Ihmissusista!!!

wolfboy

Ihmisillä on niin paljon kysymyksiä meistä niin vastaan nyt. Eli olen kohta 23vuotias ihmissusi. Asun Oulun lähettyvillä tarkkaa paikkaa en voi kertoa. Me eletään ns laumassa. Yleensä laumaan kuuluu oma perhe, mutta muutuin puremasta joten elän erään ihmissusi perheen kanssa. Ihmissudeksi voi tulla puremalla jos molemmat vanhemmat ovat ihmissusia olet ihmissusi. Jos toinen vanhemmista on ihmissusi olet puoliksi susi. Puolisudet voivat "laukaista" susi puolensa liittymällä laumaan ja tappamalla heidän kanssaan täysikuulla. Sitä miksi kuu vaikuttaa meihin en tiedä. Laumassa ei sinänsä ole johtajaa jos elät perheesi kanssa yleensä se menee tavallisesti, vanhemmat johtaa."Himoja" meillä on. Joskus jokin tietty ihminen vetää meitä puoleensa. Joskus haluamme tappaa heidät. Ennen täysikuuta olemme erittäin herkässä tilassa. Tunteet käy ylikierroksilla osittain siksi, että ihmissudeksi muuttuminen ei ole helppoa. Se sattuu ja se sattuu paljon. Luut vaihtavat paikkaa. Kädet ja jalat muuttuvat. Toisin kuin oletetaan me pystymme hallitsemaan itseämme susi tilassa, mutta se ei ole helppoa ja varsinkin aloittelijat ovat hankaluuksissa. Elämme piilossa maailmalta, mutta jos tarkkaan katsoo saattaa meidät huomata emme ulkonäöltämme eroa tavallisista ihmisistä, mutta olemme syrjäisiä. Jos katsot esim töissä tai koulussa niitä jotka elävät syrjässä saatat huomata meidän kaltaisemme. Jos on jotain kysymyksiä niin voin vastata

25

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bad wolf

      Totta Totta laumassa ei ole aina johtajaa mutta tiedätkö kuka on kuninkaamme

      • pan1

        Lucian


    • Rwr!

      Minä.

    • Bad wolf

      Et ole mutta mikä nimesi on niin tiedämme varmasti

    • kiinnostunut1

      Olen kiinnostunut ihmissusista. Eli muututtekeo iha suden näköiseksi vai esim;ihmisen vartalo ja suden kasvot. Ja onko teidän ravinto kaikki nisäkkäät ja onko teillä jokin intohimo taoppaa ihmisiä

      • wolfboy

        Muutumme osittain susiksi. Yleensä jahtaame ihmisiä, mutta myös eläimiä.


    • EdwardCullen

      Hei,

      Mikäli törmäät Jacobiin - lyö sitä turpaan! On ahdistellut muijaani jo tarpeeksi kauan! Voit sanoa, ettei Bellaa KIIN-NOS-TA!

    • Tyttö 95

      Hei Wolfboy Mitä ihmissudet tekevät jos on esim puoli vampyyri niin kuin minä??
      Olisi kiva tutustua suhun paremmin :)

      • wolfboy

        Ei oo pahemmin tullu törmättyä


    • Mutta haluat vapautua, tästä kirouksesta? Kaipaatko ohjeita?

    • jfdkf

      Arvatkaas kuka on koneella? Ruma ja läski pullamössö joka on aina halunnut olla ihmissusi. Kerroppa, jos olet ihmissusi, miksi vietät aikaa koneella?

      • murmeliinic:

        "Arvatkaas kuka on koneella? Ruma ja läski pullamössö joka on aina halunnut olla ihmissusi. " Ai kerroit juuri itsestäsi, oi kiva!

        "Kerroppa, jos olet ihmissusi, miksi vietät aikaa koneella?" No jos olet tuo edellä kuvailtu hyyppä, miksi sinä olet koneella?


    • älähän nyt viitsi

      Sama asia kun kysyisi
      Olet tummaihoinen miksi istut tietokoneella??

      • Ennustaja

        Onko hienoa olla ihmissusi? Vai aivan kamalaa?
        Oon sulle hippasen kateellinen :)


      • Ennustaja

        Onko hienoa olla ihmissusi? Vai aivan kamalaa?
        Oon sulle hippasen kateellinen :)


      • Ennustaja

        Onko hienoa olla ihmissusi? Vai aivan kamalaa?
        Oon sulle hippasen kateellinen :)


      • Ennustaja
        Ennustaja kirjoitti:

        Onko hienoa olla ihmissusi? Vai aivan kamalaa?
        Oon sulle hippasen kateellinen :)

        Ups, kone sekoilee...


      • ihmissusi-ihminen
        Ennustaja kirjoitti:

        Ups, kone sekoilee...

        Mitä pitäisi tehdä, saatan olla niikun 1/4 ihnissusi tai jotain. Äitini tuskin on täysi, mutta puoliksi voisi hän olla. Hän uskoo kaikkeen henkimaailmaan yms. Ja tykkää joistain "koira-jutuista" esim. Korvien rapsuttelusta yms. Itse tykkään susista, ja välillä on oikesti tunne lähtee vaan juoksee. En saa välillä nukuttua yöllä (en tosin tiedä, tapahtuuko se juuri täuysikuulla, kun en ikinä muista katsoa, onko kuu taas kohta täysi). Kun koulu alkaa syksyisin, susi puoleni ei tule esiin niin useasti. Ja yhteys luontoonkin vähenee(esim. En käy niin usein metsässsä.) mietin kuitenkin, että voisinko olla esim. 1/4 osa ihmissusi.


    • bää

      vain Jeesus Kristus auttaa tuostakin harhasta.

      • Susi kyllästynyt!

        Mulle alkaa riittää nää Jeesusu Kiristus hömpötykset. Aina jokaiseen ihmissusi tai vanpääri keskusteluun tuleen nää tyypit jotka höpöttää jotain Jeesuksista. Entä jos jonkun uskontoon ei esim kuulu jeesus? Että henkilöt jotka kokoajan näistä puhuvat, ovat ystävällisiä ja lopettavat tai häipyvät. Voitte antaa meidän ihmisusien ja niihin uskovaisten olla rauhassa!


      • Susi kyllästynyt!
        Susi kyllästynyt! kirjoitti:

        Mulle alkaa riittää nää Jeesusu Kiristus hömpötykset. Aina jokaiseen ihmissusi tai vanpääri keskusteluun tuleen nää tyypit jotka höpöttää jotain Jeesuksista. Entä jos jonkun uskontoon ei esim kuulu jeesus? Että henkilöt jotka kokoajan näistä puhuvat, ovat ystävällisiä ja lopettavat tai häipyvät. Voitte antaa meidän ihmisusien ja niihin uskovaisten olla rauhassa!

        P.S. Jos on kysyttävää ilmoitakaa [email protected]
        Yritän vastata.


    • wolfboy

      Hei kaikki! Sori etten ole päässy vastaamaan kysymyksiin, mutta mulla on ollut ongelmia yhden aloittelijan kanssa. Nyt voin kuitenkin vastat taas.
      Nimimerkki: ennustaja. Ihmissutena oleminen on aika hienoa, mutta myös pelottavaa.
      Nimimerkki:ihmissusi-ihminen. Tilanteissa niinkuin tänä jossa vanhemmat ovat puolisusia tai ainakin toinen on. Ovat aika hämäriä. Sinusta tuskin tulee ihmissutta, mutta sinussa saattaa olla osa sutta. Se on vaarallista ja saattaa lisätä agression määrää. Jos huomaat sellaisia ongelmia koita ottaa minuun yhteyttä vaikka tämän keskustelun avulla. On vaarallista jos et osaa hallita vihaasi ja joka täysikuu se vahvistuu.
      Vielä saa kysyä jos haluaa koitan käydä täälä niin usein kun pystyn.

      • Kuuhullu05

        Moi voiko joku kertoo oonko ihmissusi koska mä haluun koko ajan kontata ja täysikuun aikaan mä en saa unta ja aamulla herään ja muistan juosseeni metsässä neljällä jalalla ja sillon oon ain ihan jäässä


    • Luupääluu

      Miksi?

    • Jo riitti kiitti!

      Kyllästyttää nämä vampyyri- ja ihmissusiwannabeet. Mikä teitä vaivaa kun ette erota faktaa fiktiosta ja televisioviihdettä tosielämästä? Olisiko se todella hienoa olla haiseva luiseva ruumis jonka toimiakseen pitää ensin irstaasti turvottaa itsensä turpeaksi verestä? Ikuisuuden maiskuttaa huulia kun ohi kävelee joku joka haisee kuukautisille? Katsoa kuinka rakkaat kuolee ja päätyä hulluuden partaalla syömään rottia jonnekin ränsistyneelle hautausmaalle? Tai ihmissusi? Karvainen ja pitkäkyntinen epäsikiö joka täydenkuun juoksuillaan päätyy paskantamaan kahden kilon jätöksiä naapurin mummon ruusupuskaan? Toivottavasti ei ole ripuli, karvoista sitä ulostetta on ikävä pois pestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      429
      4692
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1670
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1319
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1234
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      960
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      837
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    Aihe