Mulla käytössä 100 gramman pillereitä sildenafilia.
Mun mielestä homma toimii kuin unelma: kyllä seisoo ja on herkkänä kellon ympäryksen.
Mutta närästys vaivaa 24h tabun ottamisen jälkeen.
Onks kellään mitään jeesiä mun probleemiin?
Itse otan lusikallisen ruokasoodaan vesilasiin, kuin oikein polttaa. Se auttaa hyvin muutaman tunnin ja on halvempaa kuin kalliit närästyslääkkeet.
Mutta pitäiskö vaihtaa lääkettä vai pitäiskö vain kärsiä?
Sindenafil närästää
5
348
Vastaukset
- Nuorempi morsian
Itse tselläni nyt 25v nuorempi venakko. Kyllä alkoi pelittää, eikä närästykset vaivaa.
Kannattaa ensin kokeilla tuo vaihtoehto eikä lähteä itseänsä kyllästämään kaikenmoisilla myrkyillä. - tuhtia tavaraa
Ei oo ihme jos närästää tuollainen määrä. Yleensä 100 milligrammaakin riittää tai vähemmänkin.
- Pillerin kannattaa
jakaa neljään osaan ja siitä sitten tarpeen mukaan, kokeilemalla selviää. Närästykseen kannattaa varautua jo etukäteen, mielestäni hinta ei ole este, soodasta on vain tilapäinen apu, jonka jälkeen närästää entistä pahemmin..
- koulukemiaa
Älä ota ruokasoodaa sillä se voi viedä mahalaukun pH:n emäksen puolelle ja sitten suolahapon eritys alkaakin lisääntyä. Ota mielummin kalsiumkarbonaattia (useimmat kalkkitabletit) tai magnesiumoksidia. Ne sitovat hapon mutta eivät sotke vatsan haponeritystä. Happosalpaajat ovat tietysti paras ratkaisu eivätkä ole nekään kalliita.
- Täyttä asiaa,
ja 100 milligrammaa on turhan tuhti annos kertakäyttöön, annos sopivaksi ja on huomioitava että kun kerran putket aukeaa niin voi pärjäillä viikkoja ilman mitään terästystä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2713017Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit232514- 1271795
TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.201753Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1001522Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e251332Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:71330Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s21083Väliämme on noin 6 km
Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä91083- 611028