Mistä mahtaa löytyä halvimmat uudet 12" subwooferit? Honkong myymälässä 36€ 12" basso, mutta löytyykö jostakin vielä halvemmalla, vaikka nettikaupasta toimituskuluineen?
Halvin 12" subwoofer?
11
639
Vastaukset
- amikset 'facepalm'
Kiinasta tilaamalla, mut on silti hankala saada 36€ paskempaa subii
- kurttusow
Käytettynä voi löytyä jopa ihan oikea subbarielementti halvalla.
- Kelpaako?
Käytetty pro audio -90 luvulta?
- raha ratkaisee
jos hyvän uuden subbarin haluat niin ei sellasta löydy alle 200e
itse tilasin täältä
http://www.electronic-star.fi/Auto-subwoofer_c213.htm- Pikkunäpäytys
Aloittaja on amatööri ja tahtoo halvan.
- ammattilainen
itse suosittelen monster 9000 ohmin subwooferia siinä on äärettömästi tehoa ja ikkunat helisevät!
- frfff
oot kyöhä ku sulla ei oo varaa ostaa yli 100€ subbarii
- Anonyymi
Ite oot varmaan saanu äidiltäs rahat
- Anonyymi
Ite oot varmaan saanu äidiltäs rahat
- tujtfdg
Iha vaan tiedoksesi. Tuon hintatason subbari on sama kuin ämpäriä rummuttaisi. Jo hieman kalliimpi asiallinen 8" elementti tuottaa kaikinpuolin paremman lopputuloksen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997