Suositelkaa hyvää ja edullista majoitusta Kroatiassa. Olemme varanneet lennot elokuun alkuun, mutta on tuskastuttavaa käydä satoja majoitusvaihtoehtoja läpi. Vuokraamme auton, joten sijannilla ei ole niin väliä (lento Dubrovnikiin). Haussa huoneisto kahdelle aikuiselle, terassi merelle ja rauhallinen sijainti, ei siis suuria vaatimuksia.
Kertokaa kokemuksianne! Kiitos kovasti etukäteen :)
Majoitusta Split/Dubrovnik
5
417
Vastaukset
- a-antti
Etsi vuokravälittäjiltä esim
- interhome.fi
- adrialin.fi
Kummassakin on kohtalaiset suodatusmahdollisuudet; parkkipaikka, ilmastointi, netti, etäisyys rantaan ja kaupunkiin jne. Olen myös jonkinverran tarkkaillut sitä, että kohde ei ole pelkkä turistitalo.- Aurinkoon!
Housetrip.com on aika suosittu sivusto Kroatiassa. Runsaasti yksityismajoitusta. Tälleen keväällä ei tartte varata majoituksia etukäteen mutta elokuu taitaa olla pahin turistisesonki.
- Kroatia
Ihana Kroatia :)
katso mitä mieltä tuosta asunnosta, ei ehkä ihan halvin mahdollinen mutta hyvällä paikalla kiva kämppä!
http://www.apartmentsdalmatin.com/apartment_2.html - lomalle
Splitin läheltä löytyy ainakin mukava paikka. Lähellä splitin lentokenttää.
https://www.facebook.com/pages/Marjoapartments/477645362323651?sk=photos_albums
Itse olimme kyseiseen paikkaan tyytyväisiä. - Kolmesti Kroatiassa
Auton kanssa kannattaa kyllä kierrellä kauemmaksikin. Mutta jo Dubrovnikin ja lentokentän välillä on Dubrovnikin Rivieraksi kutsuttu alue, josta löytyy runsaasti majoitusta. Lentokentän lähellä oleva Cavtat oli hämmästyttävän ruuhkainen jo toukokuussa, sinne en kyllä suositteluista huolimatta elokuussa menisi. Auton kanssa on kyllä se etu, että majoituksen voi löytää ilman ennakkovaraustakin rauhallisemmilta paikoilta kun ei tartte ängetä aivan meren viereen. Itse viihdyn korkeintaan n. 3 yötä samassa paikassa ja sitten suuntaan eteenpäin.
Äskettäin päättyneellä reissullani suuntasin lentokentältä aluksi suoraan Korculan saarelle. Tie kulkee viininviljelytilojen vierestä ja on sinänsä kiva pätkä, loppupäässä on vielä varttitunnin lauttamatka mantereelta saarelle. Mutta onhan se upea rannikko vaikka jatkaisi Dubrovnikista pidemmälle kohti Splitiä, pitää vaan autoa vuokratessa mainita rajanylitys (15 km pätkä BiH:n alueella). Tarpeeksi pitkälle jos ajaa, niin Makarskan alue on sitten koko Kroatian mantereen parasta turistiseutua. Itse ainakin vihdyin siellä vuosi sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904