Sindenafil närästää

Ruokasooda jeesii

Mulla käytössä 100 gramman pillereitä sildenafilia.
Mun mielestä homma toimii kuin unelma: kyllä seisoo ja on herkkänä kellon ympäryksen.
Mutta närästys vaivaa 24h tabun ottamisen jälkeen.
Onks kellään mitään jeesiä mun probleemiin?
Itse otan lusikallisen ruokasoodaan vesilasiin, kuin oikein polttaa. Se auttaa hyvin muutaman tunnin ja on halvempaa kuin kalliit närästyslääkkeet.
Mutta pitäiskö vaihtaa lääkettä vai pitäiskö vain kärsiä?

5

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorempi morsian

Itse tselläni nyt 25v nuorempi venakko. Kyllä alkoi pelittää, eikä närästykset vaivaa.
      Kannattaa ensin kokeilla tuo vaihtoehto eikä lähteä itseänsä kyllästämään kaikenmoisilla myrkyillä.

• tuhtia tavaraa

Ei oo ihme jos närästää tuollainen määrä. Yleensä 100 milligrammaakin riittää tai vähemmänkin.

• Pillerin kannattaa

jakaa neljään osaan ja siitä sitten tarpeen mukaan, kokeilemalla selviää. Närästykseen kannattaa varautua jo etukäteen, mielestäni hinta ei ole este, soodasta on vain tilapäinen apu, jonka jälkeen närästää entistä pahemmin..

• koulukemiaa

Älä ota ruokasoodaa sillä se voi viedä mahalaukun pH:n emäksen puolelle ja sitten suolahapon eritys alkaakin lisääntyä. Ota mielummin kalsiumkarbonaattia (useimmat kalkkitabletit) tai magnesiumoksidia. Ne sitovat hapon mutta eivät sotke vatsan haponeritystä. Happosalpaajat ovat tietysti paras ratkaisu eivätkä ole nekään kalliita.

• Täyttä asiaa,

ja 100 milligrammaa on turhan tuhti annos kertakäyttöön, annos sopivaksi ja on huomioitava että kun kerran putket aukeaa niin voi pärjäillä viikkoja ilman mitään terästystä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      91
      3942
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      97
      3307
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      125
      2617
    4. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      207
      1938
    5. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      20
      1774
    6. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      80
      1675
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      95
      1668
    8. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      110
      1529
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1291
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      57
      1192
    Aihe