Kertokaapa, eikö täällä voisi pulista jotain järkevämpää. Tämä tämä täynnä törkyä.
Ystävällisin terveisin
sivistynyt lukiolainen
Tervehdys, pulisevat nuoret
9
88
Vastaukset
Internetissä on luultavasti muitakin keskustelu foorumeita, jos tämän keskustelualueen sisältö ei miellytä.
- sivistynyt lukiolain
Anteeksi kirjoitusvirheet!
- motari
Mee vittuu tää o netin likakaivo eikä sitä voi tulla puhdistamaa vakkareiden omahyväisyydestä tai mun levittämästä saastasta!
Miksi et itse aloita järkevää keskustelua? Jos se noin haittaa...
- sivistynyt lukiolain
Jos aloitankin järkevän keskustelun, siihen tulee varmasti epäasiallisia viestejä.
- motari
sivistynyt lukiolain kirjoitti:
Jos aloitankin järkevän keskustelun, siihen tulee varmasti epäasiallisia viestejä.
Voin taata et sine tulee "epäasallisii" viestei >:)
Hassua. Aina välillä tullaan kertomaan, kuinka ala-arvoinen paikka suolisto on ja kuinka typeristä asioista me keskustelemme... Tai siitä kuinka turha koko Pulinat on...
Miksi?- TörkyLover
Törkyn tuottaminen on mielestäni järkevää, koska saan siten käyttää luovuuttani ja voin kokea itseni ajoittain hyvinkin nokkelaksi. Maailmanpolitiikka, talousjärjestelmä, ihmisen toiminta, heidän toiveensa ja toimintansa seuraukset, ovat kaikki itseasiassa varsin törkyisiä asioita. Et mielestäni elä todellisuudessa, jos haluat jotain törkyä järkevämpää. Kenties valikoitu taide ja estetiikka sopisivat todelisuuspakoisen luonteensa puolesta törkypakoisen filosofoinnin kentäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1317222Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam944970Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk733801Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,273054Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni462617Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,332254Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t281999Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2101527Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3261347- 381180