Eli mulla on ollu jo kauan käyttäjä täällä kyseisessä instagramissa. En melkee koskaan kirjaudu sieltä ulos, ja nyt yön aikana insta oli kirjautunu itestää ulos ku nukuin... no aattelin et ei siinä mitään hämärää oo, kirjaudun vaan takas sisään mutta sitten tulee eka englanninkieline viesti: "Looks like your requested to delete this account. You can learn more in the Help Center." Sitte luin tietysti lisätietoja nii tulee teksti:" Käyttäjätilisi on poistettu käyttöehtojemme rikkomisen takia. Et voi kirjautua sisään tähän käyttäjätiliin, eikä kukaan muu voi nähdä sitä. Emme voi palauttaa käyttäjätilejä, jotka on poistettu tällaisten rikkomusten takia.
....tässä kohassa tulee kysymys että mitä vittua?! Luin nuo kaikki käyttöehdot vielä kertaalleen läpi, _enkä ole rikkonut_ niistä ainuttakaan ! En ole myöskään lisännyt ig:een epäsoveliasta materiaalia, esim alastomuutta tai muuta. Mun kaverikin ihmetteli tätä, ja sanoi ettei ole koskaan kuullut vastaavaa, että kenellekään olisi käynyt näin ja vielä ilman syytä. Miten tämä voi olla mahollista?! Suoraansanottuna vituttaa ihan suunnattomasti, mulla oli ig tilillä semmosia kuvia, joita ei oo enää missään muualla, toisin sanottuna pidin niitä siellä muistoina, enkä raaskinut poistaa.
Onko siis jollain jotain tietoa voiko johonkin asiakaspalveluun ottaa yhteyttä tässä asiassa?! Olen yrittänyt etsiä jotain numeroita, s-posteja sun muita, mutten löydä. Tarvitsen kipeästi apua, toivottavasti joku tietäisi jotain ! Mun instan voi itse käyä kattomassa käyttäjänimellä: adatervasmaki
Mitä pelleilyä tämä on instagram ?!
adaemilia
0
188
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst20814109Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i535318Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58664745Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat2483821PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1113578Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1333566Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.842108Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis171447Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1581221Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3001165