Kaveri aloitteloille?

Husqvarna99

Eli mikä olis hyvä, halpa & taloudellinen kevari aloiteliaalle, eikä myöskään korjaus maksais maltaita.

8

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hondamiäs

CBR, koska halpa hankkia, tekniikka kestää, vie vaan vähän bensaa, edulliset vakuutukset eikä osat/huollot maksa hunajaa. Plus todella helppo ajaa.

• Yamahamiäs

Katu-uskottavin on ehkä toi Yamaha YBR 125, se on moottoripyörän kokoinen eikä pygmeille tehty.
      Huippuja noin 115 km/t ja pienillä virityksillä 125 km/t. Bensaa menee joku 2,5 litraa sadalla.

• mikä äijä :D

Vai, että 10 heppasella ilmajäähyllä 115 :D, ehkä hyvällä tuurilla myötätuuleen vakiona 100 ja teharimopot jättää kiihdytyksessä 6-0.

• mp-risti
        mikä äijä :D kirjoitti:

Vai, että 10 heppasella ilmajäähyllä 115 :D, ehkä hyvällä tuurilla myötätuuleen vakiona 100 ja teharimopot jättää kiihdytyksessä 6-0.

En usko kyllä itsekään tuohon huippunopeuteen. Hyvällä ilmalla voi mennä 110 km/h, mutta sitä ei aloittaja kysellytkään. YBR sen sijaan on helppo ajaa, yksinkertainen ja luotettava kumppani. Myös taloudellinen. Pyörille miellyttävin matkavauhti on noin 80-90 km/h ja sen YBR jaksaa hyvin. Mikäli kokee kyykkypyörän enemmän "omakseen", on CBR tai YZF-R oikea valinta.

• Husqvarna99
        mp-risti kirjoitti:

En usko kyllä itsekään tuohon huippunopeuteen. Hyvällä ilmalla voi mennä 110 km/h, mutta sitä ei aloittaja kysellytkään. YBR sen sijaan on helppo ajaa, yksinkertainen ja luotettava kumppani. Myös taloudellinen. Pyörille miellyttävin matkavauhti on noin 80-90 km/h ja sen YBR jaksaa hyvin. Mikäli kokee kyykkypyörän enemmän "omakseen", on CBR tai YZF-R oikea valinta.

No eioo ehkä noi kyykyt mun juttu Mutta crossi mallisia voi kertoa.

• Salestöö

Itse suosittelisin TM SMS 125, hyvin pystyy ajella lähes 30tkm ilman mitään huoltoja :)

-Sauli

• weerä

Itse suosittelen yamaha wr 125x :) Kulkee tarpeeksi (ei liikaa) eikä kuluta paljon :) ja erittäin kestävä ja luotettava kevari kunhan osaa käsitellä sitä :)

• herrasmies1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1191
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1184
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1064
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1018
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      985
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      747
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      54
      646
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      642
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe