Lääkärit- ohjelmassa

T.Ippuri

eilen tuli, että sukupuolitaudit ovat tuplaantuneet 50-90- vuotiaiden joukossa. Mitäs siihen sanotte, kun aina moititaan ettei tämän ikäisten palstalla sovi puhua seksitaudeista?
Ohjelma on amerikkalainen lääkäriohjelma, mutta tuskin amerikkalaiset vanhukset sen kummallisempia on kuin suomalaisetkaan.

Siinä esiteltiin puhelinsovellusta jolla voi todistaa petikumppanilleen olevansa puhdas seksitaudeista. Ja tämä pariskunta joka tässä esitti tätä sovellusta, oli siis vain malliesimerkkipariskuntana, olivat n. 80-vuotiaita.
Mutta tällainen tilanne vanhuksilla, että ei se takaa jos vanhus pokaa toisen vanhuksen, ettei kordareita tarvittaisi. Ostakaa vanhuksillenne kortsupaketti seuraavan kerran kun mietitte viemisiä. Kortsuja voi olla niin isoäidin käsilaukussa kuin isoisän lompsassa:)

32

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ***** Ä

      Ei ole itselle ajankohtaista, koska on pys(t)yvä petikaveri.

      Puhelinsovellutus, jolla todistetaan puhtaus. Mitähän tuo sisällään pitää.

      • :((

        Harmi, ettei aloittajalla ole aikaa vastata tuohon.


    • ...

      Mitä ihmeellistä tuossa lie.

      Ihmisen elinikää jatkettu lääketieteen jne avulla aivan valtavasti. Ikäryhmä siis kasvanut. Ihmisiä kuitenkin kuoleekin ja jää yksinäisiä. Net sitten hoitelee hommat vapailta markkinoilta, pokaa jonkun, tai ostavat. Että sinkkuja paljon.

      Sama perusasia muuten syöpien määrän lisääntymisessä. Kun eletään paljon vanhemmiksi kuin ennen, tottakai sairastelukin lisääntyy ja johonkinhan se ihmisenkin täytyy kuolla.

      Tuli vaan mieleen. Paljon melutaan pedofiiliasta, minkähän verran lie eläkeläisiin sekaantumista, miksi se on laillista?

      =DW=

      • T.Ippuri

        Tässä ohjelmassa se pariskunta olivat kumpikin n. 80-vuotiaita. Nainenkin oli vanhus. Oli näytelty esimerkki jossa tapasivat bingossa ja siitä sitten siirryttiin toisen luokse ja sänkyyn....

        SItten kumpikin kaivoi sängyssä kännykkänsä esiin ja näyttivät toisilleen puhelimestaan että ei ole seksitauteja. Se menee jotenkin niin kai, että kummankin on täytynyt käydä tutkimuksissa ja sitten tulos tulee puhelimeen.

        .


      • tehkää perässä
        T.Ippuri kirjoitti:

        Tässä ohjelmassa se pariskunta olivat kumpikin n. 80-vuotiaita. Nainenkin oli vanhus. Oli näytelty esimerkki jossa tapasivat bingossa ja siitä sitten siirryttiin toisen luokse ja sänkyyn....

        SItten kumpikin kaivoi sängyssä kännykkänsä esiin ja näyttivät toisilleen puhelimestaan että ei ole seksitauteja. Se menee jotenkin niin kai, että kummankin on täytynyt käydä tutkimuksissa ja sitten tulos tulee puhelimeen.

        .

        Bingosta suoraan sänkyyn, hurjaa menoa vanhuksilla.. ;););)


      • .........
        T.Ippuri kirjoitti:

        Tässä ohjelmassa se pariskunta olivat kumpikin n. 80-vuotiaita. Nainenkin oli vanhus. Oli näytelty esimerkki jossa tapasivat bingossa ja siitä sitten siirryttiin toisen luokse ja sänkyyn....

        SItten kumpikin kaivoi sängyssä kännykkänsä esiin ja näyttivät toisilleen puhelimestaan että ei ole seksitauteja. Se menee jotenkin niin kai, että kummankin on täytynyt käydä tutkimuksissa ja sitten tulos tulee puhelimeen.

        .

        Sorry, olihan jo vastaus. Suoraa toimintaa, hyvä niin, kun ei tiedä tulevasta.


      • Pottu-aivo
        T.Ippuri kirjoitti:

        Tässä ohjelmassa se pariskunta olivat kumpikin n. 80-vuotiaita. Nainenkin oli vanhus. Oli näytelty esimerkki jossa tapasivat bingossa ja siitä sitten siirryttiin toisen luokse ja sänkyyn....

        SItten kumpikin kaivoi sängyssä kännykkänsä esiin ja näyttivät toisilleen puhelimestaan että ei ole seksitauteja. Se menee jotenkin niin kai, että kummankin on täytynyt käydä tutkimuksissa ja sitten tulos tulee puhelimeen.

        .

        Kuinkahan kauan tuo tutkimustulos on voimassa?


    • vähän tuntuu

      Sinun vanhempiesi oli niitä pitänyt käyttää.

      • T.Ippuri

        Susta puhumattakaan!


    • Pottu-aivo

      Niin, kun muistaisivat vielä miten sitä puhelinta käytetään edes soittamiseen :)))))

    • tarttuiko - hups ?

      Eikös se ole hetken hujaus kun tauti tarttuu, vai onko vanhoilla pitkäkin aika? Entä 'itämisaika'? Käsittääkseni kaikkien sukupuolitautienkaan lääketieteelliseen toteamiseen ei ihan lyhyt aika riitä.

      Eli kuinkahan kauan puhelinsovellusvarmennus ko. asiassa on voimassa? Vuoden vai viikon vai yön yli vai tunnin-pari?

      Sietää noita asioita palstalla ihmetellä, ei lopu puheenaiheet henkitoreissaan krohisevalta palstalta.

      • Pottu-aivo

        Eihän puhelinsoittovarmennus ole voimassa kuin bingosta toiseen :).


      • toi oli hyvä;)
        Pottu-aivo kirjoitti:

        Eihän puhelinsoittovarmennus ole voimassa kuin bingosta toiseen :).

        Ei olekaan, joka bingoreissun jälkeen on hankittava uusi varmennus, ettei tuu tautia.


      • Pottu-aivo
        toi oli hyvä;) kirjoitti:

        Ei olekaan, joka bingoreissun jälkeen on hankittava uusi varmennus, ettei tuu tautia.

        No mie olenki ihimetelly joidenkin bingo-innostusta mutta selvisihän sitten sekin :).


      • Pottu-aivo
        Pottu-aivo kirjoitti:

        No mie olenki ihimetelly joidenkin bingo-innostusta mutta selvisihän sitten sekin :).

        .ni ja peli-riippuvuuteen uusi näkökulma :)


    • voi jesse

      Ei voi kun ihmetellä taas suu auki , niinkuin vanhuksilla on tapana.
      Tämänlaisia aloituksiako meidänikäiset todella haluaa, ja keskustella sukupuoli taudeista. Anna mun kaikki kestää !!!!!

      • Sanoppa muuta,kuhan tietäs kuka näit typeryyksii väsäilee niin vois sen kännykän työntää jonnekkin,tulis samalla taurit mitattua.


      • voeta vähän

        Minusta tuntuu, että juuri 60 ihmisissä löytyy kaikenikäistä mieleltään.
        Joku elää vielä nuoruuttaan, joku on jo asettunut ikävöimään menneitä hyviä aikoja.
        Eli halutaan puhua milloin mistäkin.
        Mikä ihmeen muotti pitäisi olla, josta annetulla luvalla saisi puhua vain tiettyistä asioista.


      • hullu ikäluokka

        Kyllä...
        Seuraavaksi varmaankin siirrytään sujuvasti suu ja sorkkatauteihin, itsetyydytyksen ihmeellisiin koukeroihin, heinälatopornoon vanhoissa elokuvissa, ihmetellään ikäihmisten rappeutuvaa moraalia, keskustellaan
        rapistuvista seksifantasioista ja surkutellaan hukkaan mennyttä sukupuolista kestävyyttä.


      • annappa palaa
        hullu ikäluokka kirjoitti:

        Kyllä...
        Seuraavaksi varmaankin siirrytään sujuvasti suu ja sorkkatauteihin, itsetyydytyksen ihmeellisiin koukeroihin, heinälatopornoon vanhoissa elokuvissa, ihmetellään ikäihmisten rappeutuvaa moraalia, keskustellaan
        rapistuvista seksifantasioista ja surkutellaan hukkaan mennyttä sukupuolista kestävyyttä.

        olipa kiinnostavia aloitusaiheita ....


      • ihme ja kumma
        annappa palaa kirjoitti:

        olipa kiinnostavia aloitusaiheita ....

        Pieremisestäkään ei ole vielä tällä viikolla tainnut näkyä aloitusta.


      • pieru karilla
        ihme ja kumma kirjoitti:

        Pieremisestäkään ei ole vielä tällä viikolla tainnut näkyä aloitusta.

        Varmaan, kun minulta ei ole irronnut ainuttakaan tällä viikolla.


      • hätäkaino
        piikkiö kirjoitti:

        Sanoppa muuta,kuhan tietäs kuka näit typeryyksii väsäilee niin vois sen kännykän työntää jonnekkin,tulis samalla taurit mitattua.

        Minä olen työntänyt" jonnekin " puhelimeni, se on sellainen vanha pieni pomminkestävä nokialainen. Siinä on tärinät päällä ja kun joku soittaa niin siellä se jytisee ,tärisee ja vaeltelee pitkin seinämiä!


    • 5-5

      Ei Suomi tai pohjoismaat ole mikään amerikka vaikka suomalaiset niin luulee oli asia mikä tahansa!!!!!

      Luulot on kansalla suuret.... kansat on niin tervettä että, eikö ole omia kokemuksia TV ja lehdet eivät ole kokemuksia.

      Kysyin kerran naiselta erään kaupan lähellä missä ne eläkeläisten tanssit on, tuossa tien toisella puolella talossa on musta katto hän lisäsi siellä on kuulemma kuuma meininki, kysyin jos hän lähtisi matkaan ei lähtenyt kello oli 15.00 sunnuntaina.

      Ihan mukavan kuumaa touhua.

    • .,.,.,.,

      Ikäluokan mollaamiseksi näkyy menneen. Taas kerran.
      On se mukavaa itsensä ylentää.

    • Vaivoja kerrakseen

      Jokapaikassa kun käy nuohoamassa saa vanhuudenvaivojen lisäksi vielä
      nuoruudenvaivat.

      • T.Ippuri

        No mikä saa vanhuksen tuntemaan itsensä nuoreksi jos ei sukupuolitauti!;D

        Mieti vähän! Sehän voipi olla mummoille ja papoille varsinainen ylpeydenaihe!!


    • eiks o kumma

      Tällaisista ketjuista luotsilla ei ole mitään sanottavaa.

      • voi itku

        Mitä sanottavaa pitäisi olla.

        Jos alku on faktaa, mitää väärää sen kirjoittamisessa on.


    • ♡ Nainen Ihanainen ♡

      Näyttää useampi vakiparisuhteessa elävä paheksuvasti tuhisten kipittäneen kommentoimaan, ettei aihe kiinnosta.
      Tooosi fiksu tapa tuo ;)
      Tuolla tyylillä kommentoitavaa piisaa, kun kierrätte kaikki palsta eikä ole pelkoa, että aivot saa rasitusvammoja, heh, heh.
      Tehkää oma aloitus parisuhteesta!

      Niinpä mieki tulin kertomaan, että kiinnostava aihe. Ja jopa faktaa. Kyllä kaikenikäinen toisen ihmisen läheisyyttä kaipaa ja saattaa kiepahtaa kainaloon tilaisuuden tullen.
      Se, että siitä tässä iässä pysyvä suhde kehittyisi, onkin kimurantimpi juttu.

      • 7-20

        Toteaisin vain että meillä kaikilla on vain yksi elämä tässä olotilassa, siis tehkää jotain kiinnostavaa vaikka tavata uusia ihmisiä. Vanhuuuden vaivat kyllä tulevat, moni kuolee jo nuorena.

        Itselläni on ollut lähes kaikki sairaudet ei kuitenkaan mitään sukupuolitauteja, nyt sokeri liian korkealla ja lääkäri jahtaa tutkimuksiin lupasin tulla ensikuussa.

        Nyt lähden taas ensimmäiselle päiväkävelylle a´5km sama illalla painoa täytyy saada pois ja kuntoa lisää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe