Minulle tuli puhelinsoitto Suomen Vammaiskoulutuksen Tukiyhdistys ry:ltä. Olen mielelläni mukana auttamassa osaltani vammaisen koulutusta. Mutta paljon on tullut viestiä siitä, että joissain tapauksissa kohde, jolle tuki on tarkoitettu, saa vain pienen murto-osan jos sitäkään ko. lahjoitetusta summasta. Onko tämä mainitsemani yhdistys oikealla asialla. Hävettää toisaalta kun aina täytyy epäillä kaikkea, mutta kokemus on tähän johtanut.
Alan tukijärjestöjen luotettavuus
6
9261
Vastaukset
- kenkku
SVT ry on pieni tukiyhdistys, joka harjoittaa laajaa taloudellista avustustoimintaa itse hankkimillaan varoilla. Vuodesta 1996 vuoteen 2003 on avustuksia voitu jakaa jo yli 2,8 miljoonaa euroa. Taloudelliset edellytykset tähän luo yhdistyksen kustantama vammaisalan erityisaikakauslehti Tukilinja.
Tukilinjan tuotto jaetaan yhdistyksen sääntöjen mukaisesti kokonaan avustuksina vammaisille ja vajaakuntoisille tuen hakijoille.
Eli kyllä yhdistys on ihan oikealla asialla:)
Lisätietoa löydät: www.tukilinja.net - tyttö 70
apu menee taatustu perille ja ko. yhdistys onkin saanut suuren suosion täällä Suomessa , ja avuntarve vain kasvaa koska valtio leikkaa määrärahoja
- Anonyymi
Olen Tukilinja lehden tilaaja Yritän maksaa mutta iban ei kelpaa KIRJOITAN MUODOSSA FI12 1234 1234 1234 12 KONE VETÄÄ NUMEROT YHTEEN JA ILMOITTAA ETTÄ ON VÄÄRÄ NUMERO ONKO TAPAHTUNUT JOTAIN ESIM ETTÄ TUKILINJA ONKIN NYKYISIN HUIJAUS
- Anonyymi
Minulle käy nyt niin Olen tilannut lehteä monta vuotta Nyt ei tilinumero kelpaa
- Anonyymi
Osoite Helsinki... Ei kiitos.
- Anonyymi
Yhdistyksen virallinen nimi on Vammaisten Koulutuksen ja Työllistymisen Tuki ry. Taloustietoja ei ole saatavilla, koska yhdistyksien taloustietojen ilmoittaminen julkiseen rekisteriin on vapaaehtoista. Sen vuoksi kukaan ei tiedä mitä yhdistyksien rahoilla tehdään ja on tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1347920- 595902
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813322Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73013Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101698Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101660Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3361398Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351192Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931189Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321101