White Box Phuket

Syksyllä reissuun

Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä ravintolasta? Kuvien perusteella näyttää fiksulta paikalta ja englanninkielisillä sivuilla kaikki lähinnä kehuu kyseistä ravintolaa. Mutta haluaisin kuulla kokemuksia jos joku on siellä käynyt viime aikoina...

7

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makuasioita

      Ruoka jutut on makuasioita joista ei voi kiistellä. Itse en länkkäri ravintoloiden vuoksi thaimaan matkusta. Thai ruoka on herkullista ja terveellistä. Hyvän ravintolan eroittaa thaimaassakin siitä missä on paljon paikallisia asiakkaita. Joskus kyllä kuukauden lomillani pippuripihviä syön mutta harvemmin. Hyvää lomaa.

      • Syksyllä reissuun

        Tarkoitus ei olekaan koko lomaa vetää länkkäriruokaa mutta kartoitetaan tässä vähän käymisen arvoisia paikkoja. Thai ruoka on kuulemma hyvää ja edullista


    • Toissa vuonna meillä oli firman (PBVC) joulujuhlat White Boxissa. Ihan jees (ja kallis) paikka (mut so what ku yhtiö makso kaiken). Mut varsin kaukana eli Kalim Beachin tuolla puolen. Pakko sinne siis mennä joko tukilla tai motorbike taxilla Kamalan suuntaan. Ihan ok paikka kyllä mutta "syrjässä". Ja meikälle vähän turhan fiinikin, mutta tuo nyt on aina subjektiivista eli yks rakastaa sellasta ja joku toinen (kuten minä) ei niin rakasta. Ja sieltä toki pääsääntösesti saa thaikkuruokaa, joskin on myös länkkärisapuskaa.

      • Syksyllä reissuun

        Mxu mitä tarkoittaa kallis Thaimaassa? Suomen hintaso edullisempaa varmaan kuitenkin


      • Syksyllä reissuun kirjoitti:

        Mxu mitä tarkoittaa kallis Thaimaassa? Suomen hintaso edullisempaa varmaan kuitenkin

        Kyllä se hyvin veti vertoja suomalaisille yökerhojeille... Jos ite oisi ostanu niin pieni esim. bisse 300b eli about 7e... Mutta firma tarjosi, kuten myös ruuat ruuat, niin samapa tuo.


      • Monkeyhouse
        mxu kirjoitti:

        Kyllä se hyvin veti vertoja suomalaisille yökerhojeille... Jos ite oisi ostanu niin pieni esim. bisse 300b eli about 7e... Mutta firma tarjosi, kuten myös ruuat ruuat, niin samapa tuo.

        Onhan White Boxin ruoat hyviä ja sijainti meren rannalla aika idyllinen. Tosin kuten joku sanoi, hieman kaukana. TukTuk kyllä vie perille, ja varmasti jops löytää sen eksymättä.

        Tosin, tällä kaudella on hieman pistänyt silmään että ovat menneet sortumaan mainostamiseen ilmaisella Tiramisulla. Mielestäni se ei ole ikinä hyvä jos ruokaravintola joutuu houkuttelemaan asiakkaita jollain ilmaisella..


      • Monkeyhouse
        Monkeyhouse kirjoitti:

        Onhan White Boxin ruoat hyviä ja sijainti meren rannalla aika idyllinen. Tosin kuten joku sanoi, hieman kaukana. TukTuk kyllä vie perille, ja varmasti jops löytää sen eksymättä.

        Tosin, tällä kaudella on hieman pistänyt silmään että ovat menneet sortumaan mainostamiseen ilmaisella Tiramisulla. Mielestäni se ei ole ikinä hyvä jos ruokaravintola joutuu houkuttelemaan asiakkaita jollain ilmaisella..

        Pakko lisätä tähän yksi ehdoton suosikkini Patongilta... Ehdottomasti käymisen arvoinen paikka.

        http://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g297930-d3935875-Reviews-Wassa_Homemade_Bar-Patong_Kathu_Phuket.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      278
      3530
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      73
      2280
    3. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1590
    4. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      77
      1458
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      314
      1397
    6. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1279
    7. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      364
      1277
    8. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      66
      1268
    9. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      77
      1204
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      84
      1090
    Aihe