Luulisi että joku täällä tietää, että onko siinä oktopölyjutussa ollut kyseessä uudet TSI moottorit, joissa jakopää on hihnalla ja näyttäisi olevan hyvin suojattu ulkoapäin tulevaa pölyä vastaan (uusi octavia 1.2 tsi)?
Vai onko kyseessä ollet vanhemmat hihnakoneet vai onko TSI koneissa ollut kyseistä ongelmaa ollenkaan.
Tarkempaa tietoa oktopöly ongelmasta kaivataan
5
208
Vastaukset
- HihnaVAGgi
Tämä oktopölyjuttu annetaan hautautua niin kuin kaikki muutkin VAG ongelmat.
Iselläni on ollut aina "hihnaVAGgi" eikä koskaan mitään ongelmaa.
Pitäkää talvella maskinsuojia niin ei pääse suolapa'ka ja muu pöly konehuoneeseen.- takuu tasan 2v
".....Iselläni on ollut aina "hihnaVAGgi" eikä koskaan mitään ongelmaa...."
et kyllä varmaan ole pitänyt suositus välejä, meilläkin vaadittiin lähes heti vaihtoa kun taisi olla alta 100 t km ? lasissa, 4-5 vuotias ja vaihtoväli pitäis olla180 tkm
se on usein oikeasti niin kallis, jos katkee että ei kannata teettää remppaa.
Jos TM ei kehuisi ajo-ominaisuuksia Vw tuskin menis puoliakaan kaupaksi,
herää kysymys liikkuuko "joku" koeajo raporteissa ?????
- osssss
Laitappa google haku niin tietoa tulee..
- 4+1
Ensinnäkään se ei ole mitään oktopölyä vaan tiesuolan ja hihnankulumisesta tullutta töhnää.
- osssss
Vaan kuka korvaa vahingot kun syy selvisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265173Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123775Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm482736Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2831275- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081039