Sindenafil närästää

Ruokasooda jeesii

Mulla käytössä 100 gramman pillereitä sildenafilia.
Mun mielestä homma toimii kuin unelma: kyllä seisoo ja on herkkänä kellon ympäryksen.
Mutta närästys vaivaa 24h tabun ottamisen jälkeen.
Onks kellään mitään jeesiä mun probleemiin?
Itse otan lusikallisen ruokasoodaan vesilasiin, kuin oikein polttaa. Se auttaa hyvin muutaman tunnin ja on halvempaa kuin kalliit närästyslääkkeet.
Mutta pitäiskö vaihtaa lääkettä vai pitäiskö vain kärsiä?

5

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorempi morsian

Itse tselläni nyt 25v nuorempi venakko. Kyllä alkoi pelittää, eikä närästykset vaivaa.
      Kannattaa ensin kokeilla tuo vaihtoehto eikä lähteä itseänsä kyllästämään kaikenmoisilla myrkyillä.

• tuhtia tavaraa

Ei oo ihme jos närästää tuollainen määrä. Yleensä 100 milligrammaakin riittää tai vähemmänkin.

• Pillerin kannattaa

jakaa neljään osaan ja siitä sitten tarpeen mukaan, kokeilemalla selviää. Närästykseen kannattaa varautua jo etukäteen, mielestäni hinta ei ole este, soodasta on vain tilapäinen apu, jonka jälkeen närästää entistä pahemmin..

• koulukemiaa

Älä ota ruokasoodaa sillä se voi viedä mahalaukun pH:n emäksen puolelle ja sitten suolahapon eritys alkaakin lisääntyä. Ota mielummin kalsiumkarbonaattia (useimmat kalkkitabletit) tai magnesiumoksidia. Ne sitovat hapon mutta eivät sotke vatsan haponeritystä. Happosalpaajat ovat tietysti paras ratkaisu eivätkä ole nekään kalliita.

• Täyttä asiaa,

ja 100 milligrammaa on turhan tuhti annos kertakäyttöön, annos sopivaksi ja on huomioitava että kun kerran putket aukeaa niin voi pärjäillä viikkoja ilman mitään terästystä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      78
      3660
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      35
      3011
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      78
      2801
    4. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2664
    5. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2575
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2332
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      57
      1947
    8. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      16
      1937
    9. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      58
      1786
    10. KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!

Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1698
    Aihe