Olen ollut usein varsin kiihkeissä sättikeskusteluissa vaikka olen alaikäinen tyttö.
Ei kai niistä voi narahtaa. Naitukin on isojen miesten kanssa. Voiko sättäilijän henkilöllisyyden selvittää? Antakaa mulle joulurauha ja vastatkaa tähän. Minusta se on ollut kivaa, mutta ei olis kiva joutua julkisuuteen sen takia.
Voiko sättäilijän henkilöllisyyden saada selville?
9
3277
Vastaukset
- Nasu
Teoriassa sun henkilöllisyyden pystyis selvittämään jos chattailet omalta koneeltas tai kirjastosta (jossa lainaajatunnuksella näkyy kuka kulloinkin koneella on ollut). Sun käyttämäs koneen IP osoitee näkyy kyllä chattipalstojen ylläpitäjille ja siinä sivussa tilanteesta riippuen vähän muutakin tietoa, esim. mitä selainohjelmaa käytät, mikä käyttöjärkestelmä koneellas on, millä web-sivuilla olet surffaillut.
Pitäis kyllä olla kyseessä rikoksen selvittäminen, jotta henkilöllisyyttäs vois alkaa kaivelemaan ja se on sitten poliisin asia.
Chattaile vaan rauhassa ihan niin villisti kuin sielu sietää. Mut älä hankkiudu vaikeuksiin:-)- Repe Ruutikallo
tämä sex-lolita on oikeasti mies, siis ainakin papereihin merkityn sukupuolensa perusteella. IP-osoite 194.251.240.105 on sama kuin lukuisilla erilaisilla "persoonilla", ja tässä tapauksessa sylttytehdas on se miltä näyttääkin eli yksi ainoa hörhö...
- Pilalle meni
Repe Ruutikallo kirjoitti:
tämä sex-lolita on oikeasti mies, siis ainakin papereihin merkityn sukupuolensa perusteella. IP-osoite 194.251.240.105 on sama kuin lukuisilla erilaisilla "persoonilla", ja tässä tapauksessa sylttytehdas on se miltä näyttääkin eli yksi ainoa hörhö...
No kun ei ole asia noin.. Mullakin tulee tuo sama ip-osoite kuin noilla.!!! Kysyin tänään parista eri tietokoneliikkeestä tuota asiaa. Ja se ei ole koneen henk.kohtainen ip-osoite. Vaan Soneran välipalvelimen tai (jotain sinnepäin) oleva osoite. Sen takaa löytyy sitten koneen vars.osoite!! Minua ainakin ketuttaa tämä uusi käytäntö juuri sen takia, että nyt luullaan kaikkea "paskaa" milloin kenenkin tavallisen kirjoittelijan/nimimerkin hengen tuotteeksi.Juuri tuollaiset sex-lolita kirjoitukset ym..
Joten häiriköt saa kiusaa aikaan edelleen. - Repe Ruutikallo
Pilalle meni kirjoitti:
No kun ei ole asia noin.. Mullakin tulee tuo sama ip-osoite kuin noilla.!!! Kysyin tänään parista eri tietokoneliikkeestä tuota asiaa. Ja se ei ole koneen henk.kohtainen ip-osoite. Vaan Soneran välipalvelimen tai (jotain sinnepäin) oleva osoite. Sen takaa löytyy sitten koneen vars.osoite!! Minua ainakin ketuttaa tämä uusi käytäntö juuri sen takia, että nyt luullaan kaikkea "paskaa" milloin kenenkin tavallisen kirjoittelijan/nimimerkin hengen tuotteeksi.Juuri tuollaiset sex-lolita kirjoitukset ym..
Joten häiriköt saa kiusaa aikaan edelleen.asia on noin, mutta sekopäisestä palautteesta päätellen 95 % näyttämälläsi ip:llä kirjoitetusta paskasta on ollut kotoisin yhdestä ja samasta tuutista. Kellonajoistahan homma alun perin lähti: nimimerkki Rape huomasi 60 -osastossa, että muutaman minuutin sisällä tuli joukko yhtäläisyyksiä omaavia horinoita eri nikeillä. Eihän täällä sentään niin jumalaton liikenne ole, ettei tuollainen paljastuisi. IP:t sitten varmistivat asian, kuten myös älyvapaa palaute.
- Reiska
On käytännössä mahdoton selvittää kenenkään nimeä IP osoitteen kautta. Viestit kulkevat niin monen mutkan kautta, että sitä ei selvitä poliisikaan. Sivuilla näkyvä IP osoite ei ole kirjoittajan vaan sen serverin jonka kautta se on osan matkaa kulkenut. Ole huoleti. Tämän kautta ei kukaan sinua tunnista.
Pidä kuitenkin järki päässä äläkä hankkiudu vaikeuksiin sexlolitana. Varsinkin jos olet alaikäinen.
Hauskaa Joulua.- Jukra
Miten teillä Reiska ja Sex-lolita on sama ip-osoite kuin minulla?
- Reiska.
Jukra kirjoitti:
Miten teillä Reiska ja Sex-lolita on sama ip-osoite kuin minulla?
Nyt porukka alkaa vissiin pikkuhiljaa tajuta, että IP osoite, joka näkyy ei ole kenenkään henkilökohtainen osoite, vaan sen serverin, jonka kautta se tulee tänne Suomi24:ään. Asian voi tarkistaa seuraavalla hakuohjelmalla:
http://www.ripe.net/perl/whois
Kun sillä kysyt kenen osoite on 194.251.240.105
niin se antaa vastaukseseksi:
inetnum: 194.251.240.0 - 194.251.243.255
netname: SONERA-INET
descr: Sonera Juxto Ltd
descr: Internet Service Production
country: FI
eli kertoo, että meidän operaattorimme on Sonera.
Jos IP osoite todella kertoisi kuka kukin on, niin internet roistot olisivat jo telkien takana kaikki. Poliisin työ olisi todella helppoa.
Tämä koko tohina ip:stä on todella turha.
- Suomimees
On ihmettelyn aika. Sain tekstiviestin,sopiiko tapaaminen tänään. Seuraavana päivänä vastasin kuka kysyy? Työn antajan liittymä ja sinne saapui lolita-sex palvelut. Malaga. 226€. Eipä mitään ei maksettu tuli karhu lasku taas pomolle. Jos ei heti makseta,tulee merkintä luottotietoihin. Poliisilla nauroivat asialle,että kaikkea ne yrittää. Onko muille käynyt noin? Olimme matkalla juuri siihen aikaan malagassa kun lasku oli lähetetty sieltä.
- hahahahahahahaha
Kannattiko käydä panemassa sex-lolitaa? HAHAHAHAHAHAHAHA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031747- 2101557
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591030Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58885En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51814Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉60756Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5742