Kysykää mitä vaa mielisairaalta!

Mävaa<3

Siis mielisairaalta 13v tytöltä :D

28

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko sinulla virallista diagnoosia vai oletko vain "masentunut" ja "pakkomielteinen" teiniangst-emo?

      • Mävaa<3

        4 virallista diagnoosia määrätyt lääkkeet :)


      • Mävaa<3 kirjoitti:

        4 virallista diagnoosia määrätyt lääkkeet :)

        Mitkä diagnoosit ja mitkä lääkkeet? Koska todettiin? Kuinka tämä on vaikuttanut elämääsi?

        Älä ota nokkiisi ensimmäisestä kysymyksestä. Minua vain ottaa päähän nämä "oon-niinku-sillain-vähän-masentunut" -teinilissut.


      • Mävaa<3
        icepicked kirjoitti:

        Mitkä diagnoosit ja mitkä lääkkeet? Koska todettiin? Kuinka tämä on vaikuttanut elämääsi?

        Älä ota nokkiisi ensimmäisestä kysymyksestä. Minua vain ottaa päähän nämä "oon-niinku-sillain-vähän-masentunut" -teinilissut.

        En kerro kaikkia, mut ainakin kaksisuuntainen mielialahäiriö :DD


      • Mävaa<3
        Mävaa<3 kirjoitti:

        En kerro kaikkia, mut ainakin kaksisuuntainen mielialahäiriö :DD

        Ja todettii ne ensimmäiset joskus päikyssä.. Emmää tiiä, en oo koskaa ollu normaali xD


    • awtatat

      Miksi huomiohuoraat täällä?

      • Mävaa<3

        Miksen?


    • joniveli60

      Oletko mielisairas? Oletko 13v tyttö? Saako sinulta kysyä mitä vaan?

      • Mävaa<3

        Juu, juu ja kaikkee saa kysyä :3


    • Musiikkimakusi?
      Elokuvamakusi?
      Miksi haluat, että sinulta kysellään?
      Uskotko jumalaan?
      Miksi ihmisten tappaminen on väärin?
      Oletko koskaan nähnyt siiliä?
      Mikä oli Adolfin sukunimi?

      • Mävaa<3

        Emt. En kato tvtä. Emt. Emt. Ei se oo väärin. Joo. Hitler. XD


    • Miten perustellaan "mieli sairas"? Voihan surullinen ja angstaava olla muutenkin tai voi ajatella syvällisiä asioita muutenkin.

      • Mävaa<3

        Ei surullinen ja angstaava oo mielisairas xD semmone niinku mä: ölisee ja mölisee ja juoksee alasti ympäri taloa leikkien keijua xD xD mulla ei oo kaikki muumit laaksossa xDDD


      • Mävaa<3 kirjoitti:

        Ei surullinen ja angstaava oo mielisairas xD semmone niinku mä: ölisee ja mölisee ja juoksee alasti ympäri taloa leikkien keijua xD xD mulla ei oo kaikki muumit laaksossa xDDD

        :O


      • Mävaa<3
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        :O

        No kuule :OOO xD xD


      • Mävaa<3 kirjoitti:

        No kuule :OOO xD xD

        >:)


      • Mävaa<3
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        >:)

        D: hui


    • Miksi ihmisten tappaminen ei ole väärin?
      Mitä mieltä olet ihmisistä?
      Miksi oletat, että tarkoitin juuri Hitleriä?
      Miksi vastaat noin lyhyesti?
      Etkö tiedä musiikkimakuasi?
      Kuunteletko musiikkia?
      Miksi haluat, että sinulta kysellään?
      Uskotko jumalaan? (skitsofrenia)

      • Mävaa<3

        No koska niitä on liikaa. Riippuu ihmisestä. En oletakkaa. Miks vastaisin pitkästi? Emt. Joo. Emt. Emt.


    • Ei millään pahalla, mutta vaikutat pitkästyttävältä. Oli mulla niitä kysymyksiäkin.

      Oletko, kuka väität olevasi?
      Vastaatko totuudenmukaisesti?
      Oletko idiootti tmv?

      Okei noissa oli negatiivinen energia... Kysytään vielä jotain...

      Miksi et kerro kaikkia? Jos et vastaa järkevästi, niin en tule helpolla uskomaan, että olet, kuka väität olevasi.
      Oletko tehnyt mitään merkittävää elämäsi aikana?
      Onks kiva, kun mä tuun puhuu tämmösiä?

      -Siiliö-

      • Sinuakin näkee... X)


      • Mävaa<3

        JOO KUULE! EHDOTTOMASTI! Mist mä sen ite tietäisin? Koska mut saatetaan tunnistaa irl :|. Mite hullu voi vastata järkevästi xD xD xD xD xD xD Öö emmä muista xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD Öö emt emt mut jos sä oot semmone Paavo 40v nii sit ei.


    • Siiliö puhuu asiaa! Kerro vaan ne kaikki. ;) Saatamme vielä saada lisää tietoa, kuka olet.

    • ffedfehh

      Sulla ei taida olla ihan kaikki intiaanit kanootissa?

      • Mävaa<3

        Ei xD


    • motari

      Testailen täs ookko joku vakkari
      1. Testi:
      Ootko hermafrodiitti?
      Ootko jumittanu lapsuuden poniohjelmii?
      Ootko yksinäine paska joka yrittää levittää poniajatusta täs likakaivos?
      Ootko oikeesti ihan vitun säälittävä?
      2. Testi:
      Ootko addiktoitunu kurpitsoihi?
      Ootko löysäreikäne eukko jota oon bylsiny?
      Luuletko olevas kekseliäski?
      Otko kateelline eksäs uudesta lelusta?
      3. Testi:
      Jäiks nimimerkist -je pääte pois?
      Luuletko olevas vitunki viisas ämmä?
      Leikitkö salapoliisileikkei tääl joihi osallistuu muitaki ääliöitä?
      Haistakko paskan?
      4. Testi:
      Ootko jumittanu erääsee pelii?
      Ootko yrittäny leikkii veitsil ja katkassu jotai mitätöntä mut silti tärkeetä vahingos?
      Hypikkö yöt katollas viitassa ja heiluttelet veitsiä ny ku ei oo mitää menetettävää?
      Ootkos badass?
      5. Testi:
      Onkos jompikumpi vanhemmistas eläimiisekaantuja?
      Tungetko piikikkäitä rottia hanuriis useinki?
      Ootko vajaa?
      Ootko hyvä tyyppi?
      6. Testi:
      Ootko skinimäine jätkä?
      Onko suolisto perseest?
      Juokko?
      Ookko tän likakaivon ainoo järjis oleva, mut känninen, hyybbä?

      • Mävaa<3

        En oo rainbowdash120 mä vihaan sitä koska se runkkaa poneille.
        D: Hyi en (vastaan kaikkiin noihi kerralla)
        Ei, en D: (vastaan taas kaikkii kerral)
        Öö en @_@
        Ei D: en oo rainbowdash120:n lapsi xD
        (ja en jaksa vastata noihi KOSKA EN OLE VITTUSAATANAPERKELEJUMALAUTAKUINKAMONTAKERTAASETÄYTYY SANOA EN OLE VAKKARI :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


      • motari
        Mävaa<3 kirjoitti:

        En oo rainbowdash120 mä vihaan sitä koska se runkkaa poneille.
        D: Hyi en (vastaan kaikkiin noihi kerralla)
        Ei, en D: (vastaan taas kaikkii kerral)
        Öö en @_@
        Ei D: en oo rainbowdash120:n lapsi xD
        (ja en jaksa vastata noihi KOSKA EN OLE VITTUSAATANAPERKELEJUMALAUTAKUINKAMONTAKERTAASETÄYTYY SANOA EN OLE VAKKARI :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

        Upeeta, kosk sillo olisit yks läjä paskaa! Mee ja elä elämäs ku sul se viel on


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe