Hei,motoristit!

turvallisuus

Oman turvallisuuden takia olisitteko ystävällisiä ja hankkisitte TURVALIIVIT niin näkyisitte paremmin liikenteessä.

11

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mika....

No mulla on juuri työnalla nahkaiset klubiliivit joihin ompelen merkkejä ja tunnuksia ja laitan siihen punaiset nyöritykset, niin ehkä ne näkyy vähän paremmin. Niitä keltaisia huomiovärisiä liivejä ei kyllä millään pysty laittaan:-( olen pahoillani, mutta ei vaan voi.

Mutta ole huoleti, minä koitan nähdä sinut ensin;-). Eiköhän me molemmat tielle mahduta.

• Oletko saanut

ylennyksen roskajengissäsi?

• Mika.....
        Oletko saanut kirjoitti:

ylennyksen roskajengissäsi?

Minusta viestisi vaikuttaa tarkoituksellisen loukkaavalta. Haluatko pahoittaa mieleni?

• Haluan antaa sulle
        Mika..... kirjoitti:

Minusta viestisi vaikuttaa tarkoituksellisen loukkaavalta. Haluatko pahoittaa mieleni?

ajattelemisen aihetta.

• Jo vain näkyy..

Niitä keltaisia huomioliivejä vaan näkyy vallan paljon tuolla liikenteessä, vaiko nössöjä varten ovat ne..?

• Keskity ajamiseen!

Tuskinpa edes joku kypärään kiinnitettävä vilkkuvalo estää onnettomuutta välinpitämättömän autoilijan osuessa kohdalle.

• Asvattisoturi

Niin, jos pää on käännettynä väärään suuntaan, tai esim. niska on jo niin jäykkä että se ei taivu niin motoristin on huolehdittava kuuluvuudestaan. Riittävän äänekkäät putket saa kyllä riittävän havainnon jo aikaiseksi. Jopa äänen suunta valkenee. Laki edellyttää lisäksi enää vain kypärän, eli kun vaikka munasillaan vetelee niin jo luulisi rittävän, eikös joo? Niin ja tietysti pitkät.

• Kesäkeklu

Kyllähän kunnos luoti-tai pistosuojaliivi hiemanharteikkaammaksi tekee ja ehkä naaraat huomioi tarkemmin, mutta kyllä minä ehkä näkymismielessä käyttäisin huomioliiviä...

• fab

Minulla on itselläni pinkki kevlar luotiliivi jonka maalasin itse

• Käytän punaisia pitsi rintaliivejä,vaikka olenkin mies,ne kyllä huomataan.

• munapää12

Kylhän ne liivit ois iha ok jos pimeällä kelil ajelee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4814
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1742
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      288
      1592
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1554
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1177
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1109
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      66
      1058
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    Aihe