Onkohan laihduttaminen mennyt jo liian pitkälle, kun kädet menee vyötärön ympärille, sillein, että peukalot ja keskisormet koskettavat toisiaan, jos tajusitte...x) Mittani ovat 165/48. Ongelma on vain, etten millään osaa lopettaa. Tiedän, että aika olisi, mutta en saa sitä pysähtymään.
Laihdutuskierre
6
432
Vastaukset
- pöö
Oiskohan aika puhuu jollekki tosta?!?
Ei kovin hyvältä vaikuta, itellä oli melkein samanlailla tässä vuosia sitte (siis että sain melkein sormet ympäri), mutta onneks oon kasvanu siitä, vaikka vieläkin "vain" 169/50.
Mutta silti mun on useimmiten ihan hyvä olla (mitä nyt joskus mietin et josko noihin jalkoihin sais vähä lisää massaa :) )
Syön paljon, mutta en vaan liho.. Tämmönen oon ja suvussaki on aikas solakoita ihmisiä :)
Mutta sulle xiuhou, puhu vaik terkkarille, jos se on kiva tai vaik porukoilles, joku varmasti kuuntelee mitä haluut sanoo-
jos ees haluut puhuu ja hankkia apua. - ..ennen kuin on liian myöhöstä
Kannattais lopettaa ennen kuin on liian myöhöstä, tuosta voi muodostua anoreksiaa, jos et ota ohjat käsiisi. Tsemppiä!
- 17v poika
Mie oon 169cm ja 47kg.
Repäses siitä. - minä
jos kertoisin ettei jätkät tykkää lanhanlaihoista muijista. hetero miehet tykkää naisista just sen takia, et ne on naisellisen muotosia
- ....
170/50 eikä kädet kyllä tod. mee masun ympäri :)
- anna
Ei oo totta. Mun kaveri on 150cm ja painaa n.28 kg eikä sillä ylety sormet läheskään ympäri vaikka vyötärö on n.48cm.Se on tosi laiha ja kaikki luut näkyy. Mitäs siihen sanotte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996174
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993072Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302892Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262135Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?881053Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784