Lueskellu täs näistä ruuveista. Yleensä kuulemma L-ruuvi auki 1h30 min auki ja mites sitten toi H ruuvi ? Mitäs jos L-ruuvi on enenmmän tai vähemmän auki, mihin tämä vaikuttaa ? seokseen vai "ns" tyhjäkäyntiin ? ja mihis H-ruuvi ja paljonko pitäis karkeesti olla auki, ja mihin vaikuttaa ?
Yamaha kt 100 L ja H ruuvi
4
2213
Vastaukset
- Yermu
L-ruuvi vaikuttaa alakierroksille ja H-ruuvi yläkierroksille. Tyhjäkäyntiä ei ilman kytkintä ole - ilmeisesti Teillä on kytkimellinen versio?
Yammu käyntiin siten, että alaruuvi 1 kierros auki ja yläruuvi kiinni. Lämmittelykierroksella ruuvataan alaruuvia isommalle 1/2 kierrosta ja tokalla kierroksella ruvetaan aukaisemaan yläruuvia 10-20 min kelistä riippue - lämpimällä enemmän.
Kun radalta ollaan tulossa pois, niin n. 100m ennen yläruuvi kiinni.
Noilla pärjää aika pitkälle kun harjoittelee. Kisatessa sitten on jo tarkempaa. - entinen kuski
Itselläni oli aina lähtiessä alaruuvi 2 kierrosta auki ja H-ruuvi kiinni. Heti kun moottorin sai kunnolla käyntiin (alkoi nostamaan kierroksia) avasin yläruuvia 10min. Sitten kelistä riippuen avasin moottorin lämpenemisen jälkeen ensin alaruuvia max. 2,5 kierrokseen asti, ja jos moottori ei suoranpäähän röpöttänyt säädin vielä H-ruuvia 15minuuttiin auki. Jollain radoilla joutui kuumalla säällä tosin sulkeamaan H-ruuvia suoran päihin.
- YamahaKT100
Ja tuolla tavalla saa leivottua koneen kiinni, MAX alaruuvi 1,75.
- jammutrules
ja sitte vastaus, jota kaikki jammun kanssa pelanneet on odottanut.
noi ruuvien asennot riippuu kaasarista ja moottorista. jokainen on omanlaisensa ja ei ole yhtä oikeaa sääntöä tai säätöä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782