"- Emme halua tehdä siitä työleiriä. Peruslämpö on aina päällä - ja on kaikki mukavuudet; kunnallinen vesi, sisävessa, suihku ja astianpesukone, Lea Lankinen luettelee."
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288688323542.html?pos=ksk-trm-life-ospu
Tälläinen mökin pitää olla
18
5914
Vastaukset
- mökinrakentaja
Ei tuo ole mikään mökki, kaikilla ei edes talviasunnolla ole kaikkia noita mukavuuksia.
- Olen kade
Tuollaiselle mökille minäkin lähtisin ilomielin! Mutta ei, ei suihkua, ei vessaa vaan haiseva huussi, ei juoksevaa vettä, kaukana. Onneksi vain Juhannuksena joutuu menemään muijan sukulaisten mökille, senkin kyllä jättäisin mieluusti väliin. Eipä silti, paljon olutta mukaan niin kyllä se kännissä menee.
- nallevaari
Pitäishän vielä olla lämmitetty uima-allas ja poreallas sekä tenniskenttä ja biljardi
- Päijänteeltä päivää
Kovin pieneltä tuo järvi tai lampi näyttää eli ei kelpaisi minulle.
- Huvilan omistaja
No pieni on järvi. Tosin Päijänne on aika kaukana kunnon palveluista, ellei sitten satu Jyväskylän kupeessa olemaan ja Jyväskylä taas on liian kaukana Stadista.
Vesijärveläinen Lahden kupeesta..; - Anonyymi
Ei oo. Niin se ohjelmassa näytti.
- Vaihtelua arkeen
Mulle riittää paljon vaatimattomampikin mökki. Ei tarvitse olla sähköä, juoksevaa vettä, eikä muitakaan nykyajan mukavuuksia. puulämmitys, maakellari ja kantovesi ovat aivan riittävät mukavuudet.
Hyvä ranta, viihtyisä tontti ja itselle sopiva sijainti minusta paljon mökkiä tärkeämmät asiat.- Armoton totuus
Pakkohan se on sinulle riittää kun ei ole varaa parempaan.
- Vaihtelua arkeen
Armoton totuus kirjoitti:
Pakkohan se on sinulle riittää kun ei ole varaa parempaan.
Ei ole pelkkä rahakysymys, vaikka osittain olet oikeassa. Toisaallta, vaikka rahaa olisikin enemmän, niin tuskin silti kovinkaan paljon investoisin mukavuuksiin. Juokseva vesi ehkä olisi listalla ensimmäisenä.
Sekä asuntoni, että mökkini molemmat ovat melko vaatimattomia, mutta olen silti onnellinen, että minulla on molemmat.
Kaiken lisäksi mökki on saaressa, jota moni kauheksuu. Silti vietän mökillä aikaa niin paljon kuin voin.
- ota itse
Tällainen talon pitää olla niin ei tee mitään kesämökillä.
http://www.lammi-kivitalot.fi/var/nxc_general/storage/images/media/gallery-of-houses/lammi-talo/_mg_0311/9783-1-fin-FI/_mg_0311_photo_gallery_big.jpg- Ei minulle
Ihan kiva talo, mutta naapurien räystäät näkyvät kuvassa.
Missä mökin luonnonrauha?
- 5+2
Minäkin tykkään enemmän mökeistä, joissa ei ole mukavuuksia. On aika tunnelmallista syksyisin kynttilän valossa! Harmi, että ne koko ajan häviää.
- Telttaan vaan
Pöh, hommaat teltan, siinä ei ole liikaa mukavuuksia. Voi kierrellä ympäri Suomen, rahaa jää kaikkeen muuhun.
- Helppo ratkaisu:
Mikä estää purkamasta sähköjä? Kokeile ensin yksi kesä, heität pääsulakkeet järven pohjaan.
Jos se on autuus, niin syksyllä revit kaapelit ja rasiat pois, sitten irtisanot liittymän. - Nerokasta!
Telttaan vaan kirjoitti:
Pöh, hommaat teltan, siinä ei ole liikaa mukavuuksia. Voi kierrellä ympäri Suomen, rahaa jää kaikkeen muuhun.
Nerokas idea, mihin mökkiä tarvitsee jos on auto, teltta vaan pystyyn! Jos on farmari niin ei tarvitse edes telttaa vaan voi nukkua autossa!
- 2+16
No on heillä työleiriä siinä miehen sylissä varmaan ihan tarpeeksi varsinkin jos hankkivat pari lisää vielä.
- 5+2
Helppo ratkaisu: niin minä ensiksi aioinkin, mutta irti revityistä sähköjohdoista jää aika ikävät jäljet (sähköt on pintavetoina). Nykyään olen niin kiintynyt jääkaappiin, että sähköt saa mökillä olla.
- se siitä
Niin se on sinun mielipide. Valitettavasti sinun mielipide ei ole absoluutinen totuus tässä maailmassa, joka ohjaa kaikkien muiden toimintaa ja mielipiteitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009