ZZZzzzz

Ninni

Nukkuuko marsu silmät auki vai kiinni?
Omani käy ihanasti kyljelleen, toinen jalka taakse suoraan (kuin tuulettamaan pyllyään) ja pää tietysti posti vasten maata, mutta silmät auki. Joskus olen huomannut että se on silmät kiinni.
Miksi marsu ei laita useimmin silmiä kiinni?
Vai onko niillä "tapana" nukkua silmät auki.

10

1810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • za-za

      Meillä ainakin marsut nukkuvat silmät kiinni, aamuisin ne ovat kovin unenpöpperöisiä kun tarjoilen aamupalan klo.6.30 :)

      Ja meidän marsut pötköttelevät usein silmät auki ja loikoilevat nimenomaan sellaisessa paikassa missä näkee mitä kämpässä tapahtuu :)

      Jatkokysymys keskustelijoille: millai teidän marsunassikat pötköttelee? :) Oikaiseeko teidän marsut takajalat kun ne pötköttelevät? :)

      • minni84

        Marsut nukkuvat silmät auki aina välillä.. ja makaavat kyljellään ihan littanana.. välillä toinen poju eri nurkassa kuin toinen.. Joskus pienempi poju hipsuu vanhemman viereen nukkumaan.. =)


      • Kaustis
        minni84 kirjoitti:

        Marsut nukkuvat silmät auki aina välillä.. ja makaavat kyljellään ihan littanana.. välillä toinen poju eri nurkassa kuin toinen.. Joskus pienempi poju hipsuu vanhemman viereen nukkumaan.. =)

        Moi Minni84!

        Sulta oisin ihan aiheeseen liittymättömän kysymyksen kysässy... Sulla on ilmeisesti kaks poikamarsua? Nuorempi ja vanhempi? Onko vanhempi ollu sulla eka ja sit oot hankkinu nuoremman kamuks? Miten ovat tulleet toimeen? Meillä on vajaan vuoden ikänen poikamarsu ja ollaan mietitty sille kamua...mietityttää vaan et meneeköhän tappeluks...
        Meidän vaavi nukkuu kans kyljellään poski maassa ja jalka ojennettuna. Joskus harvoin oon nähny sillä simmut kiinni. Aika samalaisia otuksia siis! :)


      • Irina
        Kaustis kirjoitti:

        Moi Minni84!

        Sulta oisin ihan aiheeseen liittymättömän kysymyksen kysässy... Sulla on ilmeisesti kaks poikamarsua? Nuorempi ja vanhempi? Onko vanhempi ollu sulla eka ja sit oot hankkinu nuoremman kamuks? Miten ovat tulleet toimeen? Meillä on vajaan vuoden ikänen poikamarsu ja ollaan mietitty sille kamua...mietityttää vaan et meneeköhän tappeluks...
        Meidän vaavi nukkuu kans kyljellään poski maassa ja jalka ojennettuna. Joskus harvoin oon nähny sillä simmut kiinni. Aika samalaisia otuksia siis! :)

        Vastaan Minnin puolesta sulle! Mulla on n. 8kk vanha marsu-poika, ja nyt viikko sitten ostimme toisen 1,5 kk vanhan marsu-pojan. Ensin vanhempi marsu näykki pikkuista, ja yritti töniä, ja vaikka mitä, mutta puolen tunnin kuluttua ne olivat ihan kuin parhaat kaverit! Ne asustelevat tälläkin hetkellä kahdestaan jättihäkissään :) Saa nyt nähdä, että miten pärjäilevät, kun pikkuisestakin kasvaa täysikasvuinen. Silloin viimeistään näkee hyväksyvätkö ne toisensa lopullisesti. En uskalla sanoa, että kannattaako hankkia toista poika-marsua, riippuu sinusta!


      • Martza
        Kaustis kirjoitti:

        Moi Minni84!

        Sulta oisin ihan aiheeseen liittymättömän kysymyksen kysässy... Sulla on ilmeisesti kaks poikamarsua? Nuorempi ja vanhempi? Onko vanhempi ollu sulla eka ja sit oot hankkinu nuoremman kamuks? Miten ovat tulleet toimeen? Meillä on vajaan vuoden ikänen poikamarsu ja ollaan mietitty sille kamua...mietityttää vaan et meneeköhän tappeluks...
        Meidän vaavi nukkuu kans kyljellään poski maassa ja jalka ojennettuna. Joskus harvoin oon nähny sillä simmut kiinni. Aika samalaisia otuksia siis! :)

        No moikka!!! Minä laitoin keväällä ensimmäisen marsun,joka oli poika,se oli meille tullessaan jo 2-vuotias,ystävälläni on tyttömarsu,ja päätettiin kesällä yrittää teettää niille poikaset.. Syntyivät sitten heinäkuussa,tyttö ja poika,päätin ottaa sen poikamarsun kaveriksi tälle toiselle... Toinen marsu tuli meille sitten 4:n viikon ikäisenä,ja marsut tulivat erittäin hyvin toimeen keskenään heti,eikä mitään tappeluita ole ollut,ne ovat tosi onnellisia keskenään:)..!


      • minni84
        Kaustis kirjoitti:

        Moi Minni84!

        Sulta oisin ihan aiheeseen liittymättömän kysymyksen kysässy... Sulla on ilmeisesti kaks poikamarsua? Nuorempi ja vanhempi? Onko vanhempi ollu sulla eka ja sit oot hankkinu nuoremman kamuks? Miten ovat tulleet toimeen? Meillä on vajaan vuoden ikänen poikamarsu ja ollaan mietitty sille kamua...mietityttää vaan et meneeköhän tappeluks...
        Meidän vaavi nukkuu kans kyljellään poski maassa ja jalka ojennettuna. Joskus harvoin oon nähny sillä simmut kiinni. Aika samalaisia otuksia siis! :)

        Niin kuten jo taisi tulla ilmi, niin hyvin on meillä pojat tulleet toimeen.. Ikä eroa heillä on noin 4-vuotta... Vanhemmalla oli aikaisemmin toinen kaveri ja niillä oli ikä eroa vuosi, mutta sitten tämä kuoli vanhuuteen ja hankin sitten tämän nuoremman kaverin..
        Juu ensin oli heillä vähän sitä paikan hakemista laumassa, mutta nuorempi alistui melkein heti vanhemman tahtoon..
        Vielä nykyäänkin vanhempi kurnuttaa ja näyttää kumpi heistä on pomo... Vapaana olessa ne juoksevat peräkanaa ja jos pienempi hukkaa tämän toisen niin vanhempi kiiruhtaa heti etsimään ja hakemaan sen luokseen..

        minulla on ollut noin 10 vuotta marsuja ja suurin osa niistä on ollut poikia.. Meillä on aina tullut kaksi poikaa toimeen keskenään...


      • TiiaL

        Ne pötköttelee aina melkeen kyljellään ja jalat ovat vierekkäin sivulla... Todella "koomisen näköistä" :)

        Ja niiden silmät ovat auki, mutta eiköhän ne yöllä ole kiinni?!!
        Marsuni ovat vielä nuoria toinen on n.2,5kk ja toinen 6kk... että vielä niistä tytsyistä oppii.. Ne muutenkin välillä hyppii silleen sivuttain, että vartalo vääntyy.. On ne ihania!


      • Marsvili

        Meillä kanssa tytöt monesti loikoilee ja pötköttää jaloittelu-hetken jälkeen.
        Kyljellään, ja tassut retkottaa miten sattuu sivulla, ja pää on mukavasti poski maata vasten. :D
        Takajalat on myöskin ihan suorina..
        On se niin suloisen näköistä! x)


    • i <3 marsut ;)

      MOI munkin marsut (Hilma ja Alma)pötköttelee samallai että poski maassa ja kylki vasten maata ja syövät joskus heinääkin kyljellään se on sitä pötköttelyä se on niin suloista ;)

    • Anonyymi

      Samoin! En tiiä!?):

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe