kai ajureita pitäisi etsiä. Jos näyttää että päivitys saatavlla niin kai se silloin löytänyt jotain ja avaamalla sen saa päivitettyä, mutta turha olla aina olla päällä, voi käynnistää manuaalisestikin. Minulla ei löytänyt koskaan mitään, vaikka muilla ohjelmilla tai suoraan Acerin sivulta hakemalla löytynyt. Laitoin ensin pois päältä ja sitten poistin kokonaan. Eri asia hyödyttääkö ajureita edes päivittää jos kaikki tomii.


    • Anonyymi

      TYRKYTTÄÄ päivitystä, mitä teen. Win 8.1.

      • Anonyymi

        Vaikee sanoo mitä se on päivittämässä, itseään Live Updateria vai jotain muuta laitteistossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikee sanoo mitä se on päivittämässä, itseään Live Updateria vai jotain muuta laitteistossa?

        Mulla tuli tieto, että päivittää itseään ja 1. päivitys on käynnissä. Voi KELE, kun ei osaa Lontoota niin hyvin että olis laittanut stopin tolle pelleilylle.


    • Anonyymi

      Minulla sama ongelma. Auttakaa nuoret, ole yli 50v nainen, tietokoneen käyttäjä vuodesta 2011.

      • Anonyymi

        Avaa kysymyksellesi uusi ketju. Kerro siinä koneesi merkki ja malli, käyttöjärjestelmä sekä mikä ohjelma tyrkyttää päivitystään.

        Sekaannusten välttämiseksi vanhoja ketjuja ei kannata lämmitellä koska systeemit muuttuu vauhdilla.


    • Anonyymi

      1. Kone packard bell
      2. Win 8.1
      3. Tulee sininen iso palkki oikeaan kulmaan>>>PYYTÄÄ PÄIVITTÄMÄÄN.

      SIIS LIVE UPDATERIN

      • Anonyymi

        Joka kuukausi juuri näin toisen viikon puolivälin tienoilla Windows puskee päivityksiä käyttöjärjestelmiinsä. Parempi ne on ladata ja asentaa jos meinaa pysyä kehityksen kelkassa. Ainakin Win 10 tarjottiin (KB4517389) päivityspaketti eilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka kuukausi juuri näin toisen viikon puolivälin tienoilla Windows puskee päivityksiä käyttöjärjestelmiinsä. Parempi ne on ladata ja asentaa jos meinaa pysyä kehityksen kelkassa. Ainakin Win 10 tarjottiin (KB4517389) päivityspaketti eilen.

        Pöllähti taas>>>>> Asenna päivitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöllähti taas>>>>> Asenna päivitys.

        Kyseessä on koneesi rakentajan esiasentama ohjelma, minkä tarkoituksena on ilmoittaa käyttäjälle että koneeseen on saatavilla tuoreempia koneen rakentajan luomia ajureita. Voit halutessasi poistaa kyseisen "apuohjelman" häiriköimästä lopullisesti vaikkapa ilmaisella

        https://geekuninstaller.com/download

        Geekillä. Windows joka tapauksessa asentaa ajantasaiset ajurit ellet ole sitä erikseen estänyt tekemästä niin joten laitevalmistajan ohjelmistot on käytännössä poistoon joutavia.


      • Anonyymi

        Voit päivittää tai poistaa koska windows päivittää itse itseään, et tarvi sitä tosiasiassa, häiriköi ja on vaan kuormana käynnistyksessä ... Acerin tapa saada vaan käyttäjät päivittämään hysteeristä tahtia kaikkea mitä tulee. Ei ole mikää pakollinen omianisuus, Pelkkä tyrkytys ohjelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä on koneesi rakentajan esiasentama ohjelma, minkä tarkoituksena on ilmoittaa käyttäjälle että koneeseen on saatavilla tuoreempia koneen rakentajan luomia ajureita. Voit halutessasi poistaa kyseisen "apuohjelman" häiriköimästä lopullisesti vaikkapa ilmaisella

        https://geekuninstaller.com/download

        Geekillä. Windows joka tapauksessa asentaa ajantasaiset ajurit ellet ole sitä erikseen estänyt tekemästä niin joten laitevalmistajan ohjelmistot on käytännössä poistoon joutavia.

        ET MISSÄÄN TAPAUKSESSA ASENNA mitään 3. osapuolen riesaketta siihen,
        tiedä mikä verkkomato koneessasi sen jälkeen majailee .. EI NÄIN.


    • Anonyymi

      Tietokone ei ainkaan tarvitse yhtikäsmitään kauppiaalta. Ubuntu ei moisia tarvitse ja toimii, enemmän kuin ajatus.

    • Anonyymi

      Kerron, koska olet avuntarpeessa.

      Ohjelmalla ladataan verkosta Symantecin ohjelmiston uudet virustunnisteet ja tietoturvapäivityjset.

      t. Kari , insinööri imatralta

    • Anonyymi

      Sillä päivittyy tietokoneen valmistajan lisäämät roskaohjelmat, jotka ei sisälly varsinaiseen systeemiin.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko, että POISTOON ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että POISTOON ?

        Uusi versio valmis asennettavaksi. EI P.kele taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että POISTOON ?

        Uusi versio valmis asennettavaksi. EI P.kele taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi versio valmis asennettavaksi. EI P.kele taas.

        CANCEL>>>>>> Peruuttaa, mitätöidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        CANCEL>>>>>> Peruuttaa, mitätöidä.

        Mutta mitä tarkoittaa seuraavan ikkunan "Are you sure"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että POISTOON ?

        Aivan oikein molemmat. Hukkaan se sieltä vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä tarkoittaa seuraavan ikkunan "Are you sure"

        Pelottelee vain klikkaamaan toisin (oletko varma ?).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottelee vain klikkaamaan toisin (oletko varma ?).

        Poista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poista.

        Minua neuvottiin poistamaan, nyt kaikki ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottelee vain klikkaamaan toisin (oletko varma ?).

        Ihan totta.


    • Anonyymi

      Poista.

    • Anonyymi

      Mulle tulee ilmoitus, että se on päivitettävä.

      • Anonyymi

        Poista !


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe