Ollaan menossa kesäkuussa Hersonissokseen. Olisiko kellään mitään vinkkejä siitä, missä kannattaisi käydä. Toki aiomme käymme Iraklionissa ja Agios Nikolaoksessa, mutta onko itse Hersonissoksessa mitään nähtävää? Joku puhui yläkylistä, miten sinne pääsee ja kannattaako mennä? Missä on paras ranta lähistöllä? Entäpä ostokset, onko jokin erityisen hyvä kauppa, missä kannattaa käydä?
Hersonissos
lomailijat
1
175
Vastaukset
Taitaa vinkki tulla liian myöhään. Kerronpa kuitenkin niille, jotka aikovat vierailla Agios Nikolaoksessa linja-autolla. Paluumatkalla kannattaa linja-autoasemalle tulla hyvissä ajoin, jotta pääsee istumaan linja-autoon. Itse jouduin väsynein ja kipein jaloin seisomaan koko matkan Agios Nikolaoksesta Hersinissokseen. Rankka ja hikinen matka... mutta kannatti se silti. :)
Kannattaa myös kivettää omatuntonsa, jos ei aio luopua valtaamastaan istumapaikasta. Meidän seisojien joukossa kun oli ainakin viimeksi vanhoja ihmisiä ja pieniä lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823