Häämme onnistuivat yli odotusten! Saimme yli 30 000 euroa rahaa!
Kyllä nyt kelpaa.
Mies oli ostanut salaa omakotitalonkin, hieman ihmettelin hääyönä, minne oikein olemme menossa. Kynnyksen yli kannettiin ja asunto oli osasta ihan sisustettukin.
Upea alku ihanalle elämälle.
Häämatkalle lähdemme viikon kuöuttua. Vanhempani maksavat sen. Mieheni vanhemmat olivat järjestäneet muuton ja maksaneet uuden talon sisustuksen.
Mekin saimme ihanan lahjan!
5
2745
Vastaukset
- tytti
Onneksi olkoon teille molemmille!
Älä harmistu kateellisten panettelusta, saitte suuren summan rahaa ja teillä on oma talo. Se riittää muiden ihmisten kateuteen ja ilkeyteen.- Annika
Yes, oikean miehen olet valinnut.
Olen niin kyllästynyt omien häiden järjestylyyn
kun kaikki maksaa ja rahaa ei ole.
Minä haluaisin tehdä homman tyylillä ja vastassa on pihi anoppi ja appi, jotka mäkättävät kaikesta mikä maksaa enemmän kuin euron.
Menee hermot!!!!
- Minea
Aivan valtavan hieno lahja teillä.. En voisi itse kuin uneksia. ONNEA ja rakkautta teille..
Itse saimme tonnin häämatkaa varten lahjaksi ja vanhemmat (molempien) maksoivat ruoat ym. juhlakulut. Omakotitaloa tässä katsellaan innokkaana... - juu...
hyvä provo.
- Not
Itse en olisi (ja tiedän ettei miehenikään olisi) voinut ottaa vastaan noin yletöntä määrää rahaa..
Jos itsekkyyttä löytyy moiseen, niin ei voi kuin toivottaa onnea ja ehkä jopa olenkin vähän kateellinen..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004216148- 212420
- 2042304
- 1141668
- 1211628
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601083- 741083
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21059Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.134978Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59836