Vikavalo palaa. Tarvikeanturi massavirtamittariin vaihdettu, ja valo kuitattu ,palaa edelleen. Happianturit mitattu , molemmat antaa tyhjäkäynnillä n. 0,4v luokkaa.
Mitäs muuta kannattais vielä tarkistaa? Tyhjäkäynnillä toimii ok, välillä käynti hiukan tökkii ja moottorijarrutuksessa sen huomaa parhaiten.
Almera N16 1,8 -03 vikavalo
7
575
Vastaukset 7
- meisselisti
Minkä vikakoodin se antoi?
Ensin antoi P0171 ja nyt antaa P0031.
- jari5
Mulla Almerassa palanu se valo 6vuotta. Sammuu päiväksi ja sitten syttyy ja palaa kuukausi tolkulla. Ei vikoja kertoo kone
- Äähähähä
Johtuu siitä että sulla on tommonen paska auto XDDDDDD
Kantsiiko odottaa, että jotkut Almerat kestää? Kantsii ostaa joku toinen auto :)
Onko muuten kovinkin ruosteessa jo tuo Almerasi? - LLLK
ALMERA OIS IKI LIIKKUJA JOS EI RUSTUS KÄSIIN.
- allu rules again
Vaihda alkuperäinen boschin maf ja 1.lamda anturi, nuo auttoivat omaan kulkimeen.
Tehot tuli takaisin, alavääntö 1500r/min palasi, polttoaineenkulutus putosi 8,9l =>7,2l
Tyhjäkäynti voitiin pudottaa 1000r/min, käy jopa 800r/min tosi nätisti aikaisemmin 1400r/min ja vaelsi satunnaisesti.
Käynnistyy paremmin, vetää paremmin ja kuluttaa bensaa vähemmän (98). - n16 150tkm mittariss
Sama tapaus rahikaisella ilmamäärämittari ja ensimmäinen lamda anturi pakosarjan päältä vaihtoon ja nyt toimii. Kustannus 600e alkuperäiset osat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1161366
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e98470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 52413
- 42410