Vastaan varmaan kaikkeen.
Kysykää trendikkäältä goottisedältä!
25
51
Vastaukset
Oletko Rainbowdash120, Preppertowwz, Nappula14, Siiliö tai Hekekee?
Tässä pitää tietää, että poissaolosi oli epäilyttävää;
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12242630/#comment-67785317nasse_seta kirjoitti:
En.
Jos olisin ollut täällä, sekin olisi epäilyttävää.Vastasit ainoastaan minuutin viiveellä, eli sinä olet minä, joten miltä nyt tuntuu?
Tarkoittaako "gootti" Rooman valtakunnan lähellä eläneitä barbaareja?
Onko parempi tappaa vai tulla tapetuksi?
Onko parempi raiskata vai tulla raiskatuksi?israelin-tukija kirjoitti:
Vastasit ainoastaan minuutin viiveellä, eli sinä olet minä, joten miltä nyt tuntuu?
Tarkoittaako "gootti" Rooman valtakunnan lähellä eläneitä barbaareja?
Onko parempi tappaa vai tulla tapetuksi?
Onko parempi raiskata vai tulla raiskatuksi?Jos minä olen sinä, niin sitten kysymys pitääkin esittää niin päin, että miltäs itsestäsi tuntuu olla Kurpizza, Trotski, Veh ja vielä joku muukin - he kaikki nimittäin ovat minä.
Gootti tarkoittaa trendikäästi pukeutunutta setää, jolla on kapteenin hattu ja mustat silmänaluset. Äläkä luule että olen mikään saatananpalvoja.
Noh, en tiedä kumpi on pahempaa, tulla tapetuksi vai tappaa. Kumpikin on paha, eikä noita asioita voi vertailla. Onneksi ei ole kuitenkaan yhtä paha tappaa kuin murhata.
Pahinta on menettää empatiakyky, kyky asettua toisen asemaan ja olla kyvytön kunnioittamaan toista ihmistä. Siinä mielessä on pahempi raiskata. Onko sellainen enää ihminen ollenkaan?
Oletko yksi minun tuplatunnuksiani, kuten preppertow,lomatoyt,nappula ja siiliö? Ja älkää unohatko korppia!
nasse_seta kirjoitti:
En.
Juuri noin minäkin olisin sanonut! Lisään sinut siis epäiltyjen listaan..
Oikeasti pulinat koostuu vain: Kurpizzan,Vehin Itn ja minun keskusteluista.rainbowdash120 kirjoitti:
Juuri noin minäkin olisin sanonut! Lisään sinut siis epäiltyjen listaan..
Oikeasti pulinat koostuu vain: Kurpizzan,Vehin Itn ja minun keskusteluista.Vieläkö se ponisekoilu jatkuu?
Jee! Nasse on palannut?
Mitä Karolinille kuuluu?- HeKeKee'd
Ehkä Karolin-parka erehtyi osallistumaan Nasse-kilpailuun...
HeKeKee'd kirjoitti:
Ehkä Karolin-parka erehtyi osallistumaan Nasse-kilpailuun...
Tai ehkä hän erehtyi eksymään samaan siivouskomeroon motarin ja kurpizzan kanssa?
Karolin on käynyt töissä, opiskellut ja ollut ihan kiltisti. Hän on pyrkinyt harrastamaan liikuntaa, mutta on silti lihonut neljä kiloa.
Minä sen sijaan olen renttuillut ja sotkenut hänen asuntonsa.kiekkoilija94 kirjoitti:
Tai ehkä hän erehtyi eksymään samaan siivouskomeroon motarin ja kurpizzan kanssa?
En ymmärrä, miksi Karolin viettäisi aikaansa siivouskomerossa. Varsinkin, kun hän ei nykyisin oikein mahdu mihinkään (kuten housuihin, hameisiin saati siivouskomeroon).
nasse_seta kirjoitti:
Karolin on käynyt töissä, opiskellut ja ollut ihan kiltisti. Hän on pyrkinyt harrastamaan liikuntaa, mutta on silti lihonut neljä kiloa.
Minä sen sijaan olen renttuillut ja sotkenut hänen asuntonsa.Ja syönyt paljon pizzaa ja kaikkea muuta epäterveellistä pilataksesi Karolinin kuntoilu-yrityksen?
kurpizza kirjoitti:
Ja syönyt paljon pizzaa ja kaikkea muuta epäterveellistä pilataksesi Karolinin kuntoilu-yrityksen?
Joo, minä roudasin laivalta kassillisen suklaata ja söin kaiken. Kaikki läski jämähti Karoliniin.
Ja on niitä muitakin ostoksia ollut. Mikäli vaakaa katsoo, niin jotain päätellä.nasse_seta kirjoitti:
Joo, minä roudasin laivalta kassillisen suklaata ja söin kaiken. Kaikki läski jämähti Karoliniin.
Ja on niitä muitakin ostoksia ollut. Mikäli vaakaa katsoo, niin jotain päätellä.Tyypillistä. Minäkin saan taatusti jonkun muun syömät rasvat ja muut... Ettet vain olisi sinä asialla?
Haittaako sinua olla mukana suolistotarinoissa?kurpizza kirjoitti:
Tyypillistä. Minäkin saan taatusti jonkun muun syömät rasvat ja muut... Ettet vain olisi sinä asialla?
Haittaako sinua olla mukana suolistotarinoissa?Kyllä se olen nimenomaan minä joka syön suklaata ja ostelen niitä laivalta. Ja unohdan kotiavaimet sisäpuolelle ja myöhästyn bussista ja muuta. Muut sitten kärsivät.
Ei haittaa.nasse_seta kirjoitti:
Kyllä se olen nimenomaan minä joka syön suklaata ja ostelen niitä laivalta. Ja unohdan kotiavaimet sisäpuolelle ja myöhästyn bussista ja muuta. Muut sitten kärsivät.
Ei haittaa.Syytän siis sinua. XD
"Se oli Nasse-setä..."kurpizza kirjoitti:
Syytän siis sinua. XD
"Se oli Nasse-setä..."Voit vapaasti syyttää minuakin. Israelin tukijakin voi syyttää minua, itse asiassa hänen nimenomaan tulisi tehdä niin, sillä minä olen hän ja niin edespäin.
Olen mässyttänyt kaikkea mahdollista roskaa viimeaikoina, mutta arvatkaas mitä, en ole vain pysynyt mitoissani, vaan laihtunut. Samaan aikaan olen maagisesti kasvanut pituutta, mikä ei kylläkään näy, sillä rankani on hieman kääntynyt sivulle.icepicked kirjoitti:
Voit vapaasti syyttää minuakin. Israelin tukijakin voi syyttää minua, itse asiassa hänen nimenomaan tulisi tehdä niin, sillä minä olen hän ja niin edespäin.
Olen mässyttänyt kaikkea mahdollista roskaa viimeaikoina, mutta arvatkaas mitä, en ole vain pysynyt mitoissani, vaan laihtunut. Samaan aikaan olen maagisesti kasvanut pituutta, mikä ei kylläkään näy, sillä rankani on hieman kääntynyt sivulle.Minä taas olen vakuuttunut, että lihon heti puolikilloa jos vilkaisenkin jotain kurkkua rasvaisempaa.
icepicked kirjoitti:
Voit vapaasti syyttää minuakin. Israelin tukijakin voi syyttää minua, itse asiassa hänen nimenomaan tulisi tehdä niin, sillä minä olen hän ja niin edespäin.
Olen mässyttänyt kaikkea mahdollista roskaa viimeaikoina, mutta arvatkaas mitä, en ole vain pysynyt mitoissani, vaan laihtunut. Samaan aikaan olen maagisesti kasvanut pituutta, mikä ei kylläkään näy, sillä rankani on hieman kääntynyt sivulle."Olen mässyttänyt kaikkea mahdollista roskaa viimeaikoina, mutta arvatkaas mitä, en ole vain pysynyt mitoissani, vaan laihtunut(...)"
Tämä todistaa sinun (siis minun) olevan ektomorfi...israelin-tukija kirjoitti:
"Olen mässyttänyt kaikkea mahdollista roskaa viimeaikoina, mutta arvatkaas mitä, en ole vain pysynyt mitoissani, vaan laihtunut(...)"
Tämä todistaa sinun (siis minun) olevan ektomorfi...Omistatteko suolistoa ollenkaan? (Tämä kysymys tuli nyt ihan väärään ketjuun...)
kurpizza kirjoitti:
Omistatteko suolistoa ollenkaan? (Tämä kysymys tuli nyt ihan väärään ketjuun...)
Ektomorfin ruumis polttaa ruokaa vain nopeammin kuin muut somatotyypit yhteensä ja lihasmassaa ei tule kuten ei kilojakaan, nykyään kuitenkin somatotyyppejä pidetään epätieteellisenä roskana, mutta "ektomorfi" kuvaa ruumistani paremmin kuin mikään muu, jonka vuoksi käytän kyseistä luokittelua.
Kyllä minulla suolisto on, se ei kuitenkaan varmaan kovin kauniilta näytä jos näyttäisin, vaikka mistä minä sen tietäisin en ole nimittäin itsekään nähnyt...israelin-tukija kirjoitti:
Ektomorfin ruumis polttaa ruokaa vain nopeammin kuin muut somatotyypit yhteensä ja lihasmassaa ei tule kuten ei kilojakaan, nykyään kuitenkin somatotyyppejä pidetään epätieteellisenä roskana, mutta "ektomorfi" kuvaa ruumistani paremmin kuin mikään muu, jonka vuoksi käytän kyseistä luokittelua.
Kyllä minulla suolisto on, se ei kuitenkaan varmaan kovin kauniilta näytä jos näyttäisin, vaikka mistä minä sen tietäisin en ole nimittäin itsekään nähnyt...Ahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904463
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603321Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1232426Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1012385- 422065
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282007Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91657- 291628