Pieni prinssimme tarvitsisi nimen. Haluaisimme nimen jossa on 4 kirjainta tai maksimissaan 5.
Ei muuta kuin nimiä ehdottelemaan!
Pojalle nimi!
13
384
Vastaukset
- vaikka
Ossi tai Jouni
- Seppo Taalasmaa
Ismo
Yrjö
Rane
Pera
Seppo
Jorma
Palle
Sonni
Kolli
Karju - Isä12345
Kiitos ehdotuksista! Ikävä kyllä vaimo ei innostunut näistä nimistä, enkä kyllä minäkään.
Lisää ehdotuksia, kiitos! :) - nimiä
Atte
Petu
Taro
Topi
Lassi
Aape
Panu
Tauno
Matti
Masa
Sepi
Hiski
Vilko
Väinö - kaikenlaista
Jaako
Jaron
Jermu (Tulee Jeremiaksesta.....Jeremia)
Jooa
Joona
Joopi
Joose
Jori
Jaani
Julle
Julius
Atso
Aatos
Aapo
Iiro
Ilkka
Masi
Manu
Miika
Niila
Niku
Oula
Otso
Riku
Teemu
Tuomo
Tommi (Tommy)
Tanu - NimiTäti
Amos.
Eljas.
Kauri.
Aron.
Eeka. - Isä12345
Kiitoksia kovasti ehdotuksista! Löydettiin mieleinen nimi pojalle! :)
- justjoopajuu
Nimi on?!
- Isä12345
justjoopajuu kirjoitti:
Nimi on?!
Imaami Ahmed Al Homoli.
- Isä12345
Isä12345 kirjoitti:
Imaami Ahmed Al Homoli.
Kukas se täällä minun käyttäjällä kirjoittelee? :D Olen siis aloittaja.
Pojan etunimeksi tuli Väinö! - ....................
Isä12345 kirjoitti:
Kukas se täällä minun käyttäjällä kirjoittelee? :D Olen siis aloittaja.
Pojan etunimeksi tuli Väinö!Lempinimihän voisi sitten olla nelikirjaiminen Väkä.
- ...
Sasu
Itse pidän ainakin näistä: Jere, Miro, Lauri, Arttu, Eetu, Joni, Roope, Toni, Jaakko, Tuukka, Saamo, Miika, Leevi, Jetro, Veikko, Jami, Jesse ja Aatto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4573022Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3092944- 682059
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401578Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1901451- 1051213
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751202Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121097K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81065- 111970