Tää ei nyt liity ekaan kertaan mut kuka haluis jutella täällä mun kaa tuhmia

tuhmatyttö

Eli lähettäkää mulle tuhmia viestejä, niin mä voin alottaa teijän kaa tuhman keskustelun! Pliis!!

10

974

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loveUxb

Haluisin tulla sun luo ja nuolla sulle orgasmin..
      Kun täriset orgasmin aikana työnnän 18,5cm kullini sisääsi..

• Nauratti:D

Lyhestä virsi kaunis. :D

• McARTHUR

hei vaan !! ensin suutelisin sinua suulle oikea kielisuudelma ja pitkään siitä laskeutuisin suutelemeen kaulaasi mutta samalla käteni hyväilisivät kiinteää peppuasi suutelisin myös rintojasi ja imisin nännejäsi . edelleen jatkaisi napaan ja vatsan suuteluun siitä posliini pimpillesi , nuolisin häpyhuulia ja avaisin pimppisi jotta saisin kieleni mahdollisimman syvälle pimppiin , naisin sinua ensin kielellä ja saisin maistaa makoisaa pimpin kiimä eritettä. nuolisin myös peppuasi samalla pitkin vedoin pepupusta klitorikseen olisit jo niin kuuma että repisit minut päällesi silloin kyrpäni painuisi kokonaan sisällesi .
      rakastelisimme kiimaisesti kunnes laukeaisin sisällesi ja sinä myös saisit huipentuman . myöhemmin nuolisin taas pilluasi saisin sieltä spermaa suuhuni suutelisin sinua spermaiselli huulillani ja kielelläni.
      Mitä sanot
      Toivon tästä kirjoituksesta saataisiin selvää vaikka on virheitä

• McARTHUR

olen vieläkin kiimassa siitä mitä sinulle kirjoitin .
      kyrpä on tanassa

• tuhmatyttö

McARTHUR, mä haluun sua lisää!!! Aivan ihanasti osaat kirjottaa isojen poikien ja tyttöjen juttuja. Mä haluun sua, nytkin mä joudun masturboida, koska muuten mä räjähtäisin halusta. Ja pillupliis, vastaa lisää!!!

• Oottenoloi

Nolot

• idioottienvihaaja

Miksi päätit kommentoida noin? Älä lue jos häiritsee... o.O

• Kiimakulli

Ottaisin sinut kyselemättä. Tunkisin suuren penikseni kuivana sinun tiukkaan peppireikään. Jyskyttäisin kovaa ja syvällä niin että voihkit nautinnosta. Sormittaisin liukasta ja kiimaista emätintäsi ja tunkisin sormeni suuhusi että saisit maistaa omaa kosteuttasi . Laukeais suuhusi ja pakottaisin sinut nielemään kaiken

• Yrjö suuri

Minulla olisi heti kulli pipassasi antaisin sinulle oikean panon , mutta laukeasin vasta peppuun nuolisin sinulle kyllä orgun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4592
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1837
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1540
    4. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1016
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      981
    6. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      103
      930
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      913
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      842
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      45
      807
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4