David ja clearblue - ei mennyt niinkuin piti

Varoituksena

Tilasin david-testejä ja olen niillä testaillut muutaman kerran. Nyt aamulla sitten sain ihan tosi haaleen viivan-siis sellaisen, jota piti tihrustaa valossa oikein kunnolla. Joku olis heittäny testin roskiin negana, ei näy silmälle mitenkään hyvin! Herkkyys on 10.. Käyn aina öisin pissalla ja edellisestä kerrasta oli 3tuntia.

Hain apteekista clearblue-testin. Olin 3t pissaamatta ja juomatta. Selkeä plussa! Herkkyshän on 25..

Että en kyllä luottais noihin davidin testeihin :/ mulla olis ollu huomenna yhdet juhlat, joissa olisin juonut. Jos olisin normaalisti vilkaissut davidin testiä ja heittänyt negana roskiin, niin olisin juonut raskaana :/ ei sillä, eipä se näin alussa vielä haittaa olis niin tehny mut kuitenki.. Menkkojen pitäis alkaa viikonlopuna.

1

253

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemus myös

Mullakin kävi aikanaan niin että davidin testi kp 27/28 aamupissasta aivan selkeä negatiivinen. Jostain syystä minulla oli niin vahva tunne raskaudesta (ei oireiden takia, oli vaan sellainen olo että nyt olen raskaana!) Niin tein samana iltana vielä uuden davidin testin ja sekin aivan selkeä nega. Seuraavana päivänä hain clearbluen testin ja tein sen keskellä päivää ja näytölle tuli samantien erittäin selkeä plussa.

Ihmettelin itsekkin että miten on mahdollista että davidin herkkyys 10 antoi selkeät negat ja vielä aamupissasta ja seuraavanapäivänä tuli herkkyys 25 selkeä plussa. Ei ne hormoonit kuitenkaan noin nopeasti nouse jos edellispäivänä on ollut alle 10. En olisi itsekkään tuota clearblueta tehnyt seuraavana päivänä, mutta se "ääni" pään sisällä sanoi että raskaana olet niin pakko se oli testeilla :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2311
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1014
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      583
      855
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      68
      641
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      30
      627
    Aihe