Mitä piirtäisin? :)

Piirtäjä

Ideoita? :D

23

1339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Plz?

      Anime tai manga

    • qef

      Tissejä

      • raapustelija

        Piirrä kaupunki!
        Se on ihanaa, voit itse päättää millaisia rakennuksia, ihmisiä, katuja, eläimiä sinne laitat! Kannattaa kokeilla!


    • piirtäjä kans

      piirä sun oerhe eläiminä mitä eläimiä sun perheenjäsenet muistuttavat eniten

    • Piirtäjä

      Mun isä ois varmaan norsu kun sillä on niin iso ja ihana patukka jalkojen välissä!

      • hernekkeittohyytelö

        BIIRÄ ES TLKKI:DDDDD


      • Nekkux
        hernekkeittohyytelö kirjoitti:

        BIIRÄ ES TLKKI:DDDDD

        Maisemakuvia ja eläimiä! ♡


      • Missä näit?


    • lemmikkejä

      Eläimiä tai vaikka mangaa.Mangaan on kiva keksiä asusteita ja koristeita

    • Anonyymi

      Piirrä sun oma kuvasi

      • Anonyymi

        Tai sitten piirrä among us ukko


    • Lohikäärmeitä!

      • Piirteletko itse Iidaotteri?


      • kuusnolla kirjoitti:

        Piirteletko itse Iidaotteri?

        Juu, mutta en oo postannut niitä vielä mihinkään


      • Iidaotteri kirjoitti:

        Juu, mutta en oo postannut niitä vielä mihinkään

        Voi laittaa mulle tai nettiin.
        Netissä ainakin on monta mielipidettä.


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Voi laittaa mulle tai nettiin.
        Netissä ainakin on monta mielipidettä.

        Miksi sie kuusikymppinen ukko meidän iidaa jahtaat kaikkialle? Menisit takaisin seksipalstoillesi. Mur!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sie kuusikymppinen ukko meidän iidaa jahtaat kaikkialle? Menisit takaisin seksipalstoillesi. Mur!

        Se on katsos numerologia.
        Iida on 16 ja mä olen 61. Kummankin numerossa ol luvut 1 ja 6.
        Se tarkoittaa että me kuulutaan yhteen niin kauan kuin numerot täsmäävät.


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Se on katsos numerologia.
        Iida on 16 ja mä olen 61. Kummankin numerossa ol luvut 1 ja 6.
        Se tarkoittaa että me kuulutaan yhteen niin kauan kuin numerot täsmäävät.

        Iida ei ole 16 vuotias. Sitä paitsi.. Tuo on alaikäisen ahdistelua eikä mikään hyvä vitsi. Mahtaa olla päässä jotain vikaa jos tuollaista ei tajua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Iida ei ole 16 vuotias. Sitä paitsi.. Tuo on alaikäisen ahdistelua eikä mikään hyvä vitsi. Mahtaa olla päässä jotain vikaa jos tuollaista ei tajua.

        En mäkään ole 61.


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        En mäkään ole 61.

        Kyllä olet. Ellet täyttänyt jo 62. Aloitit nikkis kun olit täyttämässä pian 60 (56-57) ja olet ollut täällä irstailemassa siitä lähtien.
        Miten se, että et muka ole 61 muuttaa sitä, että tuo sinun "vitsisi" lapsen hyväksikäytöstä osoittaa kuinka sairas olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olet. Ellet täyttänyt jo 62. Aloitit nikkis kun olit täyttämässä pian 60 (56-57) ja olet ollut täällä irstailemassa siitä lähtien.
        Miten se, että et muka ole 61 muuttaa sitä, että tuo sinun "vitsisi" lapsen hyväksikäytöstä osoittaa kuinka sairas olet?

        Näin tein kuten kirjoitat. Mutta olinko silloin täyttämäss 60-vuotta.
        Mutta ei ne kaikki pervot ole vanhoja setä.
        Mutta voinhan olla teini joka haluaa vaan katsoa mitä isovanhempien ikäiset kirjoittelee.
        Terveisin Sara


      • Anonyymi
        kuusnolla kirjoitti:

        Näin tein kuten kirjoitat. Mutta olinko silloin täyttämäss 60-vuotta.
        Mutta ei ne kaikki pervot ole vanhoja setä.
        Mutta voinhan olla teini joka haluaa vaan katsoa mitä isovanhempien ikäiset kirjoittelee.
        Terveisin Sara

        Totta. Jotkut on vanhoja tätejä.

        Etkä todellakaan ole mikään teini.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Jotkut on vanhoja tätejä.

        Etkä todellakaan ole mikään teini.

        Mistä niin päättelet?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      656
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      543
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      463
    Aihe