Savustamo

Marko 67

Päivää sitä lähdin tiedustelemaan että mitä kautta voisi hakea töitä meijeri kalasavustamoon olen työskennellyt jo jonkin aikaa haminan kalapaikassa ,ja aikomus olisi muuttaa Luumäelle koska asunto jo sieltä kiikarissa . kuulemma sinne jo pari vuotta sitten aukesi kalasavustamo oikein lehti jutut ja kaikki kyseisestä paikasta ja yrittäjästä laittakaa jokin vaikka sähköposti osoite että saan lähetettyä cv sinne firmaan kiitos jo etukäteen ja kesän odotuksia kaikille t .Marko

9

561

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savustamon johtaja

Markoilla ei ole enää valitettavasti mitään kysyntää.

• Merkkinimi

Olet ymmärtänyt väärin en ole vaihtamassa euroja markkoihin , vaan kyselemässä töitä sieltä savustamosta minä pyydän älkää pelleilkö on se ihme ,että valvoja ei puutu näihin tyhmii juttuihin täällä yleensä,
        kun jotaa kyselee niin heti aloitetaa kakan jauhaminen,
        olen yrittänyt etsiä netistä tämän savustamon netti sivuja mutta ei löydy mitää tietoja ? Ymmärrän kyllä että heillä ei välttämättä ole nettisivuja sen verta vanhanjäärän mainetta on omistaja niittänyt ja koulut jätti kesken ala-asteella ,
        kun meri veti jo puoleensa ja ensi virvelin varasti jo 3vuotiaana. Eikö siinä savustamon vieressä ole se "Vetypierulla grilli"? Vieläkö se on auki ? Liittyykö se jotenkin tähän Savustamoon?? Muistan kun noin neljä kesää sitten ajelin siintä ja siinä grillillä oli sadanmetrin jono kyllä siinä oli ihanan pirteitä ihmisiä pitkin asfaltti kenttää moni käveli aika kumarassa en tiedä oliko heillä joku leikki menossa

• PÖLLÖ
        Merkkinimi kirjoitti:

Olet ymmärtänyt väärin en ole vaihtamassa euroja markkoihin , vaan kyselemässä töitä sieltä savustamosta minä pyydän älkää pelleilkö on se ihme ,että valvoja ei puutu näihin tyhmii juttuihin täällä yleensä,
        olen yrittänyt etsiä netistä tämän savustamon netti sivuja mutta ei löydy mitää tietoja ? Ymmärrän kyllä että heillä ei välttämättä ole nettisivuja sen verta vanhanjäärän mainetta on omistaja niittänyt ja koulut jätti kesken ala-asteella ,
        kun meri veti jo puoleensa ja ensi virvelin varasti jo 3vuotiaana. Eikö siinä savustamon vieressä ole se "Vetypierulla grilli"? Vieläkö se on auki ? Liittyykö se jotenkin tähän Savustamoon?? Muistan kun noin neljä kesää sitten ajelin siintä ja siinä grillillä oli sadanmetrin jono kyllä siinä oli ihanan pirteitä ihmisiä pitkin asfaltti kenttää moni käveli aika kumarassa en tiedä oliko heillä joku leikki menossa

Hahahhaa....

• Nimimerkille manneki
        Merkkinimi kirjoitti:

Mannekiini onhiukan hukassa ja ajassa jäljessä :)

• s-posti
    • sa vustamlo.

Joo, muistan sen lehtijutun miekin. 20 työntekijää yms. Realisointikeskus ja kalafirma yms toimintaa. Varmaan homma pyörii teholla..

• Hommia

Joo, pyörii hyvin. Tule vaan töihin tänne yritysryppääseen.

• onono

tää on tosiaan nyt suurimpia työllistäjiä meilläpäin.. raittiit tuulet

• Kolossss

???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2482
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1682
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      665
      1102
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1022
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      982
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      936
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      895
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      85
      780
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      746
    10. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      90
      732
    Aihe