Häämme onnistuivat yli odotusten! Saimme yli 30 000 euroa rahaa!
Kyllä nyt kelpaa.
Mies oli ostanut salaa omakotitalonkin, hieman ihmettelin hääyönä, minne oikein olemme menossa. Kynnyksen yli kannettiin ja asunto oli osasta ihan sisustettukin.
Upea alku ihanalle elämälle.
Häämatkalle lähdemme viikon kuöuttua. Vanhempani maksavat sen. Mieheni vanhemmat olivat järjestäneet muuton ja maksaneet uuden talon sisustuksen.
Mekin saimme ihanan lahjan!
5
2789
Vastaukset
- tytti
Onneksi olkoon teille molemmille!
Älä harmistu kateellisten panettelusta, saitte suuren summan rahaa ja teillä on oma talo. Se riittää muiden ihmisten kateuteen ja ilkeyteen.- Annika
Yes, oikean miehen olet valinnut.
Olen niin kyllästynyt omien häiden järjestylyyn
kun kaikki maksaa ja rahaa ei ole.
Minä haluaisin tehdä homman tyylillä ja vastassa on pihi anoppi ja appi, jotka mäkättävät kaikesta mikä maksaa enemmän kuin euron.
Menee hermot!!!!
- Minea
Aivan valtavan hieno lahja teillä.. En voisi itse kuin uneksia. ONNEA ja rakkautta teille..
Itse saimme tonnin häämatkaa varten lahjaksi ja vanhemmat (molempien) maksoivat ruoat ym. juhlakulut. Omakotitaloa tässä katsellaan innokkaana... - juu...
hyvä provo.
- Not
Itse en olisi (ja tiedän ettei miehenikään olisi) voinut ottaa vastaan noin yletöntä määrää rahaa..
Jos itsekkyyttä löytyy moiseen, niin ei voi kuin toivottaa onnea ja ehkä jopa olenkin vähän kateellinen..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1294650Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293387- 213380
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt493150Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512985Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222839Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod192594Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92229
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135