Haen tätä kautta seuraa ja ehkä enemmänkin venäläisestä naisesta. Olen rehellinen hyvin toimeentuleva alle viisikymppinen mies ja nainen saa olla joko nuorempi tai saman ikäinen.Kirjoita ja kerro itsestäsi mielellään kuvan kera, vastaan varmasti. Kirjoita osoitteeseen [email protected]
Etsin kunnes löydän sun
6
368
Vastaukset
- Olgasein
Oljen Olga ja nuori. Oljen kaunis, kautan korkokenkia, ja kjauniita mekkoja. Minulla on vapaatja aikaa Sinulje iltapaivisin joko hotjellihjuoneessa tai sinun kotona. Olet varmasti tuutjuvainen minuun!
- etsivä
Johan nappas, olet näihin suomi tantapersenaisiin nähden varteenotettava naaras, vulvaa kaipaan ainakin kerran päivässä, kai siihen pystyt????
- Tatjana69
Mitä imemettä, minä haluun ainakin 7 kertaa päivässä, en ala miilleen muuten. Onnastuuko?
- Juuuuu
Ainahan sitä haluta saa, kyll onnistuu, eka on ilmanen mun puoleltani, jos haluut nannaa lisää niin ilmaseksi en housujani en riisu.
- etsivä
Juuuuu kirjoitti:
Ainahan sitä haluta saa, kyll onnistuu, eka on ilmanen mun puoleltani, jos haluut nannaa lisää niin ilmaseksi en housujani en riisu.
Miksi pitää tulla sotkemaan toisten ilmoitukset? Näyttää siltä ettei täällä ole muutamilla älykkyysosamäärä lähelläkään kengän numeroa.
- joukon jatke?
etsivä kirjoitti:
Miksi pitää tulla sotkemaan toisten ilmoitukset? Näyttää siltä ettei täällä ole muutamilla älykkyysosamäärä lähelläkään kengän numeroa.
sittenhän sovit hyvin joukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063148Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2361969Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois611879- 1361849
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641362- 961245
- 611165
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841164- 591147
- 68997