Kertokaa Jyväskylästä kauniita paikkoja valokuvaukseen ja muutenkin missä kannattaisi käydä?
Jyväskylän kauneimmat paikat?
36
10161
Vastaukset
Kauniita maisemia, tai muuten hienoja paikkoja. :)
- paikallinen
hei haloo! miksi täältä on löydettävä kauniita paikkoja? onnea etsimiseen! mutta, niitä on vaikea löytää täältä.
- paikallinen kans
paikallinen kirjoitti:
hei haloo! miksi täältä on löydettävä kauniita paikkoja? onnea etsimiseen! mutta, niitä on vaikea löytää täältä.
Haloo itelles! Yllähän luki että VALOKUVAUKSEEN eli siksi. On täällä joitakin kauniita paikkoja kuten juuri tuo Korkeakoski ja Tourujoen luontopolulla on kauniita paikkoja. Kyllä niitä löytää kun liikkuu muuallakin kuin kävelykadulla.
- Lutakon Paroni
Lutakko
- hienoja näkyjä
Kankitielle kuvaamaan
- fotot esiin!
Mitä kuvauksellista lätäkössä on muuta kuin silta iltavalaistuksessa?
- Olen ykkönen
Slummeista kiinnostunut kuvaa Lutakkoa ja Pupuhuhtaa, kulttuuripersoona taas Kankitien laavualuetta ja viinitilaa, surkeasti toimivia paikkoja etsivä kuvaa Keljon CM:n autonpesukoppia ja miehisestä uljaudesta kiinnostuneet kuvaavat usein minua.
- porvareitten paikka
Lutakko ei ole slummi se on paremminkin porvareitten paikka, katso etuovi.com esim hintoja mitä kaksio maksaa.29
- been there
Ehkä Vaajakoskelta ja Nenäniemestä löytyisi kauniita järvimaisemia. Kolmisoppinen on myös mukavannäköinen lampi. Taka-Keljosta Vesankaan menevä tie kulkee syvän laakson pohjalla lähellä Vesankaa.
- esteetikko'
Laajavuoren päällä
Ylistönmäen silta iltaisin valaistuna.
Äijälän silta
Tuomiojärven seutu.
Kuokkalan silta valaistuna.
Kävelykatu (kauppapatu) keskustassa. - esteetikko'
esteetikko' kirjoitti:
Laajavuoren päällä
Ylistönmäen silta iltaisin valaistuna.
Äijälän silta
Tuomiojärven seutu.
Kuokkalan silta valaistuna.
Kävelykatu (kauppapatu) keskustassa.lisäks ,tietenkin,
Harjun vesitorni . Ylhäältä saa hienon kuvan koko kaupungista. - Kaunis katuko?
esteetikko' kirjoitti:
lisäks ,tietenkin,
Harjun vesitorni . Ylhäältä saa hienon kuvan koko kaupungista.Ai Kävelykatu juoppoineen vai?
- fsdfsd3
naissaari
- upea kaupunki
Väinönkatu on tosi upea, tulee ihan mieleen näkymä jostain Neuvostoliittolaisesta
kaupungista. Ja Jyväsjärven rantaan on rakennettu siistit asfaltilla ja betonilla
päällystetyt liikenneväylät ja aukiot. - Esa Saarenstraus
Mies-Saari on myös upea syystalvella.
- Köhniökö
Köhniö tyynellä kelillä auringonlaskun aikaan.
- P-läpi
Torikunkku (torimulkku),anderssonin anaalin pukama,Suurajojen
aikaan yrjö yökyttelijän pitkät kaaret,Valtiontalon huppu
Kuvamusiikiksi siantapposoitto Harjun tornista klo 20.00 - kuinparatiisi
Ihana paikka, kuin eri maailma on Sulkurannan siirtolapuutarha.
- KÄÄÄÄK
Mutta saavatko sinne Sulkurantaan mennä muut kuin asukkaat??
- Ilkka Halinen
KÄÄÄÄK kirjoitti:
Mutta saavatko sinne Sulkurantaan mennä muut kuin asukkaat??
Kyllä nykyisin saa.
ennen oli kielto.
Mutta nykyisin kaupungin järjestyssääntö sallii kaikkille kaupunkilaisille tämän tilan!
- Mökkiväijyri
Jonkun mökkiläisen mukana ei muuten.
- Neiti-A
Minusta yksi kauneimmista paikoista on Korkeakoski. Se on kauneimmillaan joskus kesäkuun alussa, kun puissa on vaaleanvihreät lehdet. Paikka niin erinäköinen eri vuorokaudenaikoinakin. Käy ihmeessä katsomassa ja kuvaamassa!
- since 01
nii mikä?
- Neiti-A
Korkeakoski on Keljossa. Googletapas "Jyväskylä Korkeakoski" niin saat tietoa paikasta. Kuvahaulla tulee hienoja kuviakin näköjään.
- Neiti-A
Neiti-A kirjoitti:
Korkeakoski on Keljossa. Googletapas "Jyväskylä Korkeakoski" niin saat tietoa paikasta. Kuvahaulla tulee hienoja kuviakin näköjään.
Hups! Nyt lipsahti ehkä vähän väärää tietoa. Korkeakoski lienee paremminkin Kukkumäkeä kuin Keljoa. Aluerajat ovat minulle hieman epäselvät, mutta Yliopiston ja Keljon markettien välimaastoon se joka tapauksessa sijoittuu.
- Rterttpoi
Neiti-A kirjoitti:
Hups! Nyt lipsahti ehkä vähän väärää tietoa. Korkeakoski lienee paremminkin Kukkumäkeä kuin Keljoa. Aluerajat ovat minulle hieman epäselvät, mutta Yliopiston ja Keljon markettien välimaastoon se joka tapauksessa sijoittuu.
Keljoa se on. Olen asunut siellä. Korkeakoski on kyllä Jyväskylän kauneimpia paikkoja :)
- Piknikillä
Rterttpoi kirjoitti:
Keljoa se on. Olen asunut siellä. Korkeakoski on kyllä Jyväskylän kauneimpia paikkoja :)
Kaunis paikka joo, mene silloin kun tuomet kukkii eli kohtahan ne kukkii.
- Munkki EDwARD 1
Rterttpoi kirjoitti:
Matalakoski on kaunis alkutalvesta.
Ota kumisaappaat mukaan kun kuvaat.
- jyväskylää myös
Oravivuori Korpilahdella
Onpa tullu paljon paikkoja :3
- Lutakon satama
Menen esim. Lutakon satamaan ja tilaa puna- tai valkoviinit ja katsele kaunista järveä iltaauringossa. Miten laivat ja veneet lähtee ja tulee.
- paikallinen
hyi! hitto soikoon mitä paikkoja!
- Pässi
Toivalan Wanha piha
- Ralliaukio
Ralliaukio tietenkin. Tästähän ovat kaupungininsinöörin mukaan ihmiset tulleet suorastaan kiittelemään, miten tuli hieno...
- importanty
Vielläkö harjun puskissa nussitaan yhtä pajon kun 70 luvun kuumina kesinä. aaaaaaaaaaaah sitä nuoruuden herkintä aikaa. dirli dirli dii dirli dirli doo...
Korkeakoski on ihan jees. Kun lähtee Köyhältälammelta eteläämpäin tien oiketa laitaa pyörätietä pitkin polkemaan polkumapyörällä, niin n. 500m poljettuaan on oikella puolella levähdyspaikka kun ajaa rampilta alas.
Sama puro kohisee siinä myös. Kiva levähdyspaikka vetää pari gebardia.
Istutin n. 15. sitten tuohon puroon rapuja 5kpl.
Köyhänoja on puron nimi, lähtee Köhniönlammesta Ja päätyy Jyväsjärveen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184611Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5022431Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181869- 811576
- 1461505
- 111161
- 101964
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839