raskaus

sims2fan

Onko jotain erityistä juttu josta näkis raskausaikana odottaako se simi kaksosia?
Ja voiko pelehtimisestä tulla raskaaks?
Kun jossain luki että sit kun se simi tulee raskaaks niin sängyn päälle tulee ilotulituksia.
Niin mulla tuli sillonkin kun ne vaan pelehti.
Ja viel tällanen "gallup-kysymys".
Kuinka monta kertaa raskaana oleva sim yleensä käy oksentamassa?
Mulla käy 2-7 kertaa...

7

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kati

Ei niistä kaksosista tiedä ennakkoon. Mun simäiti sai kaksoset, ja musta kyllä näytti et sillä oli tavallista isompi vatsa, mut en sit tiedä kuvittelinko vaan. Ja se ei kyllä käyny kertaakaan oksentamassa. Niitä ilotulituksia tulee joka kerta kun ne pelehtii. Jos se tulee siitä raskaaksi, niin kuuluu sellanen pieni kilinä/ helinä.. En tiedä tuleeko pelehtimisestä raskaaksi vain silloin kun on valittu "yrittäkää saada vauva" vai voiko muutenkin tulla.

• kaisu

ootko pelannu perheellä niin et niillä on suvussakin kaksosia vai miten sä sait mä oon yrittäny 6 perheelle ja kaikille tulee 1 lapsi kuin pieni todennäköisyysprosentti on?

• Comansnala
        kaisu kirjoitti:

ootko pelannu perheellä niin et niillä on suvussakin kaksosia vai miten sä sait mä oon yrittäny 6 perheelle ja kaikille tulee 1 lapsi kuin pieni todennäköisyysprosentti on?

Nyt kun otettiin puheeksi vatsan koko, niin mustakin vähän tuntuu että sillä oli jo tokana päivänä tavallista suurempi vatsa. Ei tartte olla suvussa mitään kaksosia, jotta vois ite saada.

• misu kisu
        Comansnala kirjoitti:

Nyt kun otettiin puheeksi vatsan koko, niin mustakin vähän tuntuu että sillä oli jo tokana päivänä tavallista suurempi vatsa. Ei tartte olla suvussa mitään kaksosia, jotta vois ite saada.

no voih...kunpa mullakin olisi simssi 2 kun kattoo noita teiän puheita.... plääh....
        =(

• hömppä
        misu kisu kirjoitti:

no voih...kunpa mullakin olisi simssi 2 kun kattoo noita teiän puheita.... plääh....
        =(

Mulla ainakin kuuluu aina tuutu laulu kun simi tulee raskaaksi.. Vai onko siihen sitten joku eri ääni jos tulee kaksoset...

• Kati
        hömppä kirjoitti:

Mulla ainakin kuuluu aina tuutu laulu kun simi tulee raskaaksi.. Vai onko siihen sitten joku eri ääni jos tulee kaksoset...

No en mä sitä ääntä niin tarkkaan muista, joku musiikki kai se oli, jotenkin helinä tuli ekaks mieleen... =)

• Kati
        kaisu kirjoitti:

Ei mulla ollut vielä silloin mitään sukua, niin et se olis voinu "sukurasitteesta" johtua... Sattuipa vaan hyvä tuuri, se oli nimittäin kivaa! =) Nyt ne muuttuu huomenna teineiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe