Tää ei nyt liity ekaan kertaan mut kuka haluis jutella täällä mun kaa tuhmia

tuhmatyttö

Eli lähettäkää mulle tuhmia viestejä, niin mä voin alottaa teijän kaa tuhman keskustelun! Pliis!!

10

996

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loveUxb

Haluisin tulla sun luo ja nuolla sulle orgasmin..
      Kun täriset orgasmin aikana työnnän 18,5cm kullini sisääsi..

• Nauratti:D

Lyhestä virsi kaunis. :D

• McARTHUR

hei vaan !! ensin suutelisin sinua suulle oikea kielisuudelma ja pitkään siitä laskeutuisin suutelemeen kaulaasi mutta samalla käteni hyväilisivät kiinteää peppuasi suutelisin myös rintojasi ja imisin nännejäsi . edelleen jatkaisi napaan ja vatsan suuteluun siitä posliini pimpillesi , nuolisin häpyhuulia ja avaisin pimppisi jotta saisin kieleni mahdollisimman syvälle pimppiin , naisin sinua ensin kielellä ja saisin maistaa makoisaa pimpin kiimä eritettä. nuolisin myös peppuasi samalla pitkin vedoin pepupusta klitorikseen olisit jo niin kuuma että repisit minut päällesi silloin kyrpäni painuisi kokonaan sisällesi .
      rakastelisimme kiimaisesti kunnes laukeaisin sisällesi ja sinä myös saisit huipentuman . myöhemmin nuolisin taas pilluasi saisin sieltä spermaa suuhuni suutelisin sinua spermaiselli huulillani ja kielelläni.
      Mitä sanot
      Toivon tästä kirjoituksesta saataisiin selvää vaikka on virheitä

• McARTHUR

olen vieläkin kiimassa siitä mitä sinulle kirjoitin .
      kyrpä on tanassa

• tuhmatyttö

McARTHUR, mä haluun sua lisää!!! Aivan ihanasti osaat kirjottaa isojen poikien ja tyttöjen juttuja. Mä haluun sua, nytkin mä joudun masturboida, koska muuten mä räjähtäisin halusta. Ja pillupliis, vastaa lisää!!!

• Oottenoloi

Nolot

• idioottienvihaaja

Miksi päätit kommentoida noin? Älä lue jos häiritsee... o.O

• Kiimakulli

Ottaisin sinut kyselemättä. Tunkisin suuren penikseni kuivana sinun tiukkaan peppireikään. Jyskyttäisin kovaa ja syvällä niin että voihkit nautinnosta. Sormittaisin liukasta ja kiimaista emätintäsi ja tunkisin sormeni suuhusi että saisit maistaa omaa kosteuttasi . Laukeais suuhusi ja pakottaisin sinut nielemään kaiken

• Yrjö suuri

Minulla olisi heti kulli pipassasi antaisin sinulle oikean panon , mutta laukeasin vasta peppuun nuolisin sinulle kyllä orgun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3430
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      126
      1404
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1278
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      265
      1127
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      57
      1126
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      69
      1068
    7. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      44
      975
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      921
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      851
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      808
    Aihe