Moii, haluun vaihtaa ylä-astetta, koska mun ala-asteen pahin kiusaaja tuli nyt mun nykyiseen kouluun ja ei ole muuttumut hän yhtään, edelleen haukkuu. Pelkään olla sen kanssa samassa koulussa.
Eli siinä syyni ja nyt haluisin tietää et mihin kannattaa eka soittaa tai kertoa? Ja minkälainen prosessi tämä on.
Oon siis 7lk ja tämä tyyppi on 7lk mut vain eri luokassa
Koulun vaihto! Apuja!!
3
64
Vastaukset
- Ugly kiusaaja?
Siis mitä? Sä haluat pois vain jotta sun kiusaaja ei olis sun koulus? Aika huono syy siirtyä toiselle yläasteelle kerro opelle jos hän kiusaa sua. Ja sitä paitsi opi sietämään ethän sä voi sanoo aikuisena töissä - Hyi en haluu työskennellä ton ruman miehen kanssa :D
- vitunyläkoulu
Tuttu tunne, kysy opettajalta :)
Heippa Jenuu13!
Suosittelisin, että tiedottaisit opettajaa ja kuraattoria tilanteestasi ja keskustelisit kiusaamistilanteesta vanhempiesi kanssa.
Jos koulun vaihto osoittautuu näiden keskustelujen jälkeen vielä tarpeelliseksi niin nämä henkilöt kyllä osaavat laittaa asiaa eteenpäin.
Paljon tsemppiä sulle!!
NettiSaappaasta Iiris Sotkamosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897179- 353801
- 453390
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402542- 412312
- 2082296
- 1222202
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292129Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401779