Häämme onnistuivat yli odotusten! Saimme yli 30 000 euroa rahaa!
Kyllä nyt kelpaa.
Mies oli ostanut salaa omakotitalonkin, hieman ihmettelin hääyönä, minne oikein olemme menossa. Kynnyksen yli kannettiin ja asunto oli osasta ihan sisustettukin.
Upea alku ihanalle elämälle.
Häämatkalle lähdemme viikon kuöuttua. Vanhempani maksavat sen. Mieheni vanhemmat olivat järjestäneet muuton ja maksaneet uuden talon sisustuksen.
Mekin saimme ihanan lahjan!
5
2777
Vastaukset
- tytti
Onneksi olkoon teille molemmille!
Älä harmistu kateellisten panettelusta, saitte suuren summan rahaa ja teillä on oma talo. Se riittää muiden ihmisten kateuteen ja ilkeyteen.- Annika
Yes, oikean miehen olet valinnut.
Olen niin kyllästynyt omien häiden järjestylyyn
kun kaikki maksaa ja rahaa ei ole.
Minä haluaisin tehdä homman tyylillä ja vastassa on pihi anoppi ja appi, jotka mäkättävät kaikesta mikä maksaa enemmän kuin euron.
Menee hermot!!!!
- Minea
Aivan valtavan hieno lahja teillä.. En voisi itse kuin uneksia. ONNEA ja rakkautta teille..
Itse saimme tonnin häämatkaa varten lahjaksi ja vanhemmat (molempien) maksoivat ruoat ym. juhlakulut. Omakotitaloa tässä katsellaan innokkaana... - juu...
hyvä provo.
- Not
Itse en olisi (ja tiedän ettei miehenikään olisi) voinut ottaa vastaan noin yletöntä määrää rahaa..
Jos itsekkyyttä löytyy moiseen, niin ei voi kuin toivottaa onnea ja ehkä jopa olenkin vähän kateellinen..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss895958Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243547- 1612091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2312002Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1751758Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2841513- 671031
Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571031Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211010Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.110946