Kysykää trendikkäältä goottisedältä!

Vastaan varmaan kaikkeen.

25

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • En.

        Jos olisin ollut täällä, sekin olisi epäilyttävää.


      • nasse_seta kirjoitti:

        En.

        Jos olisin ollut täällä, sekin olisi epäilyttävää.

        Vastasit ainoastaan minuutin viiveellä, eli sinä olet minä, joten miltä nyt tuntuu?

        Tarkoittaako "gootti" Rooman valtakunnan lähellä eläneitä barbaareja?

        Onko parempi tappaa vai tulla tapetuksi?

        Onko parempi raiskata vai tulla raiskatuksi?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vastasit ainoastaan minuutin viiveellä, eli sinä olet minä, joten miltä nyt tuntuu?

        Tarkoittaako "gootti" Rooman valtakunnan lähellä eläneitä barbaareja?

        Onko parempi tappaa vai tulla tapetuksi?

        Onko parempi raiskata vai tulla raiskatuksi?

        Jos minä olen sinä, niin sitten kysymys pitääkin esittää niin päin, että miltäs itsestäsi tuntuu olla Kurpizza, Trotski, Veh ja vielä joku muukin - he kaikki nimittäin ovat minä.

        Gootti tarkoittaa trendikäästi pukeutunutta setää, jolla on kapteenin hattu ja mustat silmänaluset. Äläkä luule että olen mikään saatananpalvoja.

        Noh, en tiedä kumpi on pahempaa, tulla tapetuksi vai tappaa. Kumpikin on paha, eikä noita asioita voi vertailla. Onneksi ei ole kuitenkaan yhtä paha tappaa kuin murhata.

        Pahinta on menettää empatiakyky, kyky asettua toisen asemaan ja olla kyvytön kunnioittamaan toista ihmistä. Siinä mielessä on pahempi raiskata. Onko sellainen enää ihminen ollenkaan?


    • Oletko yksi minun tuplatunnuksiani, kuten preppertow,lomatoyt,nappula ja siiliö? Ja älkää unohatko korppia!

      • *unohtako :)


      • En.


      • nasse_seta kirjoitti:

        En.

        Juuri noin minäkin olisin sanonut! Lisään sinut siis epäiltyjen listaan..
        Oikeasti pulinat koostuu vain: Kurpizzan,Vehin Itn ja minun keskusteluista.


      • rainbowdash120 kirjoitti:

        Juuri noin minäkin olisin sanonut! Lisään sinut siis epäiltyjen listaan..
        Oikeasti pulinat koostuu vain: Kurpizzan,Vehin Itn ja minun keskusteluista.

        Vieläkö se ponisekoilu jatkuu?


    • Jee! Nasse on palannut?

      Mitä Karolinille kuuluu?

      • HeKeKee'd

        Ehkä Karolin-parka erehtyi osallistumaan Nasse-kilpailuun...


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Ehkä Karolin-parka erehtyi osallistumaan Nasse-kilpailuun...

        Tai ehkä hän erehtyi eksymään samaan siivouskomeroon motarin ja kurpizzan kanssa?


      • Karolin on käynyt töissä, opiskellut ja ollut ihan kiltisti. Hän on pyrkinyt harrastamaan liikuntaa, mutta on silti lihonut neljä kiloa.

        Minä sen sijaan olen renttuillut ja sotkenut hänen asuntonsa.


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Tai ehkä hän erehtyi eksymään samaan siivouskomeroon motarin ja kurpizzan kanssa?

        En ymmärrä, miksi Karolin viettäisi aikaansa siivouskomerossa. Varsinkin, kun hän ei nykyisin oikein mahdu mihinkään (kuten housuihin, hameisiin saati siivouskomeroon).


      • nasse_seta kirjoitti:

        Karolin on käynyt töissä, opiskellut ja ollut ihan kiltisti. Hän on pyrkinyt harrastamaan liikuntaa, mutta on silti lihonut neljä kiloa.

        Minä sen sijaan olen renttuillut ja sotkenut hänen asuntonsa.

        Ja syönyt paljon pizzaa ja kaikkea muuta epäterveellistä pilataksesi Karolinin kuntoilu-yrityksen?


      • kurpizza kirjoitti:

        Ja syönyt paljon pizzaa ja kaikkea muuta epäterveellistä pilataksesi Karolinin kuntoilu-yrityksen?

        Joo, minä roudasin laivalta kassillisen suklaata ja söin kaiken. Kaikki läski jämähti Karoliniin.

        Ja on niitä muitakin ostoksia ollut. Mikäli vaakaa katsoo, niin jotain päätellä.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Joo, minä roudasin laivalta kassillisen suklaata ja söin kaiken. Kaikki läski jämähti Karoliniin.

        Ja on niitä muitakin ostoksia ollut. Mikäli vaakaa katsoo, niin jotain päätellä.

        Tyypillistä. Minäkin saan taatusti jonkun muun syömät rasvat ja muut... Ettet vain olisi sinä asialla?

        Haittaako sinua olla mukana suolistotarinoissa?


      • kurpizza kirjoitti:

        Tyypillistä. Minäkin saan taatusti jonkun muun syömät rasvat ja muut... Ettet vain olisi sinä asialla?

        Haittaako sinua olla mukana suolistotarinoissa?

        Kyllä se olen nimenomaan minä joka syön suklaata ja ostelen niitä laivalta. Ja unohdan kotiavaimet sisäpuolelle ja myöhästyn bussista ja muuta. Muut sitten kärsivät.

        Ei haittaa.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Kyllä se olen nimenomaan minä joka syön suklaata ja ostelen niitä laivalta. Ja unohdan kotiavaimet sisäpuolelle ja myöhästyn bussista ja muuta. Muut sitten kärsivät.

        Ei haittaa.

        Syytän siis sinua. XD

        "Se oli Nasse-setä..."


      • kurpizza kirjoitti:

        Syytän siis sinua. XD

        "Se oli Nasse-setä..."

        Voit vapaasti syyttää minuakin. Israelin tukijakin voi syyttää minua, itse asiassa hänen nimenomaan tulisi tehdä niin, sillä minä olen hän ja niin edespäin.

        Olen mässyttänyt kaikkea mahdollista roskaa viimeaikoina, mutta arvatkaas mitä, en ole vain pysynyt mitoissani, vaan laihtunut. Samaan aikaan olen maagisesti kasvanut pituutta, mikä ei kylläkään näy, sillä rankani on hieman kääntynyt sivulle.


      • icepicked kirjoitti:

        Voit vapaasti syyttää minuakin. Israelin tukijakin voi syyttää minua, itse asiassa hänen nimenomaan tulisi tehdä niin, sillä minä olen hän ja niin edespäin.

        Olen mässyttänyt kaikkea mahdollista roskaa viimeaikoina, mutta arvatkaas mitä, en ole vain pysynyt mitoissani, vaan laihtunut. Samaan aikaan olen maagisesti kasvanut pituutta, mikä ei kylläkään näy, sillä rankani on hieman kääntynyt sivulle.

        Minä taas olen vakuuttunut, että lihon heti puolikilloa jos vilkaisenkin jotain kurkkua rasvaisempaa.


      • icepicked kirjoitti:

        Voit vapaasti syyttää minuakin. Israelin tukijakin voi syyttää minua, itse asiassa hänen nimenomaan tulisi tehdä niin, sillä minä olen hän ja niin edespäin.

        Olen mässyttänyt kaikkea mahdollista roskaa viimeaikoina, mutta arvatkaas mitä, en ole vain pysynyt mitoissani, vaan laihtunut. Samaan aikaan olen maagisesti kasvanut pituutta, mikä ei kylläkään näy, sillä rankani on hieman kääntynyt sivulle.

        "Olen mässyttänyt kaikkea mahdollista roskaa viimeaikoina, mutta arvatkaas mitä, en ole vain pysynyt mitoissani, vaan laihtunut(...)"

        Tämä todistaa sinun (siis minun) olevan ektomorfi...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        "Olen mässyttänyt kaikkea mahdollista roskaa viimeaikoina, mutta arvatkaas mitä, en ole vain pysynyt mitoissani, vaan laihtunut(...)"

        Tämä todistaa sinun (siis minun) olevan ektomorfi...

        Omistatteko suolistoa ollenkaan? (Tämä kysymys tuli nyt ihan väärään ketjuun...)


      • kurpizza kirjoitti:

        Omistatteko suolistoa ollenkaan? (Tämä kysymys tuli nyt ihan väärään ketjuun...)

        Ektomorfin ruumis polttaa ruokaa vain nopeammin kuin muut somatotyypit yhteensä ja lihasmassaa ei tule kuten ei kilojakaan, nykyään kuitenkin somatotyyppejä pidetään epätieteellisenä roskana, mutta "ektomorfi" kuvaa ruumistani paremmin kuin mikään muu, jonka vuoksi käytän kyseistä luokittelua.

        Kyllä minulla suolisto on, se ei kuitenkaan varmaan kovin kauniilta näytä jos näyttäisin, vaikka mistä minä sen tietäisin en ole nimittäin itsekään nähnyt...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ektomorfin ruumis polttaa ruokaa vain nopeammin kuin muut somatotyypit yhteensä ja lihasmassaa ei tule kuten ei kilojakaan, nykyään kuitenkin somatotyyppejä pidetään epätieteellisenä roskana, mutta "ektomorfi" kuvaa ruumistani paremmin kuin mikään muu, jonka vuoksi käytän kyseistä luokittelua.

        Kyllä minulla suolisto on, se ei kuitenkaan varmaan kovin kauniilta näytä jos näyttäisin, vaikka mistä minä sen tietäisin en ole nimittäin itsekään nähnyt...

        Ahaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe