hei,
tarvitsetko lastenhoitajaa?
täällä olisi 15-vuotias tyttö.
minulla on lapsista jonkun verran kokemuksia, olen ollut kaksi kertaa tetissä päiväkodissa.
ensimmäisen kerran olin kahdeksannenluokan lopulla tetissä päiväkodissa, siellä hoidin 3- eskari-ikäisiä lapsia.
tänävuonna olin taas päiväkodissa tetissä ja siellä hoidin päiväkodin nuorimpia lapsia eli n. 1-3- vuotiaita lapsia.
tet-paikalta sain hoitajilta pelkästään positiivistä palautetta.
olen myös hoidellut vähäsen sukulaistyttöjä..
peruskoulun jälkeen minulla olisi suunnitelmissa lähihoitajan koulutus ja erikoistuminen lapsiin.
luonteeltani olen luotettava, pitkäjännitteinen, iloinen, välillä hieman ujokin..
minulla on terveet elämäntavat (en polta, enkä juo ollenkaan)
ja harrastan paljon liikuntaa.
haaveena olisi saada hoitaa lapsia, sillä pidän heistä paljon!
toiveena olisi, että asuisit tampereella tai tampereen lähistöllä. (itse asun leinolassa)
työajat sopisi viikolla vain iltapäivisin/iltaisin,sillä päivisin olen koulussa, mutta viikonloppuisin sopisi mihin aikaan tahansa!
jos kiinnostuit otathan yhteyttä sähköposteitse, niin sovitaan& tutustutaan paremmin!
terveisin: irina
[email protected]
kaikki tampereen lähistöllä asustelevat!
2
296
Vastaukset
- minä
Luuletko tosiaan olevasi jotakin erikoista?
Listasta puuttui vielä: "olen täysin synnitön ja ikinä en edes ajattele muista mitään pahaa" yms.Aivan uskomatonta miten ihminen voikin luulla olevansa (ainakin tuon tekstin perusteella) täysin kykenevä lastenhoitaja joka osaa hoitaa homman kuin homman. Tuo kokemus ei riitä vielä mihinkään.- irina
en ole täydellinen enkä luule olevani mitään erikoista!
ajattelin vain kokeilla ja laittaa tänne ilmoistuksen jos sattuisi tärppäämään!! aina sitä voi yrittää.
sanoit ettei tällä kokemuksella saa mitään, se on totta, mutta pakkohan sitä on yritettävä! eihän sitä kokemusta mistään saakkaan jos sitä ei yritä saada.
haluan saada kokemusta lisää jotta olisin pätevä lastenhoidossa!
kiitos kuitenkin kommentistasi, (asiat voi nähdä niin monesta eri suunnasta)ja sinä näit asiat näin!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826