Eli myynnissä olisi kaksi n. 1v tyttö marsua. Hinta ei ole tärkeä vaan että saavat hyvän kodin. Tarvittaessa myyn myös häkin. sähköpostiosoitteeni on [email protected]
Myydään kaksi tyttö marsua
9
580
Vastaukset
- kotiavailla
Tytöt ei ole rekisteröityjä näyttelumarsuja mutta ovat todella kauniita puolirusettimarsuja. Väriltään mustavalkea ja kolmivärinen. Ovat asuneet yhdessä.
- Nini
että mistäpäin tytöt ovat?
- kotiavailla
Nini kirjoitti:
että mistäpäin tytöt ovat?
Espoossa mutta tyttöjen kuljettaminen on myös mahdollista myös ouluun, kajaaniin, kuopioon, jyväskylään, tampereelle jne.
- Xtiinu
minkäs hintaisia häkki ja tytöt ovat? jo ei hirvittävän kalliita, voisin jopa kiinnostua :)
- Xtiinu
minkäs hintaisia häkki ja tytöt ovat? jo ei hirvittävän kalliita, voisin jopa kiinnostua :)
- fisu-93
Hei!
Olisin innokas ostaja!
Onnistuisiko kuljetus Kuusamoon asti?
Kannattaisiko kummatkin marsut ostaa? Eli jos kannattee niin ostan! Jos ostaisin kummatkin marsut ja häkin niin olisiko sopiva hinta 40-50euroo? Ota yhteyttä: [email protected] - liptiina
Ovatkos neidot saaneet jo kodit? Toivottavasti eivät koska olisin todella innokas tietämään hiukan lisää ja voisin ehkä oikeastikkin suunnitella tytöt meille ottavani.
Minkäs luonteisia tytöt ovat? Entäs onko niitä pidetty ulkona valjaissa :D Sitten löytyisikö sinulta kuvia neidoista ja mitä tulee häkin mukana jos senkin tyttösille mukaan ottaisin :)
sähköpostini. [email protected] Me asumme Espoossa, olisin valmis hankkimaan nuo söpöliinit ;) ?
[email protected]- tarkkana
He-he-hee.7vuotta vanha ilmoitus..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530