Olen jo monta päivää etsinyt netistä elektroniikkarakenteluun ruuvauskärki- tai ruuvimeisselisarjaa, jossa olisi kaikki kärjet, joita tarvitsisin. Yksikään valmistaja ei ole tietääkseni saanut laitettua kaikkia kärkiä samaan rasiaan. Muutaman olen löytänyt melko kattavan, mutta sitten niistä puuttuu tarvittavia kärkiä esim. t4, t3, kolmihaaraset ja kolmiot.
Eli onko kenellekkään tullut vastaan sarjaa, jossa olisi kaikki kärjet, joita voi elektroniikka rakentelussa tarvita Eli: kolmio, kolmihaara, torx, philips, taltta ja kaikkiiin turvaruuveihin sopivat kärjet? Lisäksi sarjassa pitäisi olla kaikki tarvittavat koot jokaisesta kärkimallista.
Itseä kun ei innostaisi ostaa 5 eri sarjaa, joissa olisi sitten ainakin puolet samoja, kuin toisissa. Yksi vaihto ehto tietenkin olisi kasata oma sarja ja ostaa kärjet erikseen, mutta se ei tulisi kovin halvaksi.
Kiitos mahdollisista vastauksista.
Kaikki ruuvimeisselit samassa sarjassa
Meisselit hukassa
3
162
Vastaukset
- Aarneltakatsonut?
Oletko Biltemasta katsonut siellä suht monipuolisia sarjoja, vaikka voi olla että muutaman kärjen joutuu silti vielä erikseen hommaamaan.
- Keräilytaloutta
Ei ole täysin kattavaa. Menee keräilypuuhiksi.
- Meisselit hukassa
Siellä oli ihan hyviä, mutta yhdistelyksi taas menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845307Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.313533Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j422885Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin282107Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.591861Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861656- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71185