Kysykää! :D
Kysykää 13v goottitytölt!
15
133
Vastaukset
- aleksit parhaita
-oletko missään hoidossa?
-miksi just gootti tyyli?
-oletko hetero?
-voitko näyttää kuvan itestä
-ikä?
-onko sisaruksia`?
-mitä mieltä olet tästä http://hikipedia.info/wiki/Gootti- Goottitytsy00
En
Emt mulla on kieroutunu tyylitaju :'D En pukeudu kuitenkaa "rumasti" eli ei oo mtn rastoi, ite piirrettyi kulmii, ylimeikkausta tai mitää jättibuutseja :D enkä aio hankkii lävistyksii :3
Oon
Haluun pysyy anonyyminä :D
Siskopuoli ja kaks velipuolee :)
Hikipedia on hikipedia :'D mut siis ei tos mitää muuta et toi yleistää kauheesti :/
Eettiset kysymykset;
Onko parempi tappaa vai tulla tapetuksi?
Onko parempi raiskata vai tulla raiskatuksi?
Kannatatko kuolemantuomiota?
Muuta;
Oletko ektomorfi, mesomorfi vai endomorfi?
Kauan olet ollut suolistossa?
Mitä mieltä olet "vakkareista"?
Oletko ateisti, teisti, deisti vai agnostikko?
Onko lasten ympärileikkaaminen mielestäsi väärin?- Goottitytsy00
No comments
No comments
Riippuu tuomitusta :D
?
D:
vakkareista?
Emmä tiä mikä oon :'D
No kenen mielest se vois olla oikei :' - Goottitytsy00
Goottitytsy00 kirjoitti:
No comments
No comments
Riippuu tuomitusta :D
?
D:
vakkareista?
Emmä tiä mikä oon :'D
No kenen mielest se vois olla oikei :'Kyselkää :D
Goottitytsy00 kirjoitti:
Kyselkää :D
Täällä puhuttaessa vakkarilla yleensä tarkoitetaan pulinoissa aktiivisesti käyvää käyttäjää.
- Goottitytsy00
assassin kirjoitti:
Täällä puhuttaessa vakkarilla yleensä tarkoitetaan pulinoissa aktiivisesti käyvää käyttäjää.
Okei, kiitti kun selvensit :D
Goottitytsy00 kirjoitti:
Okei, kiitti kun selvensit :D
"Suolisto" = Suomi24, lempinimi kyseessä...
- xxxxx65
-onko hyvä jos pojalla on isot kassit?
-kärsitkö masennuksesta?
-onko gootti pojat kivoja?- Goottitytsy00
Emt. En. Emt, en oo tavannu.
Miksi haluat korostaa otsikossa olevasi gootti?
- Goottitytsy00
No et keksis jtn kysyttävää :D
- motari
Toine eettine kysymys:
Ruetaanko nussii? - minäitte
Onko sulla kik?
- Goottitytsy00
On..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368