Onko hämeenlinnassa järjestäytynyttä rikollisuutta? Olen törmännyt tälläkin palstalla nimiin laxi ja jupu vieläkö nämä herrat tehtailevat rikoksia liukuhihnatyyliin vai miten on? Entäs kuuluuko tähän hurjaan joukkioon jo nuorempiakin?? nim.Bar Virtasesta kuuluu kummia.
Mafiako?
9
1952
Vastaukset
- naapurin hansku
Kyllä siellä pyörii paha maineinen pyöräjengi missä myös osallisina paljon mustalaisia joku mc vanaja tai vajakki joku sinne päin.
Laxi on veteytyny eläkkeelle kuulemma ajelee usein kopin kanssa ympäri tebaria kun vanhoina hyvinä aikoina.
kuka se juppi on? - TURHAUTUNUT
Jumalauta kyl jää lksi toiseks jos näitä herrojoja aletaanlaittaan järjestykseen perkele jupu on VANHANLIITONÄIJIÄ MENIX JAKELUUN???
- perkweleees
VITTU SAATANA PERKELE JUPU ON KINGGI !!!!!
tajutteeko saatana juppe on kinggi harden ISOIN MIES !!!
- huoltomies
vieläkö jupulta saa halpaa lasolia?
- musutiina
jupult varmaa viel saa lasolii ainakin mä ostin silt viel eilen ni 100 levotsiinii ja 200 oksopamii pillupalkalla meni mut kyllä kannatti!
- Mie en putoo mistään
musutiina kirjoitti:
jupult varmaa viel saa lasolii ainakin mä ostin silt viel eilen ni 100 levotsiinii ja 200 oksopamii pillupalkalla meni mut kyllä kannatti!
Paskahousut! Mä oon ite pyäriny Jullin kaa ja voin sanoo et pesee se ainaki ne mc jätkät ( selät ja mopot ). Te velli persiit ette meinaan siihen pysty. JULLIIIIIIIGGGHH!
- seklu
mikä se bar wiertanen on oikein miehiään?
- mäkikotka
Mä en nyt sit oiken tajuu et vittuillaan täällä vanhoille sankareille, harikseen pitäs patsata pystyttää ni täällä vaan vittuillaan. nim:jokainen hartti on laulun arvoinen!
- Irwin
Elämän koulu on kovin koulu sitä käydään harakkamäessä lyhyt oppimäärä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050