Uskonto on ihmisten huijaamista, että
olisi jotain yliluonnollisia jumalia.
Siitä tulee vaan sekopäitä ihmisiä.
Terve ihminen ei uskontoa tarvitse.
Uskonto on huijausta
12
433
Vastaukset
- lauhkea kuin lammas
uskonto ja usko on kaksi eri asiaa.uskonto voi olla vain sitä että kuuluu johonkin uskontoryhmään ja noudattaa sen mukaisia sääntöjä.
mutta usko on eri asia,ei ihminen voi päättää että minäpä uskon,usko ei tule ihmisen tahdosta.
sillon kun uskoo,näkee kaiken sokaisevassa valossa.ja sillon ei tarvitse kyseenalaistaa mitään.uskoa ei voi ymmärtää jos ei sitä itsellä ole.- Pakana(M)
Tuota samaa jauhavat muutkin hihhulit. Kun puhutaan uskonnosta, niin tarkoitetaan tietenkin samaa asiaa. Turhaa on hihhuleiden kikkailla sanoilla, asia ei siitä mihinkään muutu.
- 0,000001
Pakana(M) kirjoitti:
Tuota samaa jauhavat muutkin hihhulit. Kun puhutaan uskonnosta, niin tarkoitetaan tietenkin samaa asiaa. Turhaa on hihhuleiden kikkailla sanoilla, asia ei siitä mihinkään muutu.
Mä olisin kaks kuukautta sitte sanonu kanssa että paskaa puhuu >hihhulit< mutta en enää.
Luuleeko joku teistä oikeasti tuntevansa saatanan?
Hihhulit on paljon 'kovempia' kun ateistit..tai satanistit.
Onko kukaan teistä kokeillu koskaan pyytää Jumalaa avuksi? - Anonyymi
Pakana(M) kirjoitti:
Kyllä uskonto on lähtenyt alulle huijauksesta.. Jo ennen ajanlaskumme alkua alkua papisto ja variseukset ja kirjan oppineet kehittivät esm helvetin jossa sitten kidutettaisi ihmisiä jos ne ei olleet kilttejä. Kiltteyden palkka oli sitten taivas olotila. Näin hengellinen eliitti piti kansaa kurissa. Vanha testamentti on suurimmalta osaltaan keksittyä Israelin historiaa.
Minä olen hyljännyt raamatun uskon. Mutta minun elämän filosofiiani on oikea. Ihmisen olemassa oleva kaikeus on suurinta mistä ihminen voi jotain käsittää. Kaikkeudela tarkoitan siis kaikkea mikä on esm kasvit eläimet ja kaikki mikä kasvaa. Kaikkeutta on ihminen itse sekä planeetat kalaksit ym mitä niihin kuuluu kuten aurinkokunnat ym. Minun Jumalani on kaikki mitä on ja niin on sinunkin Jumalasi.
- Ferantem Jezebel
Hienoa että joku on samaa mieltä. Terve ihminen uskoo itseensä ja omiin kykyihinsä eikä mihinkään naurettavaan hölynpölyyn.
- Anonyymi
Terve ihminen on kiinnostunut muustakin kuin oman ja ehkä ahdasmielisen mielipiteensä jankkaamisesta, hän tutkii ja ottaa selvää, ennenkuin tuomitsee.
- Annn
Paikkansa pitää "uskonto on huijaamista" ja "Terve ihminen ei uskontoa tarvitse".
Mutta usko on eri asia kuin uskonto ja Jeesusta ihminen tarvitsee.
Sitä paitsi mä tiedän, ett on olemass Jumala ja Jeesus, se on toiminu meidän elämäss, puhunu ja jopa näyttäytyny.
Etsi säki Jeesus elämääs, niin tiedät mistä puhut, eikä tartte enää puhua tuntemattomasta.
Jos ihminen vielä joten kuten pärjää ilman Jeesusta tän puoleisess elämäs, niin iankaikkisuudessa ei ainakaa pärjää enää.
Jeesus rakastaa sua ja Raamatuss sanotaan, ett "Hän kateuteen asti halajaa sitä henkeä, jonka on laittanut sinuun asumaan". Siunausta. - Anonyymi
Ainoa oikea usko on Rauhanyhdistyksellä muut hengellisyys on saatananpalvontaa. Jumalan valtakunnassa ei armoa anneta eikä pyydeta kaikki väärähenkisten on eroittaa Jumalan valtakunnassa. Raamattu on sanasta sanaan pyhässä hengessä kirjoitettu.. Se on Jumalan sanan mukaista uskoa
- Anonyymi
"Jumalan valtakunnassa ei armoa anneta eikä pyydetä"
Onpa armollinen ja rakastava jumalkuva. Voit pitää tuon jumalasi täysin itselläsi, oma keksimäsi tai opetettu jumalsatu ei ole kaikkien jumala.
Elä sitten niin kuin satukirja Raamatussa opetetaan, esim, "Joka kiroaa isäänsä tai äitiänsä, se rangaistakoon kuolemalla." ja eiku vaan teinejä tappamaan raamatun ja jumalan nimissä, pyhä teko!
- Anonyymi
Keskustelun aloittaja sanoo : "Uskonto on ihmisten huijaamista, että
olisi jotain yliluonnollisia jumalia. Siitä tulee vaan sekopäitä ihmisiä.
Terve ihminen ei uskontoa tarvitse."
Johtopäätös on tämä:
Kirjoittaja itse on sekopää. Darwinismi on uskonto 100%. Veilä enemmän kuin Raamattuun usko.
Todellisella uskolla on ihan elävä suhde Jumalan kanssa niinkuin lapsella elävään isäänsä."Johtopäätös on tämä:
Kirjoittaja itse on sekopää. Darwinismi on uskonto 100%. Veilä enemmän kuin Raamattuun usko. "
Kovin harmillista, että unohdit kokonaan perustella väitteesi tai edes kertoa, että miten sinä määrittelet sanan "uskonto". Jos käyttää sanoja muussa kuin niiden vakiintuneessa merkityksessa, olisi kohteliasta huomauttaa asiasta.
- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä aloittajan kanssa. Uskonnot ja niiden jumalat ovat täysin ihmisten keksintöä. On aivan järjetöntä yrittää väittää, että uskonnot ja usko olisivat eri asioita, samaa jumalsatua ja jumalvalhetta ne ovat.
Ne ovat vallan välineitä ja yleensä miesten keksimiä jumaltarinoita naisten alistamiseksi.
Pelokkaat ja pelotellut ihmiset uskovat jumalsadut todeksi, koska eivät uskalla kohdata omaa ja kaiken elävän kuoleman lopullisuutta. Lohtua pitäisi etsiä todellisista asioista, esim, toisista ihmisistä eikä jumalsaduista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838