Olen kuullut huhua että Taavetissa kuvataa rompeta ja roinaa ja savukalaa ja pieruvetyy , onko tämä totta??
Kuulemma pää osaa esittää oikeasti kuin Uuno turhapuro konsanaan ihan niinku reality ohjelmaa tästä veikkosesta JV mielestä todellinen löytö koko ukko Tämä ohjelma tulee olemaan kovempi kuin mikään suomalainen realityt ei löydy vertoja .
Ensimmäisissä jaksoissa on aika arkaluontoista materiaalia ei sovi heikko hermoisille eikä lapsille sen verta kovaa kossun ryystöä luvassa ja muutamia satoja ärräpäitä kun on tupakat loppu koko ajan ja rahat ;(
ja vaikka kuinka yrittää niin mikää ei ota onnistuakseen tässä on kyllä niin paljon kasvojen polttoa ja tässä ei kaveria säästetä kusettamiselta , sillä euro on euro tämän Uunon motto
Leffa??
Haisieevetylle
0
290
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk664012Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152127Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj111897Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361264- 271219
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et11993Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43839Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit71837- 40731
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24684