Onko jotain erityistä juttu josta näkis raskausaikana odottaako se simi kaksosia?
Ja voiko pelehtimisestä tulla raskaaks?
Kun jossain luki että sit kun se simi tulee raskaaks niin sängyn päälle tulee ilotulituksia.
Niin mulla tuli sillonkin kun ne vaan pelehti.
Ja viel tällanen "gallup-kysymys".
Kuinka monta kertaa raskaana oleva sim yleensä käy oksentamassa?
Mulla käy 2-7 kertaa...
raskaus
7
658
Vastaukset
- Kati
Ei niistä kaksosista tiedä ennakkoon. Mun simäiti sai kaksoset, ja musta kyllä näytti et sillä oli tavallista isompi vatsa, mut en sit tiedä kuvittelinko vaan. Ja se ei kyllä käyny kertaakaan oksentamassa. Niitä ilotulituksia tulee joka kerta kun ne pelehtii. Jos se tulee siitä raskaaksi, niin kuuluu sellanen pieni kilinä/ helinä.. En tiedä tuleeko pelehtimisestä raskaaksi vain silloin kun on valittu "yrittäkää saada vauva" vai voiko muutenkin tulla.
- kaisu
ootko pelannu perheellä niin et niillä on suvussakin kaksosia vai miten sä sait mä oon yrittäny 6 perheelle ja kaikille tulee 1 lapsi kuin pieni todennäköisyysprosentti on?
- Comansnala
kaisu kirjoitti:
ootko pelannu perheellä niin et niillä on suvussakin kaksosia vai miten sä sait mä oon yrittäny 6 perheelle ja kaikille tulee 1 lapsi kuin pieni todennäköisyysprosentti on?
Nyt kun otettiin puheeksi vatsan koko, niin mustakin vähän tuntuu että sillä oli jo tokana päivänä tavallista suurempi vatsa. Ei tartte olla suvussa mitään kaksosia, jotta vois ite saada.
- misu kisu
Comansnala kirjoitti:
Nyt kun otettiin puheeksi vatsan koko, niin mustakin vähän tuntuu että sillä oli jo tokana päivänä tavallista suurempi vatsa. Ei tartte olla suvussa mitään kaksosia, jotta vois ite saada.
no voih...kunpa mullakin olisi simssi 2 kun kattoo noita teiän puheita.... plääh....
=( - hömppä
misu kisu kirjoitti:
no voih...kunpa mullakin olisi simssi 2 kun kattoo noita teiän puheita.... plääh....
=(Mulla ainakin kuuluu aina tuutu laulu kun simi tulee raskaaksi.. Vai onko siihen sitten joku eri ääni jos tulee kaksoset...
- Kati
hömppä kirjoitti:
Mulla ainakin kuuluu aina tuutu laulu kun simi tulee raskaaksi.. Vai onko siihen sitten joku eri ääni jos tulee kaksoset...
No en mä sitä ääntä niin tarkkaan muista, joku musiikki kai se oli, jotenkin helinä tuli ekaks mieleen... =)
- Kati
kaisu kirjoitti:
Ei mulla ollut vielä silloin mitään sukua, niin et se olis voinu "sukurasitteesta" johtua... Sattuipa vaan hyvä tuuri, se oli nimittäin kivaa! =) Nyt ne muuttuu huomenna teineiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948