Ystävä näki viiltely jäljet

11v tyttö

Mull on kädes siis pieni jälki ja ystävä kysy "Millä sä teit tollasen?" En tiennyt mitä Sanoa. Sitten tää tyttö kysy "teitkö sä ton ite, kun eka et syö sit teet haavoja?"
Masentaa, kun ihmiset puuttuu mun elämään. Ja tää ei jääny tähän vaan pari tuntia sitten äiti näki kyseiset haavat ja sanoi "mistä nuo on tullut" Sanoin et oli jääny jumiin jonkun metallihökkelin väliin. Äiti ei uskoni vaan sopersi jtn. "Ei siitä tollasta tule, öitä!"

Mulla on Siin ympäril pari pientä ja keskellä isompi ja sydempi "y" En tienny et sen erottais tavallisesta haavasta.
Mitä mä selitän tai miten mä peitän ne?
- 11v tyttö :(

10

1451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa9Kuka

      Suurimmalle osalle nuorista viiltely on "avunhuuto", eli sinuna selittäisin äitilles/kaverille johon voit luottaa, että sulla on paha olla sen ja sen asian takia.
      Jos äitis tai kaveris ei osaa auttaa, niin viimeistään koulun terkka osaa:)
      Mitä arpien peittämiseen tulee, jos oot sen verran onnekas et et viiltänyt kamalan syvälle etkä arpeudu helposti niin veikkaisin et arvet on vaan muisto parin kk päästä.
      Viiltelyn jatkamista en suosittele, meinaan siihen on ihan pelottavan helppo jäädä koukkuun jos oot yhtä tyhmä kun minä.
      Itsellä kohta puoltoista vuotta puhtaana ilman viillon viiltoa, mut itse matka oli todella raskas, ja asuinhan mä osaksi viiltelyn takia instituutissakin melkein vuoden. Älä tee samaa virhettä kun minä, ja hanki apua vielä kun se on pientä!
      Pistän vielä linkit omiin jälkiini alle, jos nyt edes vähän säikyttäs... Tsemppiä !:)
      http://aijaa.com/AvFgZu
      http://aijaa.com/5T8Rt4

    • kiinnostunut2

      Minä en ymmärrä mikä siinä viiltelyssä on niin mukavaa tai kiihottavaa, osaako joku asiallisesti selittää?

      • Anonyymi

        no se oikeestaan saa sut tunteen et elät ku näät sen veren siinä ja se kipu mikä tulee saa sut pois vähän niinkun ”shokkiin” joten se paha mitä sun mielessä oli tai on lähtee ainakin vähäks aikaa ja tavallaan sun aivot ajattelee / sä ajattelet et se oli sen viiltämisen ansiota että se lähti sun mielestä ja pian sen takia sä jäät siihen koukkuun koska joka ikinen kerta kun sul on paha olla muistat sen kerran ku teit ja muistat kui hyvä oli tuli ja teet taas uudestaan, uudestaan ja uudestaan...


    • 19+16=35

      Kiinnostunut2// Jotkut viiltelevät koska ovat masentuneita ja purkavat pahaa oloaan/henkistä kipua fyysiseen kipuun.

      • 11v tyttöö :)

        Pahinta on että terveydenhoitaja ja psykologi tietää tästä jo. Äiti ei tiedä kait mutta tietää syömisongelmista ja itsemurha ajatuksista.
        Masentaa kun mun salaisuus on koko perheen yhteinen.
        Toisaalta ei kukaan oo sanonu mitää et ehkä ne ei vaa ota tosissaan :)

        Ja en voi sanoo et mul on paha olla koska en jaksa kuunnella äidin saarnoja.


      • Anonyymi

        Joo tiiän oon myöhässä... Mut ite viiltelen koska mulle on tungettu nyt mieliala lääkkeitä ja ne tekee olon tosi tasaiseksi ja tunteettomaksi. Olen tottunut monen vuoden takaiseen tuskaan ja ahditukseen ja nyt kun on vain tyhjä olo haen tuskaa, ahdistusta ja kipua viiltelyllä..


    • tähhhh

      enemmä täs ihmetyttää mite ton ikäsel voi asiat olla muka nii huonosti et pitää viillellä :DD
      vittu pelkkää huomionhakuu ja näkyy olevan muute joku trendi tota on liikkeel aika paljoss :P

    • Pussihousujukka

      Ei vittu! Oikeesti joku 11-vuotias hakee jotai helvetinmoista huomioo sil et viiltelee. Ei helvetti oikeesti kui tyhmä oot :D

      ''YHyyy Mul ON vaa 7 Kaverii jA äiti tekeE pahaa RUOKAA!!!!''


      No siis OMG

      Welcome to reality.

      • ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

        Ite aattelen just samaa itsestäni. Oon lapsi, mutta en osaa nauttia siitä. Tiedän, että jollain on asiat pahemmin, mutta en silti osaa ajatella sitä järjellä. Mä oon ehkä vaan sellainen "nopea romahtaja" luonteeltani.
        En silti takuu sitä että jos oon lapsi miten mulla ei vois olla asiat huonosti :D ?! Ehkä mul on asiat suht. Hyvin mutta en vaan jaksa kovia paineita.


    • Viiltelyarvetmulla

      No, tä tulee myöhään, mut antinti tulla. Rli itsekkin viiltelen, ja mun nähtiin mut sanoin ja kerroin vaa et raapisin nii kovaa et tuli niit. Jatkossa laitan potkähihallisia, tai huppareita päälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe