Jos joku viitsisi nopeasti kurkata ja hiukan valoittaa tämän hämillään olevan rapunaisen tulevaisuutta ? Luvassa uusi paikkakunta ja uudet ihmiset. Tunnen kyseiseltä paikkakunnalta vain muutaman henkilön. Miten elämä uudessa paikassa alkaa sujumaan ?
Eräs suhteentynkä lopahti tässä taanoin, ja haluisinkin tietää onko minulla mitään mahdollisuuksia enään kyseisen ihmisen suhteen ? Tuntui jotenkin, että suhde tyssäsi '' pakon edessä '' ihan kuin muuta vaihtoehtoa ei olisi ollut ? Asia on todella monimutkainen.
Olen myös koittanut hakea koulu- ja työpaikkaa kyseiseltä paikkakunnalta, mitä sinne suunnalle näkyy ?
kohti parempaa(ko)?
5
61
Vastaukset
Hei
tunnistan sinut sivistyneenä ja reippaana ihmisenä. vastaan tähän myöhemmin, sillä nyt saan viestin, minkä kirjoitan avoimesti..
t. Keskiyö- paremman perässä
Asia selvä. Kiitän jo etukäteen ! :-)
Hei
olen hämmennyksissä äskeisestä, tahdon kuitenkin kirjoittaa sinulle muutaman sanan.
sinä polkaiset nähdäkseni vauhdikkaasti alkuun, osaat hommasi ja teet niin kuin pitääkin, miten sinulta odotetaan. olet vahva ja itsetietoinen, en näe vastusta yrityksellesi. sopimukset ovat vedenpitäviä.
tämä "suhteentynkä" antaa vielä kuulla itsestään. hän on vielä varattu omalla alueellaan. hän lähtee sieltä pois, muutoksia on tulossa. hän lähtee itku silmässä vanhoista muoteistaan, häntä odottaa parempi tulevaisuus. hänellä on oikeasti paljon mahdollisuuksia edetä elämässään.
työn puolesta hän ei vielä ole kohdannut omaa maksimiaan, se on tulevassa.
sinulla on syvä luottamus ja usko häneen.
sanoisin, että ensin on paremmat koulumahdollisuudet. sitten on liikkuvaa työtä, mikä tuo rahaa, mutta ei ilman kitkaa. pukeudu vahvaan panssariin ja liiku siinä kuin oman nahkasi sisällä, vahvasti ja itsevarmasti - kyllä onnistuu.
sinä tutustut mieheen, jolla on tytär. hän on jämpti ja järkevä, aivan hyvä mies sinulle, jos niin tahdot.
t. Keskiyö- kohti parempaa
Itse olen saanut tiettyjä ''viboja'', että tästä suhteentyngästä saattaisi kuulua aika piakoinkin, eli en siis todennäkösesti ole ollut väärässä. Mies todella on varattu vielä omalla alueellaan... palasi entisensä luokse. Ystävänikin sanoi, että hän ei olisi niinkään varma tämän miehen valinnasta, vaan oli sitä mieltä, että kyseisellä ihmisellä saattaisi olla vielä suht vahvojakin tunteita minua kohtaan. Hänelle on kyllä koitettu sanoa, että ansaitsee ja saisi parempaa. Mahdatko nähdä mitään tiettyä rakosta mihin tämä pois lähteminen saattaisi ajoittua ? Kiitän sinua todella paljon ajastasi ! :)
- kohti parempaa
Nostellaanpa vähäsen :)
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2317254Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442937- 502422
- 1032355
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382091- 981607
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321580Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141458Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4001415Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71414