Oman turvallisuuden takia olisitteko ystävällisiä ja hankkisitte TURVALIIVIT niin näkyisitte paremmin liikenteessä.
Hei,motoristit!
11
274
Vastaukset
- Mika....
No mulla on juuri työnalla nahkaiset klubiliivit joihin ompelen merkkejä ja tunnuksia ja laitan siihen punaiset nyöritykset, niin ehkä ne näkyy vähän paremmin. Niitä keltaisia huomiovärisiä liivejä ei kyllä millään pysty laittaan:-( olen pahoillani, mutta ei vaan voi.
Mutta ole huoleti, minä koitan nähdä sinut ensin;-). Eiköhän me molemmat tielle mahduta.- Oletko saanut
ylennyksen roskajengissäsi?
- Mika.....
Oletko saanut kirjoitti:
ylennyksen roskajengissäsi?
Minusta viestisi vaikuttaa tarkoituksellisen loukkaavalta. Haluatko pahoittaa mieleni?
- Haluan antaa sulle
Mika..... kirjoitti:
Minusta viestisi vaikuttaa tarkoituksellisen loukkaavalta. Haluatko pahoittaa mieleni?
ajattelemisen aihetta.
- Jo vain näkyy..
Niitä keltaisia huomioliivejä vaan näkyy vallan paljon tuolla liikenteessä, vaiko nössöjä varten ovat ne..?
- Keskity ajamiseen!
Tuskinpa edes joku kypärään kiinnitettävä vilkkuvalo estää onnettomuutta välinpitämättömän autoilijan osuessa kohdalle.
- Asvattisoturi
Niin, jos pää on käännettynä väärään suuntaan, tai esim. niska on jo niin jäykkä että se ei taivu niin motoristin on huolehdittava kuuluvuudestaan. Riittävän äänekkäät putket saa kyllä riittävän havainnon jo aikaiseksi. Jopa äänen suunta valkenee. Laki edellyttää lisäksi enää vain kypärän, eli kun vaikka munasillaan vetelee niin jo luulisi rittävän, eikös joo? Niin ja tietysti pitkät.
- Kesäkeklu
Kyllähän kunnos luoti-tai pistosuojaliivi hiemanharteikkaammaksi tekee ja ehkä naaraat huomioi tarkemmin, mutta kyllä minä ehkä näkymismielessä käyttäisin huomioliiviä...
- fab
Minulla on itselläni pinkki kevlar luotiliivi jonka maalasin itse
Käytän punaisia pitsi rintaliivejä,vaikka olenkin mies,ne kyllä huomataan.
- munapää12
Kylhän ne liivit ois iha ok jos pimeällä kelil ajelee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1465365Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1333468"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1263309Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m363203Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi432694Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.372265- 222208
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2292066prööt prööt nyt ottaa vihervassaria pattiin!
Korvatkaa R kirjaimet L kirjaimilla ja sanokaa ääneen "Jari Kurri etsii pakoputkiautossaan jarruja".111884Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk901802