Mulla käytössä 100 gramman pillereitä sildenafilia.
Mun mielestä homma toimii kuin unelma: kyllä seisoo ja on herkkänä kellon ympäryksen.
Mutta närästys vaivaa 24h tabun ottamisen jälkeen.
Onks kellään mitään jeesiä mun probleemiin?
Itse otan lusikallisen ruokasoodaan vesilasiin, kuin oikein polttaa. Se auttaa hyvin muutaman tunnin ja on halvempaa kuin kalliit närästyslääkkeet.
Mutta pitäiskö vaihtaa lääkettä vai pitäiskö vain kärsiä?
Sindenafil närästää
5
366
Vastaukset
- Nuorempi morsian
Itse tselläni nyt 25v nuorempi venakko. Kyllä alkoi pelittää, eikä närästykset vaivaa.
Kannattaa ensin kokeilla tuo vaihtoehto eikä lähteä itseänsä kyllästämään kaikenmoisilla myrkyillä. - tuhtia tavaraa
Ei oo ihme jos närästää tuollainen määrä. Yleensä 100 milligrammaakin riittää tai vähemmänkin.
- Pillerin kannattaa
jakaa neljään osaan ja siitä sitten tarpeen mukaan, kokeilemalla selviää. Närästykseen kannattaa varautua jo etukäteen, mielestäni hinta ei ole este, soodasta on vain tilapäinen apu, jonka jälkeen närästää entistä pahemmin..
- koulukemiaa
Älä ota ruokasoodaa sillä se voi viedä mahalaukun pH:n emäksen puolelle ja sitten suolahapon eritys alkaakin lisääntyä. Ota mielummin kalsiumkarbonaattia (useimmat kalkkitabletit) tai magnesiumoksidia. Ne sitovat hapon mutta eivät sotke vatsan haponeritystä. Happosalpaajat ovat tietysti paras ratkaisu eivätkä ole nekään kalliita.
- Täyttä asiaa,
ja 100 milligrammaa on turhan tuhti annos kertakäyttöön, annos sopivaksi ja on huomioitava että kun kerran putket aukeaa niin voi pärjäillä viikkoja ilman mitään terästystä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997