Minusta olisi hyvin toivottavaa, että voisin käyttää omaa nimeäni tunnuksena/nimimerkkinä. Nyt nimeni on väärin kirjoitettuna järjestelmän alkeellisuuden vuoksi.
ään pisteet ei ole mahdollisia koska tunnus toimii myös sähköpostiosoitteen alkuosana.0ÄänestäKommentoi
Miksi se mahdollisuus on poistettu?Ennenhän nimimerkki ja sähköpostiosoite saivat olla erit, ja silloin myös ääkköset olivat nimimerkissä sallittuja.Vanhat rekisteröinnit ja nikit tosin toimivat edelleen, mutta mistä johtuu tämä huononnus?0ÄänestäKommentoi
old_profile_21616 kirjoitti:Miksi se mahdollisuus on poistettu?Ennenhän nimimerkki ja sähköpostiosoite saivat olla erit, ja silloin myös ääkköset olivat nimimerkissä sallittuja.Vanhat rekisteröinnit ja nikit tosin toimivat edelleen, mutta mistä johtuu tämä huononnus?S24:n toimintaideaan kuuluu jatkuva huononnusten tekeminen. En tiedä miksi, mutta kai joku minua viisaampi on laskenut, että niin kannattaa tehdä.Vai milloin tässä palvelussa olisi mikään "uudistus" olisi ollut muutos parempaan suuntaan?0ÄänestäKommentoi
Nykyään ei kannata luottaa mihinkään kuvaan! Itsekin osaan tehdä Photoshopilla ihan oikean näköisiä "feikkejä". Ja olen ihan tavallinen kansalainen.0ÄänestäKommentoi
http://www.suomi24.fi/yhteisö/Nykyään ei kannata luottaa mihinkään kuvaan! Itsekin osaan tehdä Photoshopilla ihan oikean näköisiä "feikkejä". Ja olen ihan tavallinen kansalainen.0ÄänestäKommentoi
http://www.suomi24.fi/yhteisö/Nykyään ei kannata luottaa mihinkään kuvaan! Itsekin osaan tehdä Photoshopilla ihan oikean näköisiä "feikkejä".0ÄänestäKommentoi
Itsellänikin oli sukunimessä Ä ja Ö... maistraatti auttoi asiassa kummasti alle satasella0ÄänestäKommentoi
...älä lyö! kirjoitti:Niinpä... ja nykyään oletkin Aalio :DEi vaan Tuisku... Entinen sukunimi oli Fagerström0ÄänestäKommentoi
:-) kirjoitti:Ai että FÄGLisäksi etunimeni oli vaikeasti lausuttava Matti, joten vaihdoin sen samalla kertaa nimeksi SisuMiksi siis nimen vaihtoa kauhistellaan, se on yhtä luonnollinen asia kuin auton vaihto0ÄänestäKommentoi
Oman nimen käyttö ei ole hitti, vaikka puolestapuhujat ovat erittäin näkyvästi esillä.Terveisin,MargitTPLs0ÄänestäKommentoi
hih hih hih hih hih kirjoitti:Levyn päälle jääminen ei ole hitti!Automaattinen vastaaminen ylläpidon puolelta on hitti, vaikka vastaan puhujat ovat erittäin näkyväsi esillä.Terveisin,MargitTPLs0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 15
Vanhimmat
ään pisteet ei ole mahdollisia koska tunnus toimii myös sähköpostiosoitteen alkuosana.
Miksi se mahdollisuus on poistettu?
Ennenhän nimimerkki ja sähköpostiosoite saivat olla erit, ja silloin myös ääkköset olivat nimimerkissä sallittuja.
Vanhat rekisteröinnit ja nikit tosin toimivat edelleen, mutta mistä johtuu tämä huononnus?
S24:n toimintaideaan kuuluu jatkuva huononnusten tekeminen. En tiedä miksi, mutta kai joku minua viisaampi on laskenut, että niin kannattaa tehdä.
Vai milloin tässä palvelussa olisi mikään "uudistus" olisi ollut muutos parempaan suuntaan?
Nykyään ei kannata luottaa mihinkään kuvaan! Itsekin osaan tehdä Photoshopilla ihan oikean näköisiä "feikkejä". Ja olen ihan tavallinen kansalainen.
http://www.suomi24.fi/yhteisö/
Nykyään ei kannata luottaa mihinkään kuvaan! Itsekin osaan tehdä Photoshopilla ihan oikean näköisiä "feikkejä". Ja olen ihan tavallinen kansalainen.
http://www.suomi24.fi/yhteisö/
Nykyään ei kannata luottaa mihinkään kuvaan! Itsekin osaan tehdä Photoshopilla ihan oikean näköisiä "feikkejä".
Itsellänikin oli sukunimessä Ä ja Ö... maistraatti auttoi asiassa kummasti alle satasella
Niinpä... ja nykyään oletkin Aalio :D
Ei vaan Tuisku... Entinen sukunimi oli Fagerström
Ai että FÄG
Lisäksi etunimeni oli vaikeasti lausuttava Matti, joten vaihdoin sen samalla kertaa nimeksi Sisu
Miksi siis nimen vaihtoa kauhistellaan, se on yhtä luonnollinen asia kuin auton vaihto
Oman nimen käyttö ei ole hitti, vaikka puolestapuhujat ovat erittäin näkyvästi esillä.
Terveisin,
Margit
TPLs
Levyn päälle jääminen ei ole hitti!
Automaattinen vastaaminen ylläpidon puolelta on hitti, vaikka vastaan puhujat ovat erittäin näkyväsi esillä.
Terveisin,
Margit
TPLs
Mihin suuntaan tanssija pyörii?