OpenOfficen luetelmat häiritsevät.

onkomitaantehtavissa

Hei.
Eli mulla on toi OpenOffice ja kirjaa kirjoittaessani häiritsevät nuo luetelmat. Eli ongelma on seuraava: Kun kirjoitan virkkeen:
- Ja niin minä teille kerron.
Ja jatkan alapuolelle toisella virkkeellä tai vastauksella.
- Ja niin minä teille kerron.
- Ja minä Myös vastauksen toivon saavani.
Niin tuo OpenOffice tekee jonkun ihme luetelma merkin eli ohuemman viivan ja sisennykset noihin virkkeisiin. Tämä häiritsee huomattavasti ja haluaisin saada tuon ominaisuuden kytkettyä pois. Vasempaan ylänurkkaan tulee kyllä valikko josta voin painaa luetelmat pois käytöstä. Silloin OpenOffie poistaa uudemman ohuen viivan ja siirtää tekstin takaisin. Mutta jättää ensimmäiseen tuon ohuemman viivan ja sisennyksen. Jolloin minun on tehtävä sama homma uudelleen vielä edelliselle riville. Kun jatkan teksitä kolmannella rivillä korjattuani kaksi edellistä niin homma alkaa taas alusta mutta tälläkertaa ohjelma sotkee kaikki kolme riviä edellä mainitulla tavalla. Ilmoitta muuten että näppäin yhdistelmällä shift ja f12 on sama tulos kuin että painan erikseen valikon ruutua kytkeäkseni luetelmat pois käytöstä. Minulla oli joskus Wordin kanssa sama ongelma mutta en muista kuinka sen ratkaisin. Kun ei nyt ole edes saman näköinen käyttöliittymä... Yritin asetuksia rukkailla mutta niillä ei ollut vaikutusta. Ärsyttää kun pitää tehdä sama homma joka kerta uudestaan joka virkkeen yhteydessä. ELi onko mitään keinoa saada kytkettyä noita luetelma merkkejä pois käytöstä kokonaisuudessaan?

4

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkomitaantehtavissa

En haluaisi lähteä vaihtelemaan ohjelmaa sillä uskoisin että kyseessä on "kaikkia" ohjelmia piinava ominaisuus. Koska tämä sama ominaisuus on tullut esiin niin windowsin ohjelmissa ja open scoure ohjelmissa.
      Kiitos kumminkin ehdotuksesta.

• Lähinnä tämä Libreoffice olisi kehittyneempi ja sitä päivitetään useammin kuin tuota OO ohjelmaa. Eli bugit korjataan ja uusia ominaisuuksia tulee nopeammin.

• onkomitaantehtavissa

Hei.
      En usko että kyseessä on bugi vaan juuri tälläinen ominaisuus. XD
      Hyväksyn kyllä jos tuota ei saa pois päältä mutta olisihan se ollut helpompaa jos ei joka kerta tarvitsisi riviä uudelleen kirjoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?

Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      3090
    2. Mitä tunteita tunnet

Häntä kohtaan?
      Ikävä
      105
      1611
    3. Martina tienasi taas enemmän kuin Sofia

Tuskinpa tuo ketään yllättää.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      1537
    4. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      101
      1511
    5. Milloin viimeksi tavattiin?

Onko siitä, päivä, viikko, vuosi, monta vuotta Minä vuonna?
      Ikävä
      62
      1360
    6. Hienoa SDP 24,8%

Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast
      Maailman menoa
      220
      1340
    7. Mikä naisessa on

On söpöä?
      Ikävä
      48
      1247
    8. Olen rakastunut

työkaveriin, Pakko ilmaista jonnekin.
      Ikävä
      50