Vikavalo palaa. Tarvikeanturi massavirtamittariin vaihdettu, ja valo kuitattu ,palaa edelleen. Happianturit mitattu , molemmat antaa tyhjäkäynnillä n. 0,4v luokkaa.
Mitäs muuta kannattais vielä tarkistaa? Tyhjäkäynnillä toimii ok, välillä käynti hiukan tökkii ja moottorijarrutuksessa sen huomaa parhaiten.
Almera N16 1,8 -03 vikavalo
7
402
Vastaukset
- meisselisti
Minkä vikakoodin se antoi?
Ensin antoi P0171 ja nyt antaa P0031.
- jari5
Mulla Almerassa palanu se valo 6vuotta. Sammuu päiväksi ja sitten syttyy ja palaa kuukausi tolkulla. Ei vikoja kertoo kone
- Äähähähä
Johtuu siitä että sulla on tommonen paska auto XDDDDDD
Kantsiiko odottaa, että jotkut Almerat kestää? Kantsii ostaa joku toinen auto :)
Onko muuten kovinkin ruosteessa jo tuo Almerasi? - LLLK
ALMERA OIS IKI LIIKKUJA JOS EI RUSTUS KÄSIIN.
- allu rules again
Vaihda alkuperäinen boschin maf ja 1.lamda anturi, nuo auttoivat omaan kulkimeen.
Tehot tuli takaisin, alavääntö 1500r/min palasi, polttoaineenkulutus putosi 8,9l =>7,2l
Tyhjäkäynti voitiin pudottaa 1000r/min, käy jopa 800r/min tosi nätisti aikaisemmin 1400r/min ja vaelsi satunnaisesti.
Käynnistyy paremmin, vetää paremmin ja kuluttaa bensaa vähemmän (98). - n16 150tkm mittariss
Sama tapaus rahikaisella ilmamäärämittari ja ensimmäinen lamda anturi pakosarjan päältä vaihtoon ja nyt toimii. Kustannus 600e alkuperäiset osat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727