Pakko kysyä täältä kokemuksia, kun lääkäreiltä ei löydy vastauksia. Minulla on neurologiset ja korvatutkimukset kesken enkä tiedä, uskallanko matkustaa. Saunan kuumuus pisti oksettamaan, mutta sehän on erilaista. Huimaa jatkuvasti, mutta pystyn silti kävelemään, kun hipsutan hissukseen ja pidän itseni suorassa.
Eli onko ketään, jolla olisi syystä tai toisesta ollut huimausta ja huonoa oloa ja kuulohäiriöitä ja joka silti olisi matkustanut jonnekin kuivaan, jossa voi olla 30 ja enemmänkin?
Pahentaako kuumuus oloa?
5
892
Vastaukset
- sattuu se
Jos on korvatulehdus, niin lentäminen on aika hel...ttiä
- perunko matkan
Ei ole kyseessä korvatulehdus, vaan todennäköisesti Menieren tauti. Lentämisestä viis, mutta pahentaako kuumuus huimausta? sauna ei ole sopinut, mutta kuiva lämpö lienee eri asia.
- omia kokemuksia::
Itselläni oli kauan sitten virusperäinen sisäkorvatulehdus, mikä on ainakin oireiltaan vähän sinne päin kuin Menieren tauti. Tein oireilun aikoina parikin matkaa lämpimiin maihin eikä minulla kyllä ollut ongelmia kuumuuden takia. Se mitä tapahtuu on toki yksilöllistä, mutta mikään kategorinen este vaivasi ei matkailun kannalta liene. Sauna muuten saattaa pahentaa huimausta toisestakin syystä kuin pelkän kuumuuden takia sinänsä. Jos keho kuivuu hyvin paljon, saattaa nestevajaus vaikuttaa myös sisäkorvaan. Niinpä neuvoisin, että jos päätät matkustaa niin tärkeintä olisi pitää huoli siitä, että juot riittävästi.
- eioopakkouskoa
Sinun olisi parasta matkustaa jonnekin "normaalilampoiseen" mestaan.
Suomalaiset ei oo luotuja kuin noin plus 22 asteeseen.
Ei edes huippukunnossa olevat- ja pyh!
Hah! Itselläni taas on psoriasis ja se on ainakin varma ettei minua ole luotu Suomeen vaan jonnekin missä on reilusti yli se 22 vaikka kuinka suomalainen muuten olisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561288
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1571232Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601115Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu541093Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1031087Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä56873Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56853Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54785- 32782
- 51777