Moikka,
Olen nyt tikuttanut ovulaatiota RFSU:n ovulaatiotesteillä ja eilen sain hyvin haalean testiviivan ja tänään tuli vahva testiviiva eli merkitsee LH-huiippua/Ovulaatiota.
Niin onko vielä raskautumisen mahdollisuus jos tänään harrastaa seksiä? vai olisiko pitänyt olla jo eilen? että menikö tää mahis tässä?
LH Huippu / Ovulaatio
3
2733
Vastaukset
- Toinen tikuttaja
LH-huippu tarkoittaa että ovulaatio tapahtuu todennäköisesti seuraavan 24 tunnin sisällä, jonka jälkeen irronnut munasolu voi hedelmöityä noin 24 tunnin ajan. Seksiä kannattaa siis harrastaa noin 48 tunnin sisällä ovisplussasta. Myös pari päivää ennen plussaa tapahtunut suojaamaton seksi voi johtaa raskauteen, sillä siittiöt saattavat elää monta päivää sisälläsi. Lue pakkauksen ohjeet, siinä on kaikki selitetty.
- Moona80
Kävin lukemassa tuolta RFSU:n sivuilta ja sen mukaan jos on 48:n tunnin sisällä yhdynnässä, kun on tuon huipun tikuttanut, niin on parhaat mahdollisuudet.
Eli jos eilen huippua ei vielä ollut, niin tänään on vielä hyvät saumat... - xczv
Mä kun tikutin oviksen huipun päivällä niin samana iltana oltiin yhdynnässä ja siitä raskauduin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202081
- 1561977
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281926Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141173- 51987
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon32779