Pahentaako kuumuus oloa?

perunko matkan

Pakko kysyä täältä kokemuksia, kun lääkäreiltä ei löydy vastauksia. Minulla on neurologiset ja korvatutkimukset kesken enkä tiedä, uskallanko matkustaa. Saunan kuumuus pisti oksettamaan, mutta sehän on erilaista. Huimaa jatkuvasti, mutta pystyn silti kävelemään, kun hipsutan hissukseen ja pidän itseni suorassa.

Eli onko ketään, jolla olisi syystä tai toisesta ollut huimausta ja huonoa oloa ja kuulohäiriöitä ja joka silti olisi matkustanut jonnekin kuivaan, jossa voi olla 30 ja enemmänkin?

5

866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sattuu se

Jos on korvatulehdus, niin lentäminen on aika hel...ttiä

• perunko matkan

Ei ole kyseessä korvatulehdus, vaan todennäköisesti Menieren tauti. Lentämisestä viis, mutta pahentaako kuumuus huimausta? sauna ei ole sopinut, mutta kuiva lämpö lienee eri asia.

• omia kokemuksia::

Itselläni oli kauan sitten virusperäinen sisäkorvatulehdus, mikä on ainakin oireiltaan vähän sinne päin kuin Menieren tauti. Tein oireilun aikoina parikin matkaa lämpimiin maihin eikä minulla kyllä ollut ongelmia kuumuuden takia. Se mitä tapahtuu on toki yksilöllistä, mutta mikään kategorinen este vaivasi ei matkailun kannalta liene. Sauna muuten saattaa pahentaa huimausta toisestakin syystä kuin pelkän kuumuuden takia sinänsä. Jos keho kuivuu hyvin paljon, saattaa nestevajaus vaikuttaa myös sisäkorvaan. Niinpä neuvoisin, että jos päätät matkustaa niin tärkeintä olisi pitää huoli siitä, että juot riittävästi.

• eioopakkouskoa

Sinun olisi parasta matkustaa jonnekin "normaalilampoiseen" mestaan.
      Suomalaiset ei oo luotuja kuin noin plus 22 asteeseen.
      Ei edes huippukunnossa olevat

• ja pyh!

Hah! Itselläni taas on psoriasis ja se on ainakin varma ettei minua ole luotu Suomeen vaan jonnekin missä on reilusti yli se 22 vaikka kuinka suomalainen muuten olisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      73
      987
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe