elikkäs tartteis jossain käyä täytättää pari co2 pulloo. minkätyyppisistä liikkeistä kannattaa kysellä?
entäs kun pullot on tullut minulle hitsuulaitteen mukana ja niitten alkuperää en tiedä?
tuon näkösii pulloja, erilaiset tarrat mut siinäkin lukee pienellä elintarvikelaatu : http://aqua-web.fi/wp-content/blogs.dir/1/files/hiilidioksidi/kuva_2.jpg
saako noita täyttää, oikea hitsuukaasu on kalliimpaa kuulema ja hiilidioksidi on ennenkin kelvannut tähän pieneen hitsuuseen mitä harrastelen..
eli jos suunnilleen hintoja sais tietää missä täyttää ni ois jees
autoa hitsaamassa, mistä co2 kaasua?
yo_ese_
4
180
Vastaukset
- röllikkä99
Hitsausvälineitä saa hitsauskaupasta tai kaupasta mikä myy hitsausvälineitä.
- Weld72
Sammutinhuollot täyttää hilaripulloja. Leimauskin onnistuu siellä yleensä 10v leiman antavat riippuen pullosta.
kiitos kovasti! mitenkäs kun en tiedä kenen tuo pullo on alkujaan? osaatko noin hintaa sanoa. pullo taitaa olla 10 tai 11 kg jos en väärin muista :)
- vastuuseen
varastetusta pullosta narahtaa siinävaiheessa kun viet täyttöön :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930