kertokaa oma mieli pide Nintendo

Nintendo Fani

Kertokaa omia mieli piteittä Nintendosta.. Itse voin sanoa sen, että ole ollut Nintendo fani ihan pienestä pojasta saakka enkä ole muita peli konsoleita koskaan omistanut, kun Nintendoja..

11

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crisutan

Nintendo on paras! Sonylle ja Microskeidalle tulee vaan tylsiä räiskintäpelejä yms. Kun taas Nintendolle tulee hyviä Zelda, Mario yms.-pelejä

• MASTER

KYLLÄ NINTENDO ON YLIVOIMAINEN KUN VERTAA MUIHIN ROSKA KONSOLEIHIN. ERITYISESTIN NES JA SNES ON EHDOTTOMIA SUOSIKKEJANI KOSKA MOLEMISSA PELIKONEISSA ON PALJON KLASSIKKO PELEJÄ JOITA EI MISSÄÄN MUISSA PELIKONEISSA OLE. TOKI GAMECUBESSAKIN ON PALJJON HYVIÄ PELEJÄ, AINAKIN MARIOT,ZELDAT JA ERITYISEMMIN F-ZERO GX JA METROID PRIME. NO TIETENKIN GAME BOY ADVANCE OMISTAA PALJON HUIPPU KLASSIKOTA JA MUUTAMIA MUITAKIN HYVIÄ PELJÄ.

• sammakko

Oli mul ennen nes ja 64 mut nykyää nintendo tekee liian lapsellisii pelei, joten siirryin ps2:een.

• Seijuli

Minäkin olen Nintendo fani minulla on 5 eri Nintendo yksikköä ja aijon jatkossakin ostaa vain nintendoja.Vanhoissa Nintendo koneissa oli hyviä pelejä. Tykkään itse Zelda,Doktor Mario,Tetris,tavallisista Mariosta ja yleensäkki kaikkista Mario peleistä mitä nykyään on.Game Cubella on tällä hetkellä hyviä pelejä mutta en vain löydä mistään niitä.

• rdyiyoookdoyld

Mielipide ja pelikonsoli on yhdyssanoi vitun ääliö.

• Jepax

Kyllä Nintendo on aika huippu firma ja tekee hyvää kamaa.
      Vertailukohtaakin mulla on jonkin verran.
      Mun eka konsoli oli Atarin Jaguar sillon 90-luvun alussa, jolle oli muutama ok peli ja läjäpäin roskaa. Seuraava oli Sonyn Pleikkari, joka oli ihan ok. Vaihdoin sen kuiteski Segan Saturniin koska kaikki mua kiinnostavat pelit tuli siihen aikaan Segalta. Nintendo 64:n ostin käytettynä kaverilta kun sain halvalla ja hyvän pelipaketin mukaan. Sitä pelailen välillä vieläkin. N64:lle on paljon tosi viihdyttäviä pelejä, varsinkin kun mulla on Doctor V64 cd-asema siihen, jolla saa ladattua myös netistä imutetut pelit sisään. Segan Dreamcast tuli sitten myös jossain vaiheessa hankittua ja se oli tosi iso juttu silloin, tosin siinäkin oli se ongelma että sille julkaistiin niin paljon roskaa ettei niitä helmiä meinannut löytää kaiken sen roskan seasta. Cuben hankin heti kun se tuli markkinoille ja ei voi olla muuta kun tyytyväinen. Tosin viime aikoina jopa cubellekin on julkaistu paljon roskaa, mutta onneksi myös tarpeeksi niitä ehdottomia hankintoja.

• nintendo dude

Juu,Nintendo on hyvä.
      Metroid peli sarja erityisesti.
      Olen pelannu näitä Metroid sarjasta
      Metroid(juu,se eka)super Metroid(SNES)Metroid prime(rulaa)MEtroid Zero Mission ja Metroid Fusion.

• nintendo dude

Jeeeee,seuraava Metroid kuutioille tulee ens kuusa!

• Only for...

Nintendo on paras.Itselläni on ollut Gameboy color,N64 ja nyt on Gamecube.
      Vaikka monet väittää, että Nintendo tekee lapsellisia pelejä, se ei ole totta. Nintendon pelit tehdään taidolla ja ajan kanssa.Onhan Nintendolla toki lastenkin pelejä, mutta on niitä muillakin konsoleilla, mutta niitä ei vaan mainosteta niin paljon. Nykyään kaikki pelit mitä tulle PS2:lle ja Xbosille tulee myös Gamecubelle paitsi tietenkin yksinoikeuspelit.

• ???

nintendo jyyyyyyyyyyyyrääääääääääääääää

• kirby

nintendo on paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      174
      4857
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      106
      3979
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3579
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3380
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      56
      3359
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      36
      2818
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2286
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1919
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1788
    Aihe