Tää ei nyt liity ekaan kertaan mut kuka haluis jutella täällä mun kaa tuhmia

tuhmatyttö

Eli lähettäkää mulle tuhmia viestejä, niin mä voin alottaa teijän kaa tuhman keskustelun! Pliis!!

10

980

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loveUxb

Haluisin tulla sun luo ja nuolla sulle orgasmin..
      Kun täriset orgasmin aikana työnnän 18,5cm kullini sisääsi..

• Nauratti:D

Lyhestä virsi kaunis. :D

• McARTHUR

hei vaan !! ensin suutelisin sinua suulle oikea kielisuudelma ja pitkään siitä laskeutuisin suutelemeen kaulaasi mutta samalla käteni hyväilisivät kiinteää peppuasi suutelisin myös rintojasi ja imisin nännejäsi . edelleen jatkaisi napaan ja vatsan suuteluun siitä posliini pimpillesi , nuolisin häpyhuulia ja avaisin pimppisi jotta saisin kieleni mahdollisimman syvälle pimppiin , naisin sinua ensin kielellä ja saisin maistaa makoisaa pimpin kiimä eritettä. nuolisin myös peppuasi samalla pitkin vedoin pepupusta klitorikseen olisit jo niin kuuma että repisit minut päällesi silloin kyrpäni painuisi kokonaan sisällesi .
      rakastelisimme kiimaisesti kunnes laukeaisin sisällesi ja sinä myös saisit huipentuman . myöhemmin nuolisin taas pilluasi saisin sieltä spermaa suuhuni suutelisin sinua spermaiselli huulillani ja kielelläni.
      Mitä sanot
      Toivon tästä kirjoituksesta saataisiin selvää vaikka on virheitä

• McARTHUR

olen vieläkin kiimassa siitä mitä sinulle kirjoitin .
      kyrpä on tanassa

• tuhmatyttö

McARTHUR, mä haluun sua lisää!!! Aivan ihanasti osaat kirjottaa isojen poikien ja tyttöjen juttuja. Mä haluun sua, nytkin mä joudun masturboida, koska muuten mä räjähtäisin halusta. Ja pillupliis, vastaa lisää!!!

• Oottenoloi

Nolot

• idioottienvihaaja

Miksi päätit kommentoida noin? Älä lue jos häiritsee... o.O

• Kiimakulli

Ottaisin sinut kyselemättä. Tunkisin suuren penikseni kuivana sinun tiukkaan peppireikään. Jyskyttäisin kovaa ja syvällä niin että voihkit nautinnosta. Sormittaisin liukasta ja kiimaista emätintäsi ja tunkisin sormeni suuhusi että saisit maistaa omaa kosteuttasi . Laukeais suuhusi ja pakottaisin sinut nielemään kaiken

• Yrjö suuri

Minulla olisi heti kulli pipassasi antaisin sinulle oikean panon , mutta laukeasin vasta peppuun nuolisin sinulle kyllä orgun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3914
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2594
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2228
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1829
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe